Główna » Wiadomości

Wirtualna czy tradycyjna centrala telefoniczna?

Autor: krdian dnia 10 lutego 2015 komentarzy 14

Tagi: , , , , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

komentarzy 14 do wpisu “Wirtualna czy tradycyjna centrala telefoniczna?”

  1. kirgistan said:

    mam ppytanie do głośnej grupy klientów easycall, ile kosztuje wirtualna centrala w tej firmie?

    nigdzie też na stronie LoVo nie udało sie znalezc cennika centrali, czy można prosić o informacje?

  2. inez said:

    Rzeczywiście, polecam.

  3. father said:

    No my się zastanawiamy nad wdrozeniem w firmie tej wirtualnej centrali, bo to oszczędność czasu przy przełączaniu .

  4. Marco said:

    Abstrahując od komentarzy o samych operatorach, ja skłaniam się ku wirtualnej centrali. Korzystam w firmie i jest ok.

  5. Mirkai said:

    Co do EasyCalla – warto zajrzeć na ich stronę easycall. pl i sprawdzić najlepsze rozwiązanie dla firmy.

  6. Mirkai said:

    Co do EasyCalla – warto zajrzeć na ich stronę http://www.easycall.pl i sprawdzić najlepsze rozwiązanie dla firmy.

  7. bella said:

    Ja też polecam centralę operatora Easy Call. Sama korzystam w firmie i jestem zadowolona.

  8. Vitek said:

    Ja lubię Easy call. Mają dobrą opinię w necie i dobrze świadczą usługi.

  9. Thor said:

    A jaka najlepsza?

  10. koja said:

    To prawda. Można zaoszczędzić dużo czasu i przede wszystkim pieniędzy.

  11. HFFG said:

    JA tam oczywiśice w firmie wolę wirtualną. Jest o wiele wiele tańsza.

  12. Ala said:

    Mi najbardziej podoba się to, że firma oferuje bardzo wiele ciekawych rozwiązań, dając klientowi bardzo dużo indywidualności a jednocześnie wszystkim kieruje i daje “bezpieczeństwo”. Samodzielnie można kierować centralą i nią zarządzać ale jednak techniczne bezpieczeństwo już jest po stronie firmy.

  13. KrisNemo said:

    Ciekawe-na pewno sprawdzę co to warte.Spotkałem się już z tym rozwiązaniem.Zastanawia mnie jedno-warunki bezpieczeństwa -nośnik
    niestety jest bardzo podatny na infiltrację co nie każdemu odpowiada.

  14. Krystian said:

    Bardzo przydatny artykuł! Myślę, że wielu osobom na temat technologii VoIP wiele powie, szczególnie tym, który są zainteresowani a jeszcze niewiele wiedzą. W Polsce, jednak nadal bardzo mało tych informacji zostaje przekazywanych. Wielka szkoda, ponieważ z technologii korzysta już wiele firm a także wiele operatorów. Największy jej plus to indywidualność i fakt, że samemu możemy nią zarządzać. Sam jestem bardzo zainteresowany tematem i śledzę dalszy rozwój.

    Firmę LoVo na pewno sprawdzę i zobaczę co proponuje, z artykułu widzę, że dużo i to naprawdę dobrej jakości usługi.

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Protected by WP Anti Spam

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
  Copyright ©2024 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>