Rozwiązanie Interactive Intelligence wśród ulubionych produktów specjalistów IT
Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, znalazła się na liście „Fave Raves” magazynu Network World obejmującej produkty ocenione przez profesjonalistów IT jako ich ulubione.
Tytuł Fave Rave został przyznany flagowemu produktowi Interactive Intelligence, wielofunkcyjnemu pakietowi oprogramowania komunikacji IP dla firm i centrów obsługi klienta, Customer Interaction Center™ (CIC). Inżynierowie pracujący z systemem docenili szczególnie jego wielofunkcyjną, otwartą architekturę.
Przedstawiciel jednego z amerykańskich klientów firmy, Nicholas Mooney z Medibank Health Solutions, stwierdził, że zagłosował na CIC, ponieważ „jego jednoplatformowa, wielofunkcyjna architektura przekłada się na szybszą konfigurację, mniej problemów z integracją oraz uproszczone zarządzanie i administrację”.
Dodatkowym argumentem przekładającym się na wysoką ocenę oprogramowania jest łatwość wprowadzania modyfikacji w CIC oraz obsługa wielu kanałów komunikacji: „CIC oferuje wiele standardowych funkcji, w tym komunikację wielokanałową – czaty internetowe, wiadomości email, smsy i inne – które stwarzają nowe możliwości biznesowe i nowe źródła przychodów dla firmy” – powiedział Nicholas Mooney – „W połączeniu z dużymi możliwościami dostosowywania, które pozwalają nam skonfigurować rozwiązanie pod kątem naszego modelu biznesowego i potrzeb klientów, pakiet CIC zasłużył na tytuł Fave Rave”.
Oprogramowanie CIC może zostać wdrożone tradycyjnie lub w chmurze; oferuje organizacjom wszechstronny pakiet funkcji centrum obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych. Aplikacje CIC obejmują m.in. kolejkowanie interakcji w wielu kanałach komunikacji, kierowanie zgodnie z umiejętnościami agentów, raportowanie, nagrywanie połączeń i kontrolę jakości, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, analizę mowy w czasie rzeczywistym, ankiety badania opinii klienta, audiokonferencje i inne. Więcej informacji na temat oferty znajduje się na stronie internetowej dostawcy.
Źródło: Interactive Intelligence
Tagi: Actio, Cloud, customer interaction center, Interactive Intelligence, pra, SMS, Software, uc, VoIP