Główna » Wiadomości

Genesys zmienia rynek rozwiązań z zakresu obsługi klienta dla małych i średnich firm

Autor: krdian dnia 20 listopada 2012 Brak komentarzy

Rozwiązanie pod nazwą Genesys One może być z powodzeniem wykorzystywane w organizacjach różnej wielkości, również małych i średnich, których celem jest stworzenie nowoczesnego centrum obsługi klienta. Genesys One oznacza połączenie najlepszych praktyk w dziedzinie contact center, z cenionym oprogramowaniem Genesys 8. Rozwiązanie to stanowi przełomową ofertę na rynku, ze względu na wyjątkowo niski wskaźnik TCO, przy określaniu którego pod uwagę bierze się koszt nabycia, instalacji, użytkowania i utrzymania danego rozwiązania.

Genesys One to połączenie możliwości contact center z najlepszymi praktykami w tej dziedzinie. To wszystko w ramach jednego oprogramowania oraz z wykorzystaniem odpowiednich szablonów i aplikacji, dzięki którym zorganizowanie nowoczesnego centrum obsługi klienta jest dużo prostsze i szybsze. Po raz pierwszy, nawet mniejsze firmy mogą jednocześnie korzystać z zaawansowanej technologii oraz innowacyjnych strategii obsługi klienta, opracowanych przez Genesys.

“Do tej pory, zaawansowane rozwiązania w dziedzinie obsługi klienta były dostępne niemal wyłącznie dla największych firm,” – mówi Paul Segre, Prezes Genesys. „Dzięki Genesys One, wszystkie przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości, będą mogły korzystać z nowoczesnej technologii opracowanej na podstawie naszych wieloletnich doświadczeń. Dzięki modułowej i modyfikowalnej budowie, Genesys One jest rozwiązaniem, które można szybko wdrożyć. Co więcej, gwarantuje niski koszt nabycia, instalacji, użytkowania i utrzymania,” – dodaje Paul Segre.

„Genesys One to rozwiązane niezwykle dopracowane, a przy tym łatwe do implementacji. To właściwa propozycja dla średniej wielkości centrów obsługi klienta, które potrzebują rozwiązań najlepszych w swojej klasie, wszechstronnych i umożliwiających ich rozbudowę w przyszłości,” – mówi Luc Verhoeven, Dyrektor Contact Center Solutions Europe w firmie NextiraOne, jednym z głównych partnerów Genesys.

Kluczowe informacje:

 

  • All-in-One – nowe możliwości oprogramowania Genesys 8 – Rozwiązanie Genesys One zostało zbudowane na platformie Genesys 8, wykorzystując opartą na SIP platformę Genesys Customer Interaction Management Platform. W ramach jednego oprogramowania, Genesys One zapewnia doskonały routing, obszar roboczy konsultantów oraz zaawansowane raportowanie. Oznacza również możliwość maksymalnego wykorzystania środowiska Genesys SIP Select.

 

  • Wyjątkowo szybka implementacja – Rozwiązanie Genesys One może zostać zainstalowane i przygotowane do użytku w ciągu 30 lub mniej dni. Jest to możliwe dzięki oczekującej na rejestrację patentową, technologii wdrożeniowej Genesys, opartej na zdefiniowanych wcześniej strategiach i aplikacjach. Pozwalają one na znaczną oszczędność czasu i kosztów, które musi ponieść firma, która chce dysponować zaawansowanym centrum obsługi klienta. W ramach Genesys One dostępna jest aplikacja Rapid Installer, która dzięki intuicyjnemu interfejsowi oraz łatwym w użyciu szablonom, błyskawicznie łączy się ze wzorami routingu oraz raportowania.
  • Uproszczone zarządzanie w celu obniżenia TCO (Total Cost of Ownership) Genesys One oznacza większą kontrolę użytkownika biznesowego nad jakością obsługi klienta. Rozbudowane raportowanie oraz aplikacje oparte na rolach, pozwalają osobom nietechnicznym nadzorującym contact center w danej firmie na efektywny monitoring oraz modyfikacje strategii obsługi klienta zgodnie z bieżącymi potrzebami. Co więcej, odbywa się to bez potrzeby angażowania specjalistów IT.

 

  • Możliwość rozwoju w przyszłości – Genesys One wspiera pracę maksymalnie 300 agentów na jednym serwerze i może być rozbudowywane poprzez infrastrukturę wirtualną. W zależności od potrzeb firm korzystających z tego rozwiązania, będzie ono w przyszłości poszerzane o dodatkowe aplikacje.

 

  • Dostępność – Rozwiązanie Genesys One będzie dostępne na całym świecie od grudnia 2012 roku.

Więcej informacji o Genesys One: http://www.genesyslab.com/products/genesys-one/overview.aspx.

źródło: Genesys

Tagi: ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>