Główna » Wiadomości

ZCRM — budowanie relacji klientem jeszcze nigdy nie było takie proste!

Autor: krdian dnia 24 września 2019 Brak komentarzy

W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.

Wirtualna centralna PBX w połączeniu z systemem do zarządzania relacjami z klientem jest odpowiedzią na potrzeby rynku. Tak dostosowane narzędzie umożliwia dostęp do pełnej historii interakcji z klientem, czy to zapisanych w formie wiadomości email czy nagranych rozmów telefonicznych. Do każdej karty kontaktu dołączony jest numer telefonu, dzięki czemu pracownik może szybko i łatwo nawiązać połączenie bezpośrednio z systemu i odwrotnie – osoba dzwoniąca zostanie natychmiastowo przekierowana do specjalisty, do którego została wcześniej przypisana. Klient ma możliwość skorzystać również z IVR – interaktywnego systemu komunikacyjnego – co pozwoli na większą automatyzację zadań i sprawą obsługę 24/7.

Podczas pierwszego miesiąca testów wersji beta otrzymaliśmy przydatne opinie od klientów. Wśród ważnych aktualizacji oficjalnej wersji jest funkcja automatycznego przekierowania połączenia do odpowiedzialnego menedżera, ulepszony design i działanie web-telefonu, zmiany wpłynęły również na kalendarz i import bazy klientów. Nadal pracujemy nad funkcjonalnością systemu, wszystkie uwagi lub życzenia związanie z systemem CRM można kierować do działu obsługi klienta.

Przypominamy o głównych funkcjach ZCRM:

  • Połączenia do klientów z przeglądarki jednym kliknięciem;

  • Współpraca ponad 50+ pracowników razem;

  • Automatyczne generowanie leadów dla połączeń przychodzących i połączeń wychodzących;

  • Automatyczne przekierowanie rozmowy do odpowiedzialnego pracownika;

  • Eksport i import bazy klientów z innego CRM lub tabel;

  • Wyświetlenie karty klienta z całą historią relacji z klientem – nagrywania rozmów, notatki, dokumenty;

  • Wygodne wyświetlanie bieżących zadań, kanban, listy lub kalendarza.

Utworzyć ZCRM można w panelu klienta, po rejestracji konta przy pierwszym etapie konfiguracji centrali. Szczegółową instrukcję konfiguracji można znaleźć na tej stronie.

Tagi: , , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>