CallSpin
Autor: krdian dnia 14 marca 2012
Brak komentarzy
Netspin wydał produkt dla agentów Call Center o nazwie CallSpin. Jest to softphone współpracujący z wieloma kolejkami i CRM-ami, w którym operatorzy mogą widzieć profile klientów i łączyć połączenie z odpowiednim kontaktem. CallSpin jest oparty na protokole SIP i bezpośrednio współpracuje z Asterisk-iem dzięki czemu umożliwia pełne zarządzanie statusem agenta: online/offline i przerwa – agent może ustawić zdefiniowane opisy powodu przerwy. Integracja z Asterisk-iem realizowana jest poprzez manager-a Asteriska (port 5038) i umożliwia:
- wyszukiwanie CDR-ów po uniqueid Asterisk-a
- logowani (i wylogowanie) do maksymalnie pięciu kolejek
- wyświetlanie liczby połączeń dla każdego serwisu
- ustawianie przerwy z predefiniowanymi opisami
- automatyczne ustawianie przerwy w przypadku nieodebrania połączenia
Funkcje CallSpin-a:
- jedno konto SIP
- wsparcie dla STUN i PROXY support
- kodeki: G.711, G.722.1, G.723.1, G.729(b), GSM, iLBC, SPEEX(WB), AMR-WB
- hold
- „full consult” transfer
Tagi: Asterisk, call center, SIP, Software, Telekomunikacja, VoIP