Interactive Intelligence nagrodzona w kategorii menu głosowego
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, otrzymała tytuł Lidera Usług 2014 w kategorii menu głosowego (IVR) od amerykańskiego magazynu CRM.
W zeszłym roku Interactive Intelligence została uznana przez CRM za firmę, którą „warto obserwować”. W tym roku wysunęła się na pierwsze miejsce dzięki ocenom: 4,2 (w skali 1-5) w zakresie kierunku rozwoju firmy, 4,1 w kategorii kosztów oraz 3,9 w dziedzinie funkcjonalności. W artykule poświęconym nagrodzie Paul Stockford, główny analityk w firmie Saddletree Research, stwierdził, że Interactive Intelligence obecnie „posiada produkt, który może stanąć w szranki z dowolnym innym rozwiązaniem IVR”.
Moduł IVR Interactive Intelligence to część wielofunkcyjnego pakietu oprogramowania do komunikacji IP, Customer Interaction Center™ (CIC).
„Nasz IVR zawiera wbudowane opcje modyfikacji, które umożliwiają firmom szybkie i łatwe tworzenie skryptów praktycznie o nieograniczonej złożoności, bez ograniczenia liczby albo głębokości menu” – powiedział Joe Staples, główny dyrektor ds. marketingu w Interactive Intelligence. – „Dodatkową korzyścią jest obsługa wielu kanałów komunikacji, czyli możliwość przetwarzania interakcji telefonicznych, faksów, czatów online i innych zdarzeń w środowisku IVR, co zmniejsza koszty integracji i zapewnia spójność usług.”
IVR w CIC może działać lokalnie lub w chmurze, obsługuje wiele języków i skaluje się od pojedynczego, 4-portowego wdrożenia do tysięcy portów działających w sieciach operatorów albo w wielu lokalizacjach. Bazuje na architekturze software’owej która ułatwia integrację z systemami przetwarzania danych, centralami PBX i platformami e-mail. Interactive Intelligence gwarantuje potwierdzony, 99,999 % czas bezawaryjnego działania aplikacji.
„Nadal ulepszamy nasz system IVR. Niedawno połączyliśmy go z naszym rozwiązaniem Interaction Speech Recognition™, czyli ekonomiczną i funkcjonalną alternatywą dla autonomicznych rozwiązań do rozpoznawania mowy” – powiedział Joe Staples.
Tytuł Lidera Usług magazynu CRM jest przyznawany podstawie ocen w zakresie satysfakcji klienta, zakresu funkcjonalności oraz strategii rozwoju firm, przyznawanych przez analityków branżowych i konsultantów. Liderzy zostają wybrani w siedmiu kategoriach wsparcia i usług.
Źródło: Interactive Intelligence
Tagi: Actio, customer interaction center, Interactive Intelligence, IVR, LTE, PBX, Software, telefon, VoIP