Główna » Software

CallSpin

Autor: krdian dnia 14 marca 2012 Brak komentarzy

Netspin wydał produkt dla agentów Call Center o nazwie CallSpin. Jest to softphone współpracujący z wieloma kolejkami i CRM-ami, w którym operatorzy mogą widzieć profile klientów i łączyć połączenie z odpowiednim kontaktem. CallSpin jest oparty na protokole SIP i bezpośrednio współpracuje z Asterisk-iem dzięki czemu umożliwia pełne zarządzanie statusem agenta: online/offline i przerwa – agent może ustawić zdefiniowane opisy powodu przerwy. Integracja z Asterisk-iem realizowana jest poprzez manager-a Asteriska (port 5038) i umożliwia:

  • wyszukiwanie CDR-ów po uniqueid Asterisk-a
  • logowani (i wylogowanie) do maksymalnie pięciu kolejek
  • wyświetlanie liczby połączeń dla każdego serwisu
  • ustawianie przerwy z predefiniowanymi opisami
  • automatyczne ustawianie przerwy w przypadku nieodebrania połączenia

Funkcje CallSpin-a:

  • jedno konto SIP
  • wsparcie dla STUN i PROXY support
  • kodeki: G.711, G.722.1, G.723.1, G.729(b), GSM, iLBC, SPEEX(WB), AMR-WB
  • hold
  • „full consult” transfer

Tagi: , , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>