Integracja wirtualnej centrali telefonicznej Zadarma z Zoho CRM oraz Salesforce CRM
Autor: krdian dnia 14 grudnia 2017
Brak komentarzy
Wspaniała wieść dla użytkowników Zadarma! Od dziś dostępne dla utworzenia integracje wirtualnej centrali telefonicznej Zadarma z dwoma najpopularniejszymi systemami CRM – Zoho CRM oraz Salesforce CRM. Bezpłatne integracje działają bez dodatkowych modułów i pośredników, a najważniejsze zawierają wszystkie niezbędne funkcje:
• Wykonanie połączenia w CRM w jedno kliknięcie;
• Karta klienta, wyświetlająca się przy połączeniach przychodzących i wychodzących;
• Integracja statystyki połączeń i nagrywania rozmów;
• Możliwość odsłuchania nagrania rozmowy bezpośrednio z CRM;
• W Zoho CRM połączenia od klientów są kierowane automatycznie na przywiązanego temu klientowi menadżera, jeżeli jest on zajęty – połączenia kierowane na wolnego menadżera.
Integracja z systemem CRM jest absolutnie bezpłatna i dostępna do utworzenia od razu po rejestracji w naszym serwisie. Sprawdź teraz!
Źródło: Zadarma