Główna » Wiadomości

Interactive Intelligence nagrodzona w kategorii menu głosowego

Autor: krdian dnia 15 maja 2014 Brak komentarzy

page4-img2Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, otrzymała tytuł Lidera Usług 2014 w kategorii menu głosowego (IVR) od amerykańskiego magazynu CRM.

W zeszłym roku Interactive Intelligence została uznana przez CRM za firmę, którą „warto obserwować”. W tym roku wysunęła się na pierwsze miejsce dzięki ocenom: 4,2 (w skali 1-5) w zakresie kierunku rozwoju firmy, 4,1 w kategorii kosztów oraz 3,9 w dziedzinie funkcjonalności. W artykule poświęconym nagrodzie Paul Stockford, główny analityk w firmie Saddletree Research, stwierdził, że Interactive Intelligence obecnie „posiada produkt, który może stanąć w szranki z dowolnym innym rozwiązaniem IVR”.

Moduł IVR Interactive Intelligence to część wielofunkcyjnego pakietu oprogramowania do komunikacji IP, Customer Interaction Center™ (CIC).

„Nasz IVR zawiera wbudowane opcje modyfikacji, które umożliwiają firmom szybkie i łatwe tworzenie skryptów praktycznie o nieograniczonej złożoności, bez ograniczenia liczby albo głębokości menu” – powiedział Joe Staples, główny dyrektor ds. marketingu w Interactive Intelligence. – „Dodatkową korzyścią jest obsługa wielu kanałów komunikacji, czyli możliwość przetwarzania interakcji telefonicznych, faksów, czatów online i innych zdarzeń w środowisku IVR, co zmniejsza koszty integracji i zapewnia spójność usług.”

IVR w CIC może działać lokalnie lub w chmurze, obsługuje wiele języków i skaluje się od pojedynczego, 4-portowego wdrożenia do tysięcy portów działających w sieciach operatorów albo w wielu lokalizacjach. Bazuje na architekturze software’owej która ułatwia integrację z systemami przetwarzania danych, centralami PBX i platformami e-mail. Interactive Intelligence gwarantuje potwierdzony, 99,999 % czas bezawaryjnego działania aplikacji.

„Nadal ulepszamy nasz system IVR. Niedawno połączyliśmy go z naszym rozwiązaniem Interaction Speech Recognition™, czyli ekonomiczną i funkcjonalną alternatywą dla autonomicznych rozwiązań do rozpoznawania mowy” – powiedział Joe Staples.

Tytuł Lidera Usług magazynu CRM jest przyznawany podstawie ocen w zakresie satysfakcji klienta, zakresu funkcjonalności oraz strategii rozwoju firm, przyznawanych przez analityków branżowych i konsultantów. Liderzy zostają wybrani w siedmiu kategoriach wsparcia i usług.

Źródło: Interactive Intelligence

Tagi: , , , , , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>