Główna » Wiadomości

Klient zadzwoni do Ciebie prosto z Twojej strony internetowej!

Autor: spikon dnia 26 lutego 2015 komentarzy 9

10472107_843695229025990_4754836615557865791_oWyobraź sobie rewolucyjne rozwiązanie w obsłudze klienta Twojej firmy!

Twój potencjalny klient właśnie trafił do Ciebie na stronę internetową. Przegląda ofertę, porównuje produkty i usługi.
Jak często to bywa w kwestii podjęcia ostatecznej decyzji, klient będzie czuł się pewniej, kiedy dopyta Cię o wszystkie szczegóły związane z prezentowaną na stronie ofertą.
Osoba wchodząca na stronę już nie musi szukać kontaktu, nie musi nawet posiadać telefonu. Wystarczy, że naciśnie odpowiedni przycisk na stronie, a rozpocznie się połączenie.
Co istotne: ani Ty, ani osoba do Ciebie dzwoniąca nie wyda na to połączenie nawet grosza! Cała rozmowa jest darmowa, a jedyny koszt związany z funkcjonowaniem narzędzia to miesięczna opłata w wysokości 14,99 zł netto.

Pewnie powiesz, że takie rozwiązanie jest dobre tylko wtedy, gdy na stałe ktoś czuwa przy firmowym telefonie? Nic bardziej mylnego. Rozmowa z Twojej strony może zostać przekierowana na telefon komórkowy, a po godzinach Twojej pracy dzwoniący może usłyszeć specjalnie przygotowaną informację z prośbą o nagranie wiadomości lub kontakt w innym terminie.

Rozwiązanie wprowadzone przez Spikon opiera się na innowacyjnej i dotychczas niestosowanej w Polsce technologii, co pozytywnie wpływa na jej bezawaryjność oraz wysoką jakość połączeń, nawet przy wolniejszym transferze danych. Usługa nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania. Wystarczy tylko posiadać podłączony mikrofon.

Jakie realne korzyści może przynieść usługa Click2Talk w Spikon?

Dla Twojego klienta:
– Przede wszystkim to bardzo wysoka jakość połączenia, dotąd niespotykana na naszym rynku.
– Klient nie musi szukać kontaktu, nie musi nawet posiadać telefonu.
– Połączenie może zostać wykonane np. z telefonu komórkowego, który jest połączony z internetem.
– Rozmowa jest darmowa.
– Dzwoniący ma jednoczesny wgląd do wszystkich treści na stronie, co pomaga w rozmowie – szczególnie na temat specyfikacji różnych modeli produktów.
– Klient oszczędza czas.

Dla Twojej firmy:
– Lepsza obsługa klienta, czyli więcej załatwionych spraw w krótszym czasie oraz lepsza komunikacja z klientem.
– Krótsza ścieżka sprzedaży – oszczędzasz czas i zwiększasz wydajność
– Wzmocnienie aktywnej sprzedaży. Możesz zaproponować swoim klientom lepsze rozwiązania i dodatkowe usługi lub promocje widoczne na stronie.
– Zmniejszasz rachunki za telefon.
– Możliwość pokierowania klienta przez proces rejestracji na stronie lub proces złożenia zamówienia.
– Szybciej otrzymujesz informacje o problemach w funkcjonowaniu strony oraz łatwiej usuwasz trudności.

Co niezwykle istotne, narzędzie Click2Talk możesz połączyć z innymi usługami. Ilość funkcjonalności jest naprawdę duża. Możesz nagrywać połączenia, ustawiać powiadomienia, a nawet zarządzać połączeniami w celu optymalizacji ilości odbieranych połączeń.

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

komentarzy 9 do wpisu “Klient zadzwoni do Ciebie prosto z Twojej strony internetowej!”

  1. igo said:

    Zrobiliśmy sobie automatyczne biuro obsługi dzięki usłudze Easycalla. Oszczędność czasu.

  2. IGO said:

    My w firmie zrobiliśmy sobie automatyczne biuro obsługi dzięki usłudze Easycalla. Oszczędność czasu.

  3. Kamil said:

    EasyCall kiedyś miało taką usługę, ale nie poradzili sobie technicznie… ciągle się wieszało i się z tego wycofali.
    Teraz to zupełnie inna technologia.

  4. Miś said:

    Ale pewnie niedługo to wprowadzą, bo rozwiązanie fajne i pomysłowe 🙂

  5. babi said:

    Jeszcze chyba nie.

  6. kuku said:

    A nie wie ktoś może czy w EasyCall też coś takiego działa?

  7. Operator said:

    Dotychczasowe rozwiązania były bardzo wadliwe. To jest praktycznie niezawodne. W czasach dużej konkurencyjności każdy sposób na podtrzymanie klienta lub jego pozyskanie jest dobry. Zawsze rozmowa jest lepsza, niż irytacja klienta spowodowana brakiem informacji na stronie. Co ważne to usługa ma zastosowanie i w małym i dużym biznesie. http://www.click2talk.pl

  8. ja said:

    hmm, masz racje ale i tak znajdzie sie przeciez wiele osob ktore z jakiegos powodu beda chcialy szybko „dopytac” o szczegoly ktorych nie ma na stronie. A opisane rozwiazanie faktycznie dziala, z ciekawosci sprawdzilem 🙂

  9. Krzysztof said:

    funkcja nie za bardzo się sprawdza, ponieważ klient zamiast poszukać będzie wolał zadzwonić. Większe firmy uciekają od takich rozwiązań aby zmusić klienta do szukania. teraz co drugie wejście na stronę będzie równoznaczne z nowym telefonem, ile trzeba mieć konsultantów żeby to obsłużyć.
    Pozdrawiam

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>