Vanberg Systems rozpoczął szkolenia Partnerów
Vanberg Systems, marka Aiton Caldwell SA, będący dostawcą zintegrowanych rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm, rozpoczął cykl szkoleń dla Partnerów biznesowych – inicjatywy odbywającej się w ramach Programu Partnerskiego i założonej strategii rozwoju marki. Zakłada ona, iż w perspektywie kilku lat, marka stanie się znaczącym graczem na krajowym rynku telekomunikacyjnym. Szkolenia stają się więc znakomitą okazją dla potencjalnych partnerów, aby stać się częścią nowego trendu informatycznego – zamianie tradycyjnych rozwiązań na nowoczesne usługi dostępne w modelu SaaS.
Szkolenia dla Partnerów biznesowych to w tej chwili kluczowy element strategii, mający na celu zobrazowanie oferty Vanberg Systems oraz wskazanie korzyści i przewag konkurencyjnych względem tradycyjnych rozwiązań.
„Vanberg Systems to pierwsze tak zaawansowane i innowacyjne rozwiązanie dostępne na rynku. Z tego też powodu, postanowiliśmy objąć naszych Partnerów systemem szkoleń, podczas których w sposób przejrzysty zobrazujemy funkcjonalności oraz zalety wynikające z korzystania z jego usług. Wierzę, iż przeprowadzone spotkania spowodują wzrost zaufania do naszej marki, a w konsekwencji wymierne korzyści ekonomiczne.” – dodaje Piotr Richter.
Podczas szkoleń Partnerom przekazywana jest niezbędna wiedza o Vanberg Systems, w tym również o technologicznych aspektach jego funkcjonalności oraz związanych z marką działaniach marketingowych. Priorytetem całodniowych spotkań z Partnerami jest ich pełne przygotowanie merytoryczne, tak w zakresie wiedzy o produkcie, jak i umiejętności jego sprzedaży. Temu ostatniemu służą odbywające się w ramach szkoleń symulacje kalkulacji kosztów dla potencjalnego klienta, jak również zaopatrzanie Partnerów w pakiet zawierający m.in. podstawową dokumentację oraz gadżety reklamowe.
Strategia sprzedaży Vanberg Systems zakłada realizowanie dwóch szkoleń w ciągu miesiąca. Dwa, które odbyły się do tej pory (w Poznaniu oraz w Gdańsku, w którym mieści się siedziba Aiton Caldwell SA) cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród Partnerów.
Tagi: Operatorzy, Szkolenia, Telekomunikacja