Mikrofon panelowy BEAMFORMING ClearOne – konferencyjny hi-tech
Wyposażenie sal konferencyjnych, oprócz optymalnej funkcjonalności audio-wizualnej, powinno wpisywać się w ich stylistykę, tworząc jednorodną aranżację. Firma ClearOne, globalny lider w projektowaniu rozwiązań AV oraz streamingu, prezentuje mikrofon panelowy BEAMFORMING Array, oferujący technologię kształtowania wiązki umożliwiającą podział pomieszczenia na strefy akustyczne.
Na przykładzie zaawansowanego wdrożenia, jakie miało miejsce w Stanach Zjednoczonych, gdzie klient dysponował całym piętrem złożonym z 17 sal konferencyjnych o różnym poziomie integracji, mogę powiedzieć, że technologia kształtowania wiązki oferowana przez mikrofon BEAMFORMING od ClearOne, rozwiązuje kwestię dźwięku, nawet w wymagających szklanych pomieszczeniach, które mogą być oddzielnymi salami lub jedną wspólną przestrzenią konferencyjną – mówi Iwona Zawiślak, Product Manager marki ClearOne w firmie KONTEL, oraz dodaje
„Nasi partnerzy, również mogą się poszczycić podobnymi wdrożeniami w Polsce”
W jednym panelu BEAMFORMING ClearOne znajdują się aż 24 mikrofony. Panel może zostać zamontowany do ściany, blatu lub pod sufitem. Jeden panel zastępuje aż 10 standardowych mikrofonów, a co najważniejsze podwaja zakres zbierania głosu w pomieszczeniu. Ustawienia parametrów dźwięku automatycznie dostosowują się do akustyki danej sali konferencyjnej za sprawą samoadaptacyjnego systemu Adaptive Steering. Dźwięk zbierany przez mikrofony rozlokowane w panelu zostaje przetworzony przez mikser (matrycę) Converge Pro, której zadaniem jest cyfrowe kasowanie tak zwanego echa akustycznego.
Mikrofony od ClearOne mogą być z powodzeniem stosowane w salach wykładowych i konferencyjnych, centrach szkoleniowych, salach rozpraw, a także w obiektach kultury i spotkaniach typu telepresence.
Rozwiązania konferencyjne ClearOne dostępne są na polskim rynku za pośrednictwem wyłącznego dystrybutora, firmy KONTEL. www.kontel.pl, http://www.clearone.pl
Źródło: Kontel
Tagi: ClearOne, Kontel, mikrofon, telepresence, VoIP