Małymi kroczkami zbliża się wiosna, dlatego „śpiące niedźwiedzie” z Fundacji FunOS czas obudzić.
Zapraszamy wszystkich na najnowsze spotkanie przy serwerach, telefonach i plątaninie kabli. Jakub Klausa, przewodniczący naszej rady nadzorczej organizuje praktyczne warsztaty i pogawędkę na temat swoich doświadczeń.
Wyróżnione:
-
Autor: krdian dnia 18 grudnia 2020 Brak komentarzy
-
Autor: krdian dnia 26 marca 2020 komentarze 2
Kryzys koronawirusowy staje się głównym testem warunków skrajnych dla firm, zwłaszcza tych mniejszych i tych, które mają obsługę klienta lub call center. Wielu z nich korzysta z firmowego telefonu stacjonarnego, na którym otrzymują zamówienia i zarządzają codziennymi sprawami.
-
Autor: krdian dnia 24 września 2019 Brak komentarzy
W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.
-
Autor: krdian dnia 25 marca 2019 Brak komentarzy
Informujemy, że nowa wersja aplikacji Zadarma z obsługą Push, przygotowana dla smartfonów z systemem Android jest już dostępna! Dzięki powiadomieniom push nie trzeba marnować pakietu internetowego i baterii na połączenie w tle – aplikacja się uruchamia automatycznie przy przyjmowaniu połączenia. Inne aktualizację: Zaktualizowany interfejs i design aplikacji; Zaawansowane powiadomienia push pozwalają na możliwość nieużywania aplikacji […]
-
Autor: krdian dnia 23 stycznia 2019 Brak komentarzy
Firma KONTEL, wiodący rodzimy dystrybutor i importer rozwiązań telekomunikacyjnych, audiowizualnych i projektowych dla biznesu, wprowadził do oferty niezawodne systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona.
-
Autor: krdian dnia 20 grudnia 2018 Brak komentarzy
Rozpoczynamy serię świątecznych prezentów przed czasem! Z okazji zbliżających się świąt i 2019 roku dajemy 19 dni prezentów. Z 19 grudnia 2018 roku do 7 stycznia 2019 roku każdy z użytkowników może dostać:
-
Autor: krdian dnia 7 grudnia 2018 Brak komentarzy
Odpowiedzi brak! Dlaczego klienci nie odbierają telefonów? Są poza zasięgiem,a może posiadasz nieaktualne numery? Co zrobić, by zwiększyć dodzwanialność już w pierwszym kontakcie? Poznaj 3 sposoby radzenia sobie z numerem zajętym, poza zasięgiem i nieaktualnym. #1 Sposób prosty: Pytaj o numer telefonu na różne sposoby Nieaktualny numer telefonu. Powód banalny, a mimo wszystko wg danych […]
-
Autor: krdian dnia 22 listopada 2018 komentarze 2
Już za chwilę wyprzedaże Black Friday i Cyber Monday, z tej okazji przygotowaliśmy megarabaty, które będą dostępne w ciągu 6 dni: – 30% na taryfę „Dla biura EU” na rozmowy na 3 miesiące. Kod promocyjny – BFOFEU. – 50% na pół roku opłaty abonamentowej dla polskich numerów Warszawy , Krakowa, Wrocławia,Gdańsku. A oprócz tego rabat […]
-
Autor: krdian dnia 18 listopada 2018 Brak komentarzy
Okres testowy wydłużony do 21 dni i 25% rabatu na abonament dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube, przez 24 miesiące. Taką promocję przygotowała telefonia TeleCube.pl dla nowych użytkowników, którzy w okresie między 19 a 23 listopada br. dokonają rejestracji, używając specjalnego kodu promocyjnego. Już niebawem Black Friday. Z tej okazji TeleCube.pl, operator telefonii VoIP, przygotował promocję […]
-
Autor: krdian dnia 28 sierpnia 2018 Brak komentarzy
Najnowsza, duża aktualizacja dla produktów FRITZ! przynosi ponad 77 nowych funkcji i ulepszeń w zakresie Wi-Fi, topologii mesh, Smart Home, telefonii i dostępu do Internetu.Użytkownicy mogą teraz włączyć dodatkowe routery FRITZ!Box w swoje sieci mesh za pomocą interfejsów WiFi, telefonii i inteligentnego domu Smart Home, rozszerzając zasięg bezprzewodowy na wszystkie zakamarki domu. Aktualizacja oferuje wyższe […]
18 lutego 2013 r. – Zawarta została umowa wiążąca, na mocy której firma UTOPY stała się integralną częścią Genesys. UTOPY specjalizuje się w rozwiązaniach WFO – przede wszystkim w opracowywaniu narzędzi analizujących głos i tekst oraz aplikacji analizujących opinie klientów. Przejęcie UTOPY umożliwi Genesys rozwój oferty z zakresu WFO poprzez wykorzystanie analizy interakcji z klientami pod kątem ich nastrojów, słów kluczowych oraz tematów poruszanych w rozmowach z konsultantami. Rozwiązania takie ułatwiają m.in. identyfikację zgłoszeń wymagających natychmiastowej reakcji i przekierowania ich do odpowiedniej osoby.
Aiton Caldwell SA, lider hostowanych usług telekomunikacyjnych (SaaS) w Polsce, podał do publicznej wiadomości wyniki finansowe za IV kwartał 2012 roku. Pomimo intensywnych prac nad rozwojem ofert produktowych, przeorganizowaniem struktury firmy, jak również zintensyfikowanymi działaniami na rynkach zagranicznych, Spółka uzyskała 21-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży w całym 2012 roku. To efekt wysokiej i stale rosnącej […]
FreePhone, sieć telefonii internetowej, obniża od 15 marca br. ceny za połączenia z polskimi numerami komórkowymi. Operator telefonii FreePhone informuje, że od 15 marca br. zmniejszy stawki za rozmowy telefoniczne z polskimi numerami mobilnymi. W związku z obniżką stawek MTR i zniesieniem asymetrii rozliczeń z siecią PLAY, cena za jednominutowe połączenie wychodzące do wszystkich sieci GSM będzie […]

DrayTek wprowadził do Polski nową serię routerów Vigor 2850, które są przeznaczone do zastosowania w biurach oraz dla wymagających użytkowników indywidualnych. Nowe Vigory to prawdziwe kombajny sieciowe, wyposażone m.in. w trzy interfejsy WAN (w tym VDSL2), serwer VPN, WLAN w standardzie „n”, zaawansowany firewall, narzędzia do zarządzania pasmem oraz QoS, wsparcie dla standardu IPv6, czy bramkę VoIP.

3CX Phone System dla Windows to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie IP PBX zastępujące w 100% tradycyjne sprzętowe centrale PBX. System oparty został na protokole SIP wspiera większość popularnych telefonów IP, bram VoIP i dostawców usług VoIP, pozwala wykorzystywać i zarządzać liniami PSTN. System ten jest łatwy w zarządzaniu i może być w pełni zintegrowany z […]
Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań w zakresie biznesowej komunikacji IP, ogłosiła wyniki finansowe czwartego kwartału oraz całego roku 2012. W stosunku do poprzedniego roku ilość zamówień w modelu chmury wzrosła o 123%, do 35% ogółu zamówień otrzymanych przez firmę w 2012 roku. Przychody cykliczne w 2012 r. wzrosły o 27%, do 50% łącznych przychodów.
Vanberg Systems, marka Aiton Caldwell SA, będący dostawcą zintegrowanych rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm, rozszerzył swoją dotychczasową ofertę o system CRM, tworząc tym samym doskonałe rozwiązanie dla działów Call i Contact Center. Przedsiębiorcy otrzymali więc, w ramach jednej platformy telekomunikacyjnej, innowacyjne narzędzie służące do zarządzania relacjami z klientami. Projekt powstał we współpracy z firmą YourVision.
W 2012 roku Genesys osiągnął dwucyfrowy wzrost z ponad 610 milionami dolarów dochodu. Dzięki integracji produktów i usług oraz wykorzystaniu rozwiązań działających w chmurze, firma zwiększyła penetrację rynku rozwiązań dla centrów obsługi klienta w przedsiębiorstwach średniej wielkości.