Główna » Zadarma

Zadarma

[ranking action=”details”]

komentarzy 27 do wpisu “Zadarma”

  1. Krzysztof said:

    Prośba o utrzymanie poziomu cen i wtedy niczego innego już nie będę musiał szukać.
    Moja ocena dla Zadarma w skali 1-10 wynosi co najmniej: 1000 🙂

  2. Zadarma said:

    Szanowny Panie Arku, nagrania z tekstu powitania są zachowane w ustawieniach centrali, np. do użycia w innym menu/IVR w przyszłości. Nie ma takiej potrzeby usuwać nagrania, bo nie jest to odpłatna funkcja. W sprawie potwierdzonych numerów CalerID wystarczy zwrócić się do obsługi klienta, w celu zmiany lub usunięcia numeru. Odpowiedzi na wszystkie pytania obsługa klienta może udzielić na online czacie, mailowo lub telefonicznie pod numerem +48 22 390 63 33.

  3. Arek said:

    Nie działają numery alarmowe. Operator nie zamierza ich uruchomić. Nie da sie skasować nagrań powitań. Po wpisaniu callerID nie można go usunąć lub zmienić.

  4. Darek said:

    Nie działają numery alarmowe. Operator nie zamierza ich uruchomić. Nie da sie skasować nagrań powitań. Po wpisaniu callerID nie można go usunąć lub zmienić.

  5. Zadarma said:

    Szanowny Panie Kamilu,

    Od dłuższego czasu profile nie były aktualizowane, dlatego informacje te nie były do końca prawidłowe. Natomiast jeżeli chodzi o stawki na naszej stronie jak i teraz w profilu, informacja jest aktualna. Z poprzednimi stawkami to tylko różnica w setnych, stawki praktycznie nie wzrosły.

  6. Kamil said:

    Stacjonarne 0 PLN *
    Orange 0.079 PLN *
    T-Mobile 0.079 PLN *
    Plus 0.079 PLN *
    Play 0.079 PLN *

    Przepraszam gdzie takie stawki? To bzdura, stawki są wyższe i te podane na ich www w dodatku netto

  7. Zadarma said:

    Szanowny Panie Łukaszu, abonament 8 zł za numer jest jedyną stałą opłatą, a wszystkie pozostałe narzędzia lub funkcję takie jak: wirtualna centrala PBX, nagrywanie rozmów, raporty i statystyki, ivr, system CRM itd. są darmowe. Stawiamy na rozbudowany system z brakiem dodatkowych opłat poza numerem lub połączeniami. Niestety, w większości systemów poza opłatą za numer trzeba doliczyć abonament za centralę + nagrywanie rozmów i wiele więcej.

  8. Łukasz said:

    Chciałem się przenieść z FCN, ale 8zł za numer? To ponad 2x drożej niż w FCN. A potrzebuję numeru do odbierania połączeń.

  9. V1ncent said:

    korzystam z Zadarmy od ponad roku i mogę z czystym sumieniem ją polecić. Zarówno jakość rozmów, jak i stabilność systemu bez zarzutu

  10. Zadarma said:

    Szanowny Loki, mamy obsługę polskojęzyczną. Język obsługi na czacie jest automatycznie wybrany zgodnie z językiem Panelu klienta. Odpowiedzi na wszystkie pytania obsługa klienta może udzielić mailowo, na online czacie lub telefonicznie pod numerem +48 22 390 63 33.

  11. Loki said:

    Szkoda, że zapomnieliście dodać że, obsługa (czat) tylko w języku angielskim, choć na prawdę pomocna. Strona(panel) z zeszłej dekady, Problem z dodaniem numeru, bo SMS z autoryzacją nie przychodzi. Na szczęście Pani z czatu oddzwoniła i zweryfikowała mój nr. telefonicznie.

  12. Patryk said:

    Model biznesowy – jest SUPER. Mamy Centralkę, 2 numery dobrze ustawione i to działa pięknie za 8zł za linie więc idealnie (konkurencja chce 50zł gdzie mamy raptem 60minut w ciągu roku wykorzystanych). Uważam że to najlepszy model i będziemy was polecać innym.

  13. Miłosz said:

    Polecam. Zgadzam się z opinią o bardzo dobrym BOK. Jestem zadowolony z jakości i promocji.

  14. Sylwek said:

    Witam! ostatnio sprawdziłem wielu operatorów VoIP począwszy od tych, którzy maja najniższe stawki na komórki w Polsce. Zadarma jest najtańsza jeśli chodzi o połączenia i teraz płatności nie są problematyczne, ponieważ wprowadzone złotówki. Rewelka

  15. Lech84gt said:

    bardzo dobry voip i palec w górę za niskie ceny

  16. Piotr said:

    Operator numer 1 za stabilność i wybór numerów zagranicznych. Oby tak dalej.

  17. Ewa said:

    Jedyny operator jaki oferuje do wyboru naprawdę dużą listę numerów na całym świecie. Korzystna oferta i szybka pomoc techniczna, polecam

  18. Adam_itsoft said:

    Najlepszy dostawca Voip. Tanio i zawsze wszystko stabilnie działa. Mam konto od 2 lat i jest super.

  19. Edek said:

    Bardzo dobry operator jak i rewelacyjna jakość rozmów. Poza tym szybka i rzeczowa obsługa

  20. support said:

    Szanowny Panie Zbigniewie, jesteśmy Bułgarskim operatorem sieci telekomunikacyjnej i działamy na rynku VoIP już od 10 lat. Te wszystkie informację podane są na naszej stronie w zakładce “O projekcie” https://zadarma.com/pl/info/about/ Proszę pamiętać, że dział pomocy technicznej może udzielić szybką odpowiedź na wszystkie pytania na online czacie lub telefonicznie +48 223-906-333

  21. Zbyszko said:

    Nie odnajduje informacji o NIP ani ‘KRS na waszej stronie internetowej, czy zadarma płaci podatki w Polsce?

  22. Mario said:

    muszę pochwalić bardzo dobrą i szybką pomoc techniczną, która pomogła mi w rozwiązaniu problemu z telefonem voip.

  23. Neek said:

    Polecam. Szybka i fachowa pomoc techniczna i sympatyczne podejście do klienta.

  24. Fox said:

    Na pomoc nie ma co narzekać, pracują 24/7 online czat oraz telefon nie każdy operator ma całodobowe wsparcie techniczne. Jestem zadowolona z obsługi, jakości rozmów.
    Dzwonię na komórki od 0,06 gr za min, to jest najniższa cena na polskim rynku… bez umowy i abonamentu, polecam!

  25. support said:

    Panie Julianie, próbowałem Panu odpisać 19.01, lecz niestety, komentarz nie został dodany. Jaki dokładnie problem wystąpił?

    Proszę pamiętać, że z dziełem pomocy technicznej możemy się skontaktować na trzy różne sposoby: chat online, wysyłając zgłoszenie (obie wersje dostępne na stronie głównej) oraz telefonicznie, pod numerem +48 223-906-333 lub 00000.

  26. Julian said:

    Takie ochy i achy jak wchodzili na polski rynek, a teraz od dwóch dni pomocy nie mogę uzyskać 🙁

  27. Julia said:

    a czy wiecie, że teraz trwają mega propmocje od Zadarma:
    *Numery w 10 krajach – pół roku za pół ceny
    *10% gratis na wszystkie doładowania konta
    *Bezpłatna aktywacja numerów TollFree w 10 krajach świata

    Ja już skorzystałam z każdego.
    Szczęśliwego Nowego Roku 😉

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Protected by WP Anti Spam

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
  Copyright ©2024 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>