Masz wirtualną centralę telefoniczną? Płacisz abonament? Tylko nie z Zadarma!
Masz pomysł na firmę? Jej założenie jest dzisiaj naprawdę proste – dotyczy to nie tylko kwestii związanych z urzędami i różnymi dokumentami, ale również sprawy tak istotnej, jak siedziba nowego biznesu i zapewnienie mu odpowiedniego zaplecza.
Wartym rozważenia rozwiązaniem jest w tym przypadku wirtualne biuro. Dotyczy to nie tylko prestiżowego adresu dla naszej firmy czy możliwości obsługi korespondencji, ale również nowoczesnych usług telekomunikacyjnych.
Aby z nich korzystać nie musimy wydawać pieniędzy na budowę infrastruktury i zakup sprzętu. Najnowocześniejsze rozwiązania są w naszym zasięgu natychmiast i bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W ciągu kilku minut możemy nie tylko uruchomić firmowe numery telefoniczne, ale także skorzystać z usług wirtualnej centrali czy udostępnić klientom bezpłatną infolinię.
Zadarma.com to świetny przykład tego, jak rozwój technologii i nowoczesne rozwiązania dla biznesu skracają odległości i sprawiają, że fizyczna lokalizacja naszej firmy ma coraz mniejsze znaczenie. Dlaczego?
Bezpłatna centrala telefoniczna, umożliwia stelefonizowanie biura bez przywiązania geograficznego. Klienci dzwonią na standardowy numer komórkowy/stacjonarny, a Ty przyjmujesz połączenia za pomocą aplikacji w dowolnym miejscu na świecie – jeśli chcesz, nawet 24h na dobę. Niezbędne do pracy funkcje centrali skonfigurujesz dosłownie w 5 minut, co zadowoli potrzeby każdego biznesu, zaczynając od IVR i kolejkowania połączeń, kończąc automatyczną sekretarką i nagrywaniem rozmów w repozytorium w chmurze.
Pracując w dowolnym zakątku świata możemy uzyskać firmowy numer, wskazujący na lokalizację biura w wybranym przez nas miejscu. Może to być nie tylko jedno z największych polskich miast, ale np. numer w Paryżu, Rzymie czy Moskwie, stanowiący ogromne ułatwienie dla firm, prowadzących działalność międzynarodową.
Inna świetna wiadomość jest taka, że funkcję centrali telefonicznej zostały znacznie poszerzone. Dodana możliwość utworzenia kilku menu głosowych, a do każdego menu dodatkowo dostępne ustawienia godzin pracy oraz automatycznej sekretarki. Nowe funkcje będą szczególnie przydatne dla klientów biznesowych, pracujących w różnych regionach świata z różnymi strefami czasowymi.
Warto podkreślić, że wszystkie te usługi dostępne są niemal natychmiast. Tego samego dnia możemy zarejestrować firmę i rozpocząć międzynarodową ekspansję, oferując możliwość kontaktu klientom z całego świata. To wszystko zdalnie, szybko i – co równie ważne – całkowicie bezpłatnie.
Po co się ograniczać, kiedy cały świat znajduje się w zasięgu naszych telefonów?
Źródło: Zadarma
Tagi: Centrala, IVR, PBX, telefon
Świetnie działa, nic nie przerywa czysto słychać i tanio. Polecam!
Ja postawiłem na centralę od Telecube. Mają dość ciekawą ofertę, a przy okazji wszystko wytłumaczone w prosty sposób.
też zrezygnowaliśmy z drogiego rozwiązania orange, ale przeszliśmy do actio – wirtualna centrala za 49pln miesięcznie i opieka dedykowanych techników. Polecam!
Korzystam z takiej centrali od ifon.pl działa stabilnie, jakość połączeń lepsza niż w orange.