Główna » Wiadomości

Masz wirtualną centralę telefoniczną? Płacisz abonament? Tylko nie z Zadarma!

Autor: krdian dnia 8 czerwca 2017 komentarze 4

Masz pomysł na firmę? Jej założenie jest dzisiaj naprawdę proste – dotyczy to nie tylko kwestii związanych z urzędami i różnymi dokumentami, ale również sprawy tak istotnej, jak siedziba nowego biznesu i zapewnienie mu odpowiedniego zaplecza.

Wartym rozważenia rozwiązaniem jest w tym przypadku wirtualne biuro. Dotyczy to nie tylko prestiżowego adresu dla naszej firmy czy możliwości obsługi korespondencji, ale również nowoczesnych usług telekomunikacyjnych.

Aby z nich korzystać nie musimy wydawać pieniędzy na budowę infrastruktury i zakup sprzętu. Najnowocześniejsze rozwiązania są w naszym zasięgu natychmiast i bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W ciągu kilku minut możemy nie tylko uruchomić firmowe numery telefoniczne, ale także skorzystać z usług wirtualnej centrali czy udostępnić klientom bezpłatną infolinię.

Zadarma.com to świetny przykład tego, jak rozwój technologii i nowoczesne rozwiązania dla biznesu skracają odległości i sprawiają, że fizyczna lokalizacja naszej firmy ma coraz mniejsze znaczenie. Dlaczego?

Bezpłatna centrala telefoniczna, umożliwia stelefonizowanie biura bez przywiązania geograficznego. Klienci dzwonią na standardowy numer komórkowy/stacjonarny, a Ty przyjmujesz połączenia za pomocą aplikacji w dowolnym miejscu na świecie – jeśli chcesz, nawet 24h na dobę. Niezbędne do pracy funkcje centrali skonfigurujesz dosłownie w 5 minut, co zadowoli potrzeby każdego biznesu, zaczynając od IVR i kolejkowania połączeń, kończąc automatyczną sekretarką i nagrywaniem rozmów w repozytorium w chmurze.

Pracując w dowolnym zakątku świata możemy uzyskać firmowy numer, wskazujący na lokalizację biura w wybranym przez nas miejscu. Może to być nie tylko jedno z największych polskich miast, ale np. numer w Paryżu, Rzymie czy Moskwie, stanowiący ogromne ułatwienie dla firm, prowadzących działalność międzynarodową.

Inna świetna wiadomość jest taka, że funkcję centrali telefonicznej zostały znacznie poszerzone. Dodana możliwość utworzenia kilku menu głosowych, a do każdego menu dodatkowo dostępne ustawienia godzin pracy oraz automatycznej sekretarki. Nowe funkcje będą szczególnie przydatne dla klientów biznesowych, pracujących w różnych regionach świata z różnymi strefami czasowymi.

Warto podkreślić, że wszystkie te usługi dostępne są niemal natychmiast. Tego samego dnia możemy zarejestrować firmę i rozpocząć międzynarodową ekspansję, oferując możliwość kontaktu klientom z całego świata. To wszystko zdalnie, szybko i – co równie ważne – całkowicie bezpłatnie.

Po co się ograniczać, kiedy cały świat znajduje się w zasięgu naszych telefonów?

Źródło: Zadarma

Tagi: , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

komentarze 4 do wpisu “Masz wirtualną centralę telefoniczną? Płacisz abonament? Tylko nie z Zadarma!”

  1. Joanna said:

    Świetnie działa, nic nie przerywa czysto słychać i tanio. Polecam!

  2. Hubert said:

    Ja postawiłem na centralę od Telecube. Mają dość ciekawą ofertę, a przy okazji wszystko wytłumaczone w prosty sposób.

  3. MArine said:

    też zrezygnowaliśmy z drogiego rozwiązania orange, ale przeszliśmy do actio – wirtualna centrala za 49pln miesięcznie i opieka dedykowanych techników. Polecam!

  4. Grzegorz said:

    Korzystam z takiej centrali od ifon.pl działa stabilnie, jakość połączeń lepsza niż w orange.

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>