Główna » Wiadomości

Integracja wirtualnej centrali telefonicznej Zadarma z Zoho CRM oraz Salesforce CRM

Autor: krdian dnia 14 grudnia 2017 Brak komentarzy

Wspaniała wieść dla użytkowników Zadarma! Od dziś dostępne dla utworzenia integracje wirtualnej centrali telefonicznej Zadarma z dwoma najpopularniejszymi systemami CRM – Zoho CRM oraz Salesforce CRM. Bezpłatne integracje działają bez dodatkowych modułów i pośredników, a najważniejsze zawierają wszystkie niezbędne funkcje:

• Wykonanie połączenia w CRM w jedno kliknięcie;

• Karta klienta, wyświetlająca się przy połączeniach przychodzących i wychodzących;

• Integracja statystyki połączeń i nagrywania rozmów;

• Możliwość odsłuchania nagrania rozmowy bezpośrednio z CRM;

• W Zoho CRM połączenia od klientów są kierowane automatycznie na przywiązanego temu klientowi menadżera, jeżeli jest on zajęty – połączenia kierowane na wolnego menadżera.

Integracja z systemem CRM jest absolutnie bezpłatna i dostępna do utworzenia od razu po rejestracji w naszym serwisie. Sprawdź teraz!

Źródło: Zadarma

Tagi: , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>