Rozwiązanie Interactive Intelligence uzyskuje certyfikat dla integracji z Oracle Sales Cloud
Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), posiadająca status Złotego Partnera programu Oracle PartnerNetwork, uzyskała certyfikat Oracle Validated Integration dla integracji systemu komunikacyjnego Customer Interaction Center (CIC) w wersji 4.0. z Oracle Sales Cloud.
„Integracja CIC z Oracle Sales Cloud zapewnia naszym wspólnym klientom usprawniony, intuicyjny interfejs użytkownika, który zwiększa jakość obsługi klienta i wydajność pracy firmy” – powiedział Joe Staples, główny dyrektor ds. marketingu w Interactive Intelligence.
Integracja obejmuje następujące funkcje i korzyści:
-
Okienka z informacjami. W momencie nawiązania połączenia, na bazie numeru lub identyfikatora osoby dzwoniącej, CIC otwiera okno z dostępem do interfejsu Oracle Sales Cloud wypełnionego danymi klienta, co pozwala konsultantom na szybszą i bardziej efektywną obsługę.
-
Osadzone kontrolki do obsługi połączeń. W interfejsie Oracle Sales Cloud osadzone są funkcje obsługi połączeń CIC (przeniesienie, wstrzymanie, konferencja, rozłączenie, wybieranie numeru przez kliknięcie myszą itd.).
-
Zarządzanie aktywnością telefoniczną. Informacje z połączeń przychodzących i wychodzących obsługiwanych przez CIC są automatycznie zapisywane w interfejsie Oracle Sales Cloud, zapewniając pracownikom dostęp w czasie rzeczywistym do danych na temat źródła połączenia, długości rozmowy itp., co ułatwia kontrolę jakości pracy.
Rozwiązanie CIC zintegrowane z Oracle Sales Cloud można wdrożyć w chmurze lub tradycyjnie w siedzibie klienta.
Aby uzyskać certyfikat Oracle Validated Integration, partnerzy Oracle muszą spełnić szereg surowych wymagań, które odzwierciedlają potrzeby i priorytety klientów.
„Oracle Validated Integration to rygorystyczny proces ocen i testów technicznych” — powiedział Kevin O’Brien, starszy dyrektor Oracle ds. strategii ISV i SaaS. — „Certyfikat Oracle Validated Integration uzyskany za pośrednictwem Oracle PartnerNetwork daje naszym klientom pewność, że integracja między CIC 4.0 i Oracle Sales Cloud została zweryfikowana, a produkty współpracują ze sobą w zamierzony sposób. Ogranicza to ryzyko wdrożeniowe i zapewnia większy komfort pracy użytkownikom naszych rozwiązań”.
Firma Interactive Intelligence jest Złotym Partnerem programu Oracle PartnerNetwork od 2011 r. i uzyskała certyfikaty integracji z systemem Oracle Siebel CRM oraz usługą Oracle Cloud Service. Interactive Intelligence oferuje oprogramowanie do zarządzania centrami kontaktowymi, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych, a także usługi, które zwiększają jakość obsługi klienta.
Tagi: Cloud, CRM, customer interaction center, Interactive Intelligence, Oracle, Software, uc