Szanowny Panie Arku, nagrania z tekstu powitania są zachowane w ustawieniach centrali, np. do użycia w innym menu/IVR w przyszłości. Nie ma takiej potrzeby usuwać nagrania, bo nie jest to odpłatna funkcja. W sprawie potwierdzonych numerów CalerID wystarczy zwrócić się do obsługi klienta, w celu zmiany lub usunięcia numeru. Odpowiedzi na wszystkie pytania obsługa klienta może udzielić na online czacie, mailowo lub telefonicznie pod numerem +48 22 390 63 33.
# 5 maja 2022 at 11:13 am
Arek said:
Nie działają numery alarmowe. Operator nie zamierza ich uruchomić. Nie da sie skasować nagrań powitań. Po wpisaniu callerID nie można go usunąć lub zmienić.
# 30 kwietnia 2022 at 11:00 pm
Darek said:
Nie działają numery alarmowe. Operator nie zamierza ich uruchomić. Nie da sie skasować nagrań powitań. Po wpisaniu callerID nie można go usunąć lub zmienić.
# 30 kwietnia 2022 at 10:58 pm
Zadarma said:
Szanowny Panie Kamilu,
Od dłuższego czasu profile nie były aktualizowane, dlatego informacje te nie były do końca prawidłowe. Natomiast jeżeli chodzi o stawki na naszej stronie jak i teraz w profilu, informacja jest aktualna. Z poprzednimi stawkami to tylko różnica w setnych, stawki praktycznie nie wzrosły.
# 6 września 2021 at 1:19 pm
Kamil said:
Stacjonarne 0 PLN *
Orange 0.079 PLN *
T-Mobile 0.079 PLN *
Plus 0.079 PLN *
Play 0.079 PLN *
Przepraszam gdzie takie stawki? To bzdura, stawki są wyższe i te podane na ich www w dodatku netto
# 18 sierpnia 2021 at 12:33 am
Zadarma said:
Szanowny Panie Łukaszu, abonament 8 zł za numer jest jedyną stałą opłatą, a wszystkie pozostałe narzędzia lub funkcję takie jak: wirtualna centrala PBX, nagrywanie rozmów, raporty i statystyki, ivr, system CRM itd. są darmowe. Stawiamy na rozbudowany system z brakiem dodatkowych opłat poza numerem lub połączeniami. Niestety, w większości systemów poza opłatą za numer trzeba doliczyć abonament za centralę + nagrywanie rozmów i wiele więcej.
# 9 lutego 2021 at 2:23 pm
Łukasz said:
Chciałem się przenieść z FCN, ale 8zł za numer? To ponad 2x drożej niż w FCN. A potrzebuję numeru do odbierania połączeń.
# 1 lutego 2021 at 1:33 pm
V1ncent said:
korzystam z Zadarmy od ponad roku i mogę z czystym sumieniem ją polecić. Zarówno jakość rozmów, jak i stabilność systemu bez zarzutu
# 6 października 2020 at 2:48 pm
Zadarma said:
Szanowny Loki, mamy obsługę polskojęzyczną. Język obsługi na czacie jest automatycznie wybrany zgodnie z językiem Panelu klienta. Odpowiedzi na wszystkie pytania obsługa klienta może udzielić mailowo, na online czacie lub telefonicznie pod numerem +48 22 390 63 33.
# 3 lipca 2020 at 11:54 am
Loki said:
Szkoda, że zapomnieliście dodać że, obsługa (czat) tylko w języku angielskim, choć na prawdę pomocna. Strona(panel) z zeszłej dekady, Problem z dodaniem numeru, bo SMS z autoryzacją nie przychodzi. Na szczęście Pani z czatu oddzwoniła i zweryfikowała mój nr. telefonicznie.
# 3 lipca 2020 at 1:52 am
Patryk said:
Model biznesowy – jest SUPER. Mamy Centralkę, 2 numery dobrze ustawione i to działa pięknie za 8zł za linie więc idealnie (konkurencja chce 50zł gdzie mamy raptem 60minut w ciągu roku wykorzystanych). Uważam że to najlepszy model i będziemy was polecać innym.
# 29 kwietnia 2020 at 1:12 pm
Miłosz said:
Polecam. Zgadzam się z opinią o bardzo dobrym BOK. Jestem zadowolony z jakości i promocji.
# 19 listopada 2019 at 1:34 pm
Sylwek said:
Witam! ostatnio sprawdziłem wielu operatorów VoIP począwszy od tych, którzy maja najniższe stawki na komórki w Polsce. Zadarma jest najtańsza jeśli chodzi o połączenia i teraz płatności nie są problematyczne, ponieważ wprowadzone złotówki. Rewelka
# 8 października 2019 at 9:08 am
Lech84gt said:
bardzo dobry voip i palec w górę za niskie ceny
# 22 lipca 2019 at 1:03 pm
Piotr said:
Operator numer 1 za stabilność i wybór numerów zagranicznych. Oby tak dalej.
# 24 kwietnia 2019 at 11:00 am
Ewa said:
Jedyny operator jaki oferuje do wyboru naprawdę dużą listę numerów na całym świecie. Korzystna oferta i szybka pomoc techniczna, polecam
# 20 grudnia 2018 at 3:57 pm
Adam_itsoft said:
Najlepszy dostawca Voip. Tanio i zawsze wszystko stabilnie działa. Mam konto od 2 lat i jest super.
# 24 października 2018 at 10:54 am
Edek said:
Bardzo dobry operator jak i rewelacyjna jakość rozmów. Poza tym szybka i rzeczowa obsługa
# 11 kwietnia 2018 at 8:26 am
support said:
Szanowny Panie Zbigniewie, jesteśmy Bułgarskim operatorem sieci telekomunikacyjnej i działamy na rynku VoIP już od 10 lat. Te wszystkie informację podane są na naszej stronie w zakładce “O projekcie” https://zadarma.com/pl/info/about/ Proszę pamiętać, że dział pomocy technicznej może udzielić szybką odpowiedź na wszystkie pytania na online czacie lub telefonicznie +48 223-906-333
# 2 października 2017 at 9:32 am
Zbyszko said:
Nie odnajduje informacji o NIP ani ‘KRS na waszej stronie internetowej, czy zadarma płaci podatki w Polsce?
# 18 września 2017 at 10:18 am
Mario said:
muszę pochwalić bardzo dobrą i szybką pomoc techniczną, która pomogła mi w rozwiązaniu problemu z telefonem voip.
# 5 września 2017 at 11:18 am
Neek said:
Polecam. Szybka i fachowa pomoc techniczna i sympatyczne podejście do klienta.
# 6 czerwca 2017 at 11:27 am
Fox said:
Na pomoc nie ma co narzekać, pracują 24/7 online czat oraz telefon nie każdy operator ma całodobowe wsparcie techniczne. Jestem zadowolona z obsługi, jakości rozmów.
Dzwonię na komórki od 0,06 gr za min, to jest najniższa cena na polskim rynku… bez umowy i abonamentu, polecam!
# 31 maja 2017 at 3:08 pm
support said:
Panie Julianie, próbowałem Panu odpisać 19.01, lecz niestety, komentarz nie został dodany. Jaki dokładnie problem wystąpił?
Proszę pamiętać, że z dziełem pomocy technicznej możemy się skontaktować na trzy różne sposoby: chat online, wysyłając zgłoszenie (obie wersje dostępne na stronie głównej) oraz telefonicznie, pod numerem +48 223-906-333 lub 00000.
# 24 stycznia 2017 at 6:09 pm
Julian said:
Takie ochy i achy jak wchodzili na polski rynek, a teraz od dwóch dni pomocy nie mogę uzyskać 🙁
# 19 stycznia 2017 at 5:24 pm
Julia said:
a czy wiecie, że teraz trwają mega propmocje od Zadarma:
*Numery w 10 krajach – pół roku za pół ceny
*10% gratis na wszystkie doładowania konta
*Bezpłatna aktywacja numerów TollFree w 10 krajach świata
Ja już skorzystałam z każdego.
Szczęśliwego Nowego Roku 😉
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
Prośba o utrzymanie poziomu cen i wtedy niczego innego już nie będę musiał szukać.
Moja ocena dla Zadarma w skali 1-10 wynosi co najmniej: 1000 🙂
Szanowny Panie Arku, nagrania z tekstu powitania są zachowane w ustawieniach centrali, np. do użycia w innym menu/IVR w przyszłości. Nie ma takiej potrzeby usuwać nagrania, bo nie jest to odpłatna funkcja. W sprawie potwierdzonych numerów CalerID wystarczy zwrócić się do obsługi klienta, w celu zmiany lub usunięcia numeru. Odpowiedzi na wszystkie pytania obsługa klienta może udzielić na online czacie, mailowo lub telefonicznie pod numerem +48 22 390 63 33.
Nie działają numery alarmowe. Operator nie zamierza ich uruchomić. Nie da sie skasować nagrań powitań. Po wpisaniu callerID nie można go usunąć lub zmienić.
Nie działają numery alarmowe. Operator nie zamierza ich uruchomić. Nie da sie skasować nagrań powitań. Po wpisaniu callerID nie można go usunąć lub zmienić.
Szanowny Panie Kamilu,
Od dłuższego czasu profile nie były aktualizowane, dlatego informacje te nie były do końca prawidłowe. Natomiast jeżeli chodzi o stawki na naszej stronie jak i teraz w profilu, informacja jest aktualna. Z poprzednimi stawkami to tylko różnica w setnych, stawki praktycznie nie wzrosły.
Stacjonarne 0 PLN *
Orange 0.079 PLN *
T-Mobile 0.079 PLN *
Plus 0.079 PLN *
Play 0.079 PLN *
Przepraszam gdzie takie stawki? To bzdura, stawki są wyższe i te podane na ich www w dodatku netto
Szanowny Panie Łukaszu, abonament 8 zł za numer jest jedyną stałą opłatą, a wszystkie pozostałe narzędzia lub funkcję takie jak: wirtualna centrala PBX, nagrywanie rozmów, raporty i statystyki, ivr, system CRM itd. są darmowe. Stawiamy na rozbudowany system z brakiem dodatkowych opłat poza numerem lub połączeniami. Niestety, w większości systemów poza opłatą za numer trzeba doliczyć abonament za centralę + nagrywanie rozmów i wiele więcej.
Chciałem się przenieść z FCN, ale 8zł za numer? To ponad 2x drożej niż w FCN. A potrzebuję numeru do odbierania połączeń.
korzystam z Zadarmy od ponad roku i mogę z czystym sumieniem ją polecić. Zarówno jakość rozmów, jak i stabilność systemu bez zarzutu
Szanowny Loki, mamy obsługę polskojęzyczną. Język obsługi na czacie jest automatycznie wybrany zgodnie z językiem Panelu klienta. Odpowiedzi na wszystkie pytania obsługa klienta może udzielić mailowo, na online czacie lub telefonicznie pod numerem +48 22 390 63 33.
Szkoda, że zapomnieliście dodać że, obsługa (czat) tylko w języku angielskim, choć na prawdę pomocna. Strona(panel) z zeszłej dekady, Problem z dodaniem numeru, bo SMS z autoryzacją nie przychodzi. Na szczęście Pani z czatu oddzwoniła i zweryfikowała mój nr. telefonicznie.
Model biznesowy – jest SUPER. Mamy Centralkę, 2 numery dobrze ustawione i to działa pięknie za 8zł za linie więc idealnie (konkurencja chce 50zł gdzie mamy raptem 60minut w ciągu roku wykorzystanych). Uważam że to najlepszy model i będziemy was polecać innym.
Polecam. Zgadzam się z opinią o bardzo dobrym BOK. Jestem zadowolony z jakości i promocji.
Witam! ostatnio sprawdziłem wielu operatorów VoIP począwszy od tych, którzy maja najniższe stawki na komórki w Polsce. Zadarma jest najtańsza jeśli chodzi o połączenia i teraz płatności nie są problematyczne, ponieważ wprowadzone złotówki. Rewelka
bardzo dobry voip i palec w górę za niskie ceny
Operator numer 1 za stabilność i wybór numerów zagranicznych. Oby tak dalej.
Jedyny operator jaki oferuje do wyboru naprawdę dużą listę numerów na całym świecie. Korzystna oferta i szybka pomoc techniczna, polecam
Najlepszy dostawca Voip. Tanio i zawsze wszystko stabilnie działa. Mam konto od 2 lat i jest super.
Bardzo dobry operator jak i rewelacyjna jakość rozmów. Poza tym szybka i rzeczowa obsługa
Szanowny Panie Zbigniewie, jesteśmy Bułgarskim operatorem sieci telekomunikacyjnej i działamy na rynku VoIP już od 10 lat. Te wszystkie informację podane są na naszej stronie w zakładce “O projekcie” https://zadarma.com/pl/info/about/ Proszę pamiętać, że dział pomocy technicznej może udzielić szybką odpowiedź na wszystkie pytania na online czacie lub telefonicznie +48 223-906-333
Nie odnajduje informacji o NIP ani ‘KRS na waszej stronie internetowej, czy zadarma płaci podatki w Polsce?
muszę pochwalić bardzo dobrą i szybką pomoc techniczną, która pomogła mi w rozwiązaniu problemu z telefonem voip.
Polecam. Szybka i fachowa pomoc techniczna i sympatyczne podejście do klienta.
Na pomoc nie ma co narzekać, pracują 24/7 online czat oraz telefon nie każdy operator ma całodobowe wsparcie techniczne. Jestem zadowolona z obsługi, jakości rozmów.
Dzwonię na komórki od 0,06 gr za min, to jest najniższa cena na polskim rynku… bez umowy i abonamentu, polecam!
Panie Julianie, próbowałem Panu odpisać 19.01, lecz niestety, komentarz nie został dodany. Jaki dokładnie problem wystąpił?
Proszę pamiętać, że z dziełem pomocy technicznej możemy się skontaktować na trzy różne sposoby: chat online, wysyłając zgłoszenie (obie wersje dostępne na stronie głównej) oraz telefonicznie, pod numerem +48 223-906-333 lub 00000.
Takie ochy i achy jak wchodzili na polski rynek, a teraz od dwóch dni pomocy nie mogę uzyskać 🙁
a czy wiecie, że teraz trwają mega propmocje od Zadarma:
*Numery w 10 krajach – pół roku za pół ceny
*10% gratis na wszystkie doładowania konta
*Bezpłatna aktywacja numerów TollFree w 10 krajach świata
Ja już skorzystałam z każdego.
Szczęśliwego Nowego Roku 😉