Autor: Mariusz Świątek dnia 19 lutego 2013 Brak komentarzy

Małymi kroczkami zbliża się wiosna, dlatego „śpiące niedźwiedzie” z Fundacji FunOS czas obudzić.
Zapraszamy wszystkich na najnowsze spotkanie przy serwerach, telefonach i plątaninie kabli. Jakub Klausa, przewodniczący naszej rady nadzorczej organizuje praktyczne warsztaty i pogawędkę na temat swoich doświadczeń.

Tagi: [, ]
Autor: krdian dnia 18 lutego 2013 Brak komentarzy
Genesys przejmuje UTOPY

18 lutego 2013 r. – Zawarta została umowa wiążąca, na mocy której firma UTOPY stała się integralną częścią Genesys. UTOPY specjalizuje się w rozwiązaniach WFO – przede wszystkim w opracowywaniu narzędzi analizujących głos i tekst oraz aplikacji analizujących opinie klientów. Przejęcie UTOPY umożliwi Genesys rozwój oferty z zakresu WFO poprzez wykorzystanie analizy interakcji z klientami pod kątem ich nastrojów, słów kluczowych oraz tematów poruszanych w rozmowach z konsultantami. Rozwiązania takie ułatwiają m.in. identyfikację zgłoszeń wymagających natychmiastowej reakcji i przekierowania ich do odpowiedniej osoby.

Autor: krdian dnia 18 lutego 2013 Brak komentarzy

Aiton Caldwell SA, lider hostowanych usług telekomunikacyjnych (SaaS) w Polsce, podał do publicznej wiadomości wyniki finansowe za IV kwartał 2012 roku. Pomimo intensywnych prac nad rozwojem ofert produktowych, przeorganizowaniem struktury firmy, jak również zintensyfikowanymi działaniami na rynkach zagranicznych, Spółka uzyskała 21-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży w całym 2012 roku. To efekt wysokiej i stale rosnącej […]

Autor: FreePhone dnia 13 lutego 2013 Brak komentarzy

   FreePhone, sieć telefonii internetowej,  obniża od 15 marca br. ceny za połączenia z polskimi numerami komórkowymi. Operator telefonii FreePhone informuje, że od 15 marca br. zmniejszy stawki za rozmowy telefoniczne z polskimi numerami mobilnymi.   W związku z obniżką stawek MTR i zniesieniem asymetrii rozliczeń z siecią PLAY, cena za jednominutowe połączenie wychodzące do wszystkich sieci GSM będzie […]

Autor: krdian dnia 12 lutego 2013 Brak komentarzy
Vigor 2850 – nowa seria routerów DrayTek

DrayTek wprowadził do Polski nową serię routerów Vigor 2850, które są przeznaczone do zastosowania w biurach oraz dla wymagających użytkowników indywidualnych. Nowe Vigory to prawdziwe kombajny sieciowe, wyposażone m.in. w trzy interfejsy WAN (w tym VDSL2), serwer VPN, WLAN w standardzie „n”, zaawansowany firewall, narzędzia do zarządzania pasmem oraz QoS, wsparcie dla standardu IPv6, czy bramkę VoIP.

Autor: FreePhone dnia 7 lutego 2013 Brak komentarzy
Odkryj zalety systemu 3CX VoIP IP PBX

  3CX Phone System dla Windows to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie IP PBX zastępujące w 100% tradycyjne sprzętowe centrale PBX. System oparty został na  protokole SIP wspiera większość popularnych telefonów IP, bram VoIP i dostawców usług VoIP, pozwala wykorzystywać i zarządzać liniami PSTN. System ten jest łatwy w zarządzaniu i może być w pełni zintegrowany z […]

Autor: krdian dnia 7 lutego 2013 Brak komentarzy

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań w zakresie biznesowej komunikacji IP, ogłosiła wyniki finansowe czwartego kwartału oraz całego roku 2012. W stosunku do poprzedniego roku ilość zamówień w modelu chmury wzrosła o 123%, do 35% ogółu zamówień otrzymanych przez firmę w 2012 roku. Przychody cykliczne w 2012 r. wzrosły o 27%, do 50% łącznych przychodów.

Autor: krdian dnia 6 lutego 2013 Brak komentarzy

Vanberg Systems, marka Aiton Caldwell SA, będący dostawcą zintegrowanych rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm, rozszerzył swoją dotychczasową ofertę o system CRM, tworząc tym samym doskonałe rozwiązanie dla działów Call i Contact Center. Przedsiębiorcy otrzymali więc, w ramach jednej platformy telekomunikacyjnej, innowacyjne narzędzie służące do zarządzania relacjami z klientami. Projekt powstał we współpracy z firmą YourVision.

Autor: krdian dnia 5 lutego 2013 Brak komentarzy

W 2012 roku Genesys osiągnął dwucyfrowy wzrost z ponad 610 milionami dolarów dochodu. Dzięki integracji produktów i usług oraz wykorzystaniu rozwiązań działających w chmurze, firma zwiększyła penetrację rynku rozwiązań dla centrów obsługi klienta w przedsiębiorstwach średniej wielkości.

Tagi: [, , ]
  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>