Główna » Wiadomości

Rozwiązanie Interactive Intelligence uzyskuje certyfikat dla integracji z Oracle Sales Cloud

Autor: krdian dnia 12 października 2013 Brak komentarzy

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), posiadająca status Złotego Partnera programu Oracle PartnerNetwork, uzyskała certyfikat Oracle Validated Integration dla integracji systemu komunikacyjnego Customer Interaction Center (CIC) w wersji 4.0. z Oracle Sales Cloud.

Integracja CIC z Oracle Sales Cloud zapewnia naszym wspólnym klientom usprawniony, intuicyjny interfejs użytkownika, który zwiększa jakość obsługi klienta i wydajność pracy firmy” – powiedział Joe Staples, główny dyrektor ds. marketingu w Interactive Intelligence.

Integracja obejmuje następujące funkcje i korzyści:

  • Okienka z informacjami. W momencie nawiązania połączenia, na bazie numeru lub identyfikatora osoby dzwoniącej, CIC otwiera okno z dostępem do interfejsu Oracle Sales Cloud wypełnionego danymi klienta, co pozwala konsultantom na szybszą i bardziej efektywną obsługę.

  • Osadzone kontrolki do obsługi połączeń. W interfejsie Oracle Sales Cloud osadzone są funkcje obsługi połączeń CIC (przeniesienie, wstrzymanie, konferencja, rozłączenie, wybieranie numeru przez kliknięcie myszą itd.).

  • Zarządzanie aktywnością telefoniczną. Informacje z połączeń przychodzących i wychodzących obsługiwanych przez CIC są automatycznie zapisywane w interfejsie Oracle Sales Cloud, zapewniając pracownikom dostęp w czasie rzeczywistym do danych na temat źródła połączenia, długości rozmowy itp., co ułatwia kontrolę jakości pracy.

Rozwiązanie CIC zintegrowane z Oracle Sales Cloud można wdrożyć w chmurze lub tradycyjnie w siedzibie klienta.

Aby uzyskać certyfikat Oracle Validated Integration, partnerzy Oracle muszą spełnić szereg surowych wymagań, które odzwierciedlają potrzeby i priorytety klientów.

Oracle Validated Integration to rygorystyczny proces ocen i testów technicznych” — powiedział Kevin O’Brien, starszy dyrektor Oracle ds. strategii ISV i SaaS. — „Certyfikat Oracle Validated Integration uzyskany za pośrednictwem Oracle PartnerNetwork daje naszym klientom pewność, że integracja między CIC 4.0 i Oracle Sales Cloud została zweryfikowana, a produkty współpracują ze sobą w zamierzony sposób. Ogranicza to ryzyko wdrożeniowe i zapewnia większy komfort pracy użytkownikom naszych rozwiązań”.

Firma Interactive Intelligence jest Złotym Partnerem programu Oracle PartnerNetwork od 2011 r. i uzyskała certyfikaty integracji z systemem Oracle Siebel CRM oraz usługą Oracle Cloud Service. Interactive Intelligence oferuje oprogramowanie do zarządzania centrami kontaktowymi, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych, a także usługi, które zwiększają jakość obsługi klienta.

 

Tagi: , , , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>