4 kwietnia ukazały się nowe wersje Kamailio SIP Server – v3.1.3 i Yate – 3.3. Nowa wersja Kamailio zawiera poprawki w kodzie i dokumentacji. W Yate dodano support dla chat-konferencji GMail, poprawiono obsługę mikrofonu w systemie MacOS. Yate zawiera także poprawki ważnych w protokołach SS7 M2PA i ANSI, H.323, SIP i RTP.
Wyróżnione:
-
Autor: krdian dnia 18 grudnia 2020 Brak komentarzy
-
Autor: krdian dnia 26 marca 2020 komentarze 2
Kryzys koronawirusowy staje się głównym testem warunków skrajnych dla firm, zwłaszcza tych mniejszych i tych, które mają obsługę klienta lub call center. Wielu z nich korzysta z firmowego telefonu stacjonarnego, na którym otrzymują zamówienia i zarządzają codziennymi sprawami.
-
Autor: krdian dnia 24 września 2019 Brak komentarzy
W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.
-
Autor: krdian dnia 25 marca 2019 Brak komentarzy
Informujemy, że nowa wersja aplikacji Zadarma z obsługą Push, przygotowana dla smartfonów z systemem Android jest już dostępna! Dzięki powiadomieniom push nie trzeba marnować pakietu internetowego i baterii na połączenie w tle – aplikacja się uruchamia automatycznie przy przyjmowaniu połączenia. Inne aktualizację: Zaktualizowany interfejs i design aplikacji; Zaawansowane powiadomienia push pozwalają na możliwość nieużywania aplikacji […]
-
Autor: krdian dnia 23 stycznia 2019 Brak komentarzy
Firma KONTEL, wiodący rodzimy dystrybutor i importer rozwiązań telekomunikacyjnych, audiowizualnych i projektowych dla biznesu, wprowadził do oferty niezawodne systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona.
-
Autor: krdian dnia 20 grudnia 2018 Brak komentarzy
Rozpoczynamy serię świątecznych prezentów przed czasem! Z okazji zbliżających się świąt i 2019 roku dajemy 19 dni prezentów. Z 19 grudnia 2018 roku do 7 stycznia 2019 roku każdy z użytkowników może dostać:
-
Autor: krdian dnia 7 grudnia 2018 Brak komentarzy
Odpowiedzi brak! Dlaczego klienci nie odbierają telefonów? Są poza zasięgiem,a może posiadasz nieaktualne numery? Co zrobić, by zwiększyć dodzwanialność już w pierwszym kontakcie? Poznaj 3 sposoby radzenia sobie z numerem zajętym, poza zasięgiem i nieaktualnym. #1 Sposób prosty: Pytaj o numer telefonu na różne sposoby Nieaktualny numer telefonu. Powód banalny, a mimo wszystko wg danych […]
-
Autor: krdian dnia 22 listopada 2018 komentarze 2
Już za chwilę wyprzedaże Black Friday i Cyber Monday, z tej okazji przygotowaliśmy megarabaty, które będą dostępne w ciągu 6 dni: – 30% na taryfę „Dla biura EU” na rozmowy na 3 miesiące. Kod promocyjny – BFOFEU. – 50% na pół roku opłaty abonamentowej dla polskich numerów Warszawy , Krakowa, Wrocławia,Gdańsku. A oprócz tego rabat […]
-
Autor: krdian dnia 18 listopada 2018 Brak komentarzy
Okres testowy wydłużony do 21 dni i 25% rabatu na abonament dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube, przez 24 miesiące. Taką promocję przygotowała telefonia TeleCube.pl dla nowych użytkowników, którzy w okresie między 19 a 23 listopada br. dokonają rejestracji, używając specjalnego kodu promocyjnego. Już niebawem Black Friday. Z tej okazji TeleCube.pl, operator telefonii VoIP, przygotował promocję […]
-
Autor: krdian dnia 28 sierpnia 2018 Brak komentarzy
Najnowsza, duża aktualizacja dla produktów FRITZ! przynosi ponad 77 nowych funkcji i ulepszeń w zakresie Wi-Fi, topologii mesh, Smart Home, telefonii i dostępu do Internetu.Użytkownicy mogą teraz włączyć dodatkowe routery FRITZ!Box w swoje sieci mesh za pomocą interfejsów WiFi, telefonii i inteligentnego domu Smart Home, rozszerzając zasięg bezprzewodowy na wszystkie zakamarki domu. Aktualizacja oferuje wyższe […]
Huawei w Polsce wprowadza na rynek wideoterminal osobisty MC850. Wideotelefon oferuje przekaz szerokopasmowy i pracuje w podwójnym trybie – zarówno telefonu VoIP, jak i analogowego. Wygodę i swobodę rozmowy zapewnia bezprzewodowa słuchawka DECT i możliwość przełączenia konwersacji w tryb głośnomówiący. MC850 wyróżnia elegancki design i prosty w użyciu interfejs użytkownika oparty na Linuksie 2.6. Urządzenie […]
Skype pobił swój rekord ilości zalogowanych jednocześnie osób na komunikatorze. Ostatnio w trybie on-line na Skype przebywało 30 milionów użytkowników naraz. Komunikator staje się coraz popularniejszy. Pod koniec listopada informowaliśmy o poprzednim rekordzie Skype – 25 milionach użytkowników naraz.
6 Kwietnia w hotelu Mariott w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona nadużyciom w telekomunikacji. Spotkanie dedykowane jest dla operatorów i dostawców usług telekomunikacyjnych oraz urzędów i instytucji ściśle związanych z rynkiem telekomunikacyjnym w Polsce.
ipfon wprowadził nową usługę nagrywania rozmów telefonicznych. Nagrywane mogą być zarówno rozmowy wychodzące, jak i przychodzące w trybie automatycznym bądź na żądanie poprzez wybranie w trakcie rozmowy z klawiatury telefonu klawiszy *2. Nagrane rozmowy są przechowywane na serwerach ipfon w postaci plików mp3 przez ustalony okres nawet do 365 dni. W ramach usługi ipfon udostępnia […]
Dziś ukazała się nowa wersja Yate. Wersja 3.2 zawiera poprawki błędów w SIGTRAN (Signalling Transport – sygnalizacja SS7 przez IP), MGCP (Media Gateway Control Protocol) i SS7. Dodatkowo zawiera nową funkcjonalność – wyszukiwanie CNAM (baza informacji o osobie dzwoniącej)/LNP (Local Number Portability) przez SIP INVITE/3xx. Nową wersję Yate można pobrać ze strony http://yate.null.ro/pmwiki/index.php?n=Main.Download.
Asterisk Development Team wydał kolejne wersje Asteriska 1.4.40, 1.6.2.17, 1.8.3. Zawierają poprawki zgłoszone przez użytkowników Asteriska. Opis zmian i nowe wersje do pobrania z adresu: http://downloads.asterisk.org/pub/telephony/asterisk/
Telefony IP marki Yealink, dystrybuowane w Polsce przez firmę VoIPoint, uzyskały certyfikat zgodności centralami OpenCom. Zgodność dotyczy telefonów serii Yealink T.