ZCRM — budowanie relacji klientem jeszcze nigdy nie było takie proste!
W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.
Wirtualna centralna PBX w połączeniu z systemem do zarządzania relacjami z klientem jest odpowiedzią na potrzeby rynku. Tak dostosowane narzędzie umożliwia dostęp do pełnej historii interakcji z klientem, czy to zapisanych w formie wiadomości email czy nagranych rozmów telefonicznych. Do każdej karty kontaktu dołączony jest numer telefonu, dzięki czemu pracownik może szybko i łatwo nawiązać połączenie bezpośrednio z systemu i odwrotnie – osoba dzwoniąca zostanie natychmiastowo przekierowana do specjalisty, do którego została wcześniej przypisana. Klient ma możliwość skorzystać również z IVR – interaktywnego systemu komunikacyjnego – co pozwoli na większą automatyzację zadań i sprawą obsługę 24/7.
Podczas pierwszego miesiąca testów wersji beta otrzymaliśmy przydatne opinie od klientów. Wśród ważnych aktualizacji oficjalnej wersji jest funkcja automatycznego przekierowania połączenia do odpowiedzialnego menedżera, ulepszony design i działanie web-telefonu, zmiany wpłynęły również na kalendarz i import bazy klientów. Nadal pracujemy nad funkcjonalnością systemu, wszystkie uwagi lub życzenia związanie z systemem CRM można kierować do działu obsługi klienta.
Przypominamy o głównych funkcjach ZCRM:
-
Połączenia do klientów z przeglądarki jednym kliknięciem;
-
Współpraca ponad 50+ pracowników razem;
-
Automatyczne generowanie leadów dla połączeń przychodzących i połączeń wychodzących;
-
Automatyczne przekierowanie rozmowy do odpowiedzialnego pracownika;
-
Eksport i import bazy klientów z innego CRM lub tabel;
-
Wyświetlenie karty klienta z całą historią relacji z klientem – nagrywania rozmów, notatki, dokumenty;
-
Wygodne wyświetlanie bieżących zadań, kanban, listy lub kalendarza.
Utworzyć ZCRM można w panelu klienta, po rejestracji konta przy pierwszym etapie konfiguracji centrali. Szczegółową instrukcję konfiguracji można znaleźć na tej stronie.
Tagi: CRM, Kalendarz, operator VoIP, PABX, PBX, Wirtualna centrala