Główna » Wiadomości

Integracja rozwiązań UC oraz VoIP PBX kluczem do sukcesu

Autor: krdian dnia 3 listopada 2015 Jeden komentarz

Wiele przedsiębiorstw korzysta z pracy zdalnej swoich pracowników terenowych lub znajdujących się w podróży czy delegacji. Dla dobra prowadzonych projektów i płynności wdrożeń powinni oni mieć stały dostęp do informacji, a centrala firmy możliwość przeprowadzenia konsultacji w czasie rzeczywistym.

Jedną z funkcjonalności systemu VoIP innovaphone PBX jest dostęp do pełnego katalogu numerów firmy z poziomu telefonu komórkowego pracownika zdalnego zgodnie z koncepcją innovaphone One – Number. Oznacza to, że wykonując połączenie z komórki u rozmówcy wyświetli się centralny numer, a nie numer konkretnego telefonu komórkowego. Możliwe jest także zarządzanie połączeniami, ich przełączanie i przekierowywanie. W tym ujęciu telefon komórkowy jest swoistym mobilnym rozszerzeniem firmowego systemu telefonicznego – wyjaśnia Marcin Grabowski, Product Manager rozwiązań innovaphone u wyłącznego dystrybutora w Polsce, firmy KONTEL.

W firmach o profilu handlowo-usługowym najważniejsza jest nieprzerwana osiągalność pracowników. Dzięki funkcjonalności Mobility innovaphone żadne połączenie nie zostanie zignorowane. Kontrahenci firmy mają dostęp do jednego numeru telefonu, a połączenie przychodzące widoczne jest także na komórce pracownika zdalnego. Jeżeli nie jest on w stanie odebrać, funkcja pick-up pozwoli na przekierowanie rozmowy do innego, dostępnego konsultanta.

System oferuje również aktualizację bazy informacji w trybie mobilnym, tak aby pracownik znajdujący się poza miejscem pracy miał pełny obraz sytuacji i mógł uczestniczyć w pracy nad projektem, a także nadaje statusy poszczególnym osobom – np. „widoczny” dla pracownika, który jest w stanie odebrać połączenie przychodzące. Kolejna ciekawa opcja systemu innovaphone Unified Communications to hot-desking, polegająca na możliwości dokonania rejestracji swojego numeru telefonu w dowolnym miejscu, np. w zamiejscowym oddziale firmy czy we własnym domu, ale też na dowolnym urządzeniu końcowym.

Z kolei dla pracowników, którzy potrzebują stałego kontaktu w obrębie jednej lokalizacji, na przykład fabryki czy szpitala, zaprojektowano rozwiązanie Mobility inhouse. System działa na bazie technologii IP-DECT, która zapewnia bezpieczną komunikację i wysoką jakość dźwięku. Jego cechy to łatwość rozbudowy i szereg dodatkowych funkcji, np. multicell (roaming i automatyczna zmiana stacji bazowej bez przerywania rozmowy).

Więcej informacji na stronie producenta http://www.innovaphone.com/pl/rozwiazania/mobile-integration.html

Źródło: KONTEL

Tagi: , , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Jedna odpowiedź do wpisu “Integracja rozwiązań UC oraz VoIP PBX kluczem do sukcesu”

  1. ksw 33 transmisja said:

    Heheeeeee

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>