W odpowiedzi na zróżnicowane potrzeby klientów, Vanberg Systems – dostawca innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych, wspierających komunikację w firmie – zmodyfikował swoją ofertę wprowadzając proste i intuicyjne produkty dostosowane do potrzeb również mniejszych firm. Klienci zyskali tym samym możliwość wyboru jednego z trzech rozwiązań: linii telefonicznej, wielofunkcyjnej centrali telefonicznej lub profesjonalnej infolinii. Jednocześnie przedsiębiorstwa, które potrzebują indywidualnego podejścia, mają możliwość skomponowania własnej, „szytej na miarę” oferty.
Wyróżnione:
-
Autor: krdian dnia 18 grudnia 2020 Brak komentarzy
-
Autor: krdian dnia 26 marca 2020 komentarze 2
Kryzys koronawirusowy staje się głównym testem warunków skrajnych dla firm, zwłaszcza tych mniejszych i tych, które mają obsługę klienta lub call center. Wielu z nich korzysta z firmowego telefonu stacjonarnego, na którym otrzymują zamówienia i zarządzają codziennymi sprawami.
-
Autor: krdian dnia 24 września 2019 Brak komentarzy
W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.
-
Autor: krdian dnia 25 marca 2019 Brak komentarzy
Informujemy, że nowa wersja aplikacji Zadarma z obsługą Push, przygotowana dla smartfonów z systemem Android jest już dostępna! Dzięki powiadomieniom push nie trzeba marnować pakietu internetowego i baterii na połączenie w tle – aplikacja się uruchamia automatycznie przy przyjmowaniu połączenia. Inne aktualizację: Zaktualizowany interfejs i design aplikacji; Zaawansowane powiadomienia push pozwalają na możliwość nieużywania aplikacji […]
-
Autor: krdian dnia 23 stycznia 2019 Brak komentarzy
Firma KONTEL, wiodący rodzimy dystrybutor i importer rozwiązań telekomunikacyjnych, audiowizualnych i projektowych dla biznesu, wprowadził do oferty niezawodne systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona.
-
Autor: krdian dnia 20 grudnia 2018 Brak komentarzy
Rozpoczynamy serię świątecznych prezentów przed czasem! Z okazji zbliżających się świąt i 2019 roku dajemy 19 dni prezentów. Z 19 grudnia 2018 roku do 7 stycznia 2019 roku każdy z użytkowników może dostać:
-
Autor: krdian dnia 7 grudnia 2018 Brak komentarzy
Odpowiedzi brak! Dlaczego klienci nie odbierają telefonów? Są poza zasięgiem,a może posiadasz nieaktualne numery? Co zrobić, by zwiększyć dodzwanialność już w pierwszym kontakcie? Poznaj 3 sposoby radzenia sobie z numerem zajętym, poza zasięgiem i nieaktualnym. #1 Sposób prosty: Pytaj o numer telefonu na różne sposoby Nieaktualny numer telefonu. Powód banalny, a mimo wszystko wg danych […]
-
Autor: krdian dnia 22 listopada 2018 komentarze 2
Już za chwilę wyprzedaże Black Friday i Cyber Monday, z tej okazji przygotowaliśmy megarabaty, które będą dostępne w ciągu 6 dni: – 30% na taryfę „Dla biura EU” na rozmowy na 3 miesiące. Kod promocyjny – BFOFEU. – 50% na pół roku opłaty abonamentowej dla polskich numerów Warszawy , Krakowa, Wrocławia,Gdańsku. A oprócz tego rabat […]
-
Autor: krdian dnia 18 listopada 2018 Brak komentarzy
Okres testowy wydłużony do 21 dni i 25% rabatu na abonament dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube, przez 24 miesiące. Taką promocję przygotowała telefonia TeleCube.pl dla nowych użytkowników, którzy w okresie między 19 a 23 listopada br. dokonają rejestracji, używając specjalnego kodu promocyjnego. Już niebawem Black Friday. Z tej okazji TeleCube.pl, operator telefonii VoIP, przygotował promocję […]
-
Autor: krdian dnia 28 sierpnia 2018 Brak komentarzy
Najnowsza, duża aktualizacja dla produktów FRITZ! przynosi ponad 77 nowych funkcji i ulepszeń w zakresie Wi-Fi, topologii mesh, Smart Home, telefonii i dostępu do Internetu.Użytkownicy mogą teraz włączyć dodatkowe routery FRITZ!Box w swoje sieci mesh za pomocą interfejsów WiFi, telefonii i inteligentnego domu Smart Home, rozszerzając zasięg bezprzewodowy na wszystkie zakamarki domu. Aktualizacja oferuje wyższe […]
FreecoNet – lider polskiego rynku VoIP, pojawi się 25 kwietnia br. jako wystawca na IV Targach eHandlu w Poznaniu. Wydarzenie, które odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, skierowane zostało do osób związanych ze środowiskiem e-commerce, m.in. dostawców usług i produktów, właścicieli sklepów internetowych oraz entuzjastów branży.
Spółka Aiton Caldwell SA, po udanym debiucie w Rumunii i Stanach Zjednoczonych, intensyfikuje poszukiwania partnera strategicznego na Ukrainie. W tym celu zarząd promuje spółkę na tamtejszym rynku oraz przekonuje ukraińskich przedsiębiorców do korzyści wynikających z usług telekomunikacyjnych w chmurze. Aiton Caldwell SA pojawił się na odbywającej się w Kijowie konferencji „IT dla biznesu”, podczas której Prezes Jan Wyrwiński, poprowadził wykład „Jak zarabiać na telefonii bez inwestycji?”. Podjęte działania wpisują się w nową strategią rozwoju spółki opartą na dywersyfikacji działań, m.in. poprzez wejście w nowy segment usług, świadczonych w modelu PaaS (Platform as a Service).

Polycom, globalny lider w dziedzinie otwartej, standardowej komunikacji i współpracy zunifikowanej (UC&C), poinformował o udostępnieniu Polycom® RealPresence® Group 700 – rozwiązania do współpracy wideo przeznaczonego dla grup spotykających się w dużych pomieszczeniach, takich jak firmowe sale konferencyjne, studia produkcyjne i sale wykładowe. System zapewnia najwyższą jakość i rozdzielczość wideo (do 1080p60) oraz kryształowo czysty dźwięk, umożliwiając bardziej produktywne i naturalne interakcje ze współpracownikami, partnerami i klientami.
Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań w zakresie biznesowej komunikacji IP, zaprasza na bezpłatne
e-seminarium pod tytułem „Analiza kosztów i korzyści związanych z migracją contact center do modelu chmury”. Seminarium, prowadzone w języku angielskim, odbędzie się we wtorek 30 kwietnia o godzinie 17:30.

W związku z dużą popularnością audiobooków telefonia internetowa Halonet zdecydowała się udostępnić kilka wybranych utworów literackich w wersji dźwiękowej, do przesłuchania pod konkretnymi numerami telefonów. Do wyboru jest na razie 10 pozycji literackich, zarówno dla dzieci jak i dla starszych odbiorców, autorstwa m.in. Hansa Christiana Andersena, braci Grimm, Honoré de Balzaca czy Edgara Allana […]
Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań w zakresie biznesowej komunikacji IP, ocenia, że centra obsługi klienta korzystające ze zintegrowanej platformy komunikacyjnej typu all-in-one mogą zmniejszyć roczne koszty operacyjne w przeliczeniu na agenta o połowę w porównaniu z centrami opierającymi swoją działalność na wielopunktowych rozwiązaniach różnych producentów. Co więcej, 65 % prywatnych firm uważa, że platformy typu all-in-one są łatwiejsze do wdrożenia.