Główna » Wiadomości

Integracja telefonii VoIP i systemu CRM: 5 zasad skutecznej sprzedaży

Autor: krdian dnia 8 lutego 2018 Brak komentarzy

Na chwilę obecną większość firm potrzebuje zautomatyzować swoją pracę. Integracja usług w chmurze — rozwiązanie, jakiemu nie może odmówić żadna rozwijająca się firma. Oczywiście, często pojęcie „integracja” kojarzy nam się z „dodatkowymi kosztami”. Proszę pamiętać, że zawsze możemy zwrócić się do darmowych rozwiązań, takich jak integracja bezpłatnej wirtualnej centrali telefonicznej i systemu CRM.

Łatwy wybór

Wielu dostawców VoIP oferuje usługę przywiązania do systemu CRM, ale nikt nie robi tego za darmo. Najpierw należy zapoznać się z całym cennikiem usług i następnie wybrać taryfę, jaka odpowiada do specyfiki Twojej firmy, co ważne, jaka pokryje budżet. Może być odwrotna sytuacja: tylko dwie podstawowe taryfy do wybrania jakie nie odpowiadają potrzebom Twojej firmy, dodatkowo w ogóle nie obsługują „wybranego” systemu CRM.

Zadowolony klient

Każdy z nas kiedykolwiek dzwonił do działu pomocy technicznej lub na infolinię dla konsultacji. Na początek zawsze wita nas automatyczna sekretarka, która prosi o wybranie odpowiedniej opcji w menu głosowym. Czasami trzeba kilka razy przesłuchać to samo nagranie, aby zrozumieć, jaką opcję wybrać z Twoim pytaniem lub problemem. Następnie czekamy kilkanaście minut, a czasem i więcej na odpowiedź konsultanta słuchając muzykę. Większość klientów na tym etapie może nie mieć cierpliwości i zakończyć rozmowę. W rezultacie firma otrzymuje co najmniej jednego rozczarowanego klienta.

Integracja telefonii VoIP z systemem CRM pozwala na to, żeby klient szybko i łatwo uzyskał odpowiedź: nie ma potrzeby słuchania menu głosowego ani wybierania kilkakrotnie odpowiednich opcji lub numeru wewnętrznego. W systemie CRM istnieje możliwość łączenia klienta natychmiast z odpowiedzialnym menadżerem lub konsultantem.

Efektywny dział sprzedaży

Aby skontaktować się z klientem, nie musisz wykonywać niepotrzebnych ruchów — oszczędzaj czas na wybieraniu numeru i dzwoń bezpośrednio z systemu CRM. Karta klienta zawiera wszystkie niezbędne informacje: Imię i Nazwisko, telefon kontaktowy, nazwa firmy itd.

Dodatkowo możesz sprawdzić historię połączeń i śledzić wyniki osiągnięte w trakcie rozmowy. Kierownik łatwiej kontroluje realizowane połączeń: istnieje możliwość wybrać odpowiedni schemat działań lub utworzyć zadania dla każdego z pracowników.

Prosta analiza

Integracja systemu CRM i telefonii VoIP mocno upraszczają analizę pracy działu sprzedaży lub pomocy technicznej. System CRM rejestruje wszystkie dane: czas trwania rozmowy, ilość połączeń wychodzących i przychodzących, odebrane połączenia itd. To wszystko pozwala nam zrozumieć, jaka jest efektywność pracy każdego menadżera lub konsultanta. Na podstawie tych danych kierownik łatwiej podejmuje decyzję o zarządzaniu firmy. Czyli co mamy? Efektywną pracę i większe zyski — dzięki integracji centrali telefonicznej i CRM.

Telefonia VoIP Zadarma oferuje uniwersalne rozwiązanie: bezpłatna integracja z najpopularniejszymi systemami CRM: Salesforce, Zoho CRM, Bitrix24, AmoCRM i inne. Gotowe moduły integracji od Zadarma pomogą użytkownikom nie przepłacać za usługi i uzyskać bezpłatną integrację centrali telefonicznej — CRM. W najbliższym czasie planujemy poszerzyć ofertę gotowych modułów integracji, jaka będzie obejmować 10 największych systemów CRM. Twoje pytanie — co w sytuacji, jeśli używasz innego lub własnego systemu CRM, nie ma to znaczenia: API Zadarma pozwala korzystać z własnoręcznie ustawionej integracji.

Płacimy tylko za rozmowy

Obsługa telefonii VoIP Zadarma jest znana wśród użytkowników dzięki najniższym cenom na rozmowy krajowe i zagraniczne, dodatkowo w ofercie jest dostępna całkowicie darmowa wirtualna centrala telefoniczna (nagrywanie rozmów, ivr, godziny pracy i więcej) oraz widget call back na stronę internetową. Także Zadarma zapewnia największy wybór numerów wirtualnych w 80 krajach świata, a oczywiście najważniejszy argument — klient płaci tylko za wykonane połączenia.

Tagi: , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>