Autor: krdian dnia 25 września 2014 Brak komentarzy

page4-img2Polkomtel wraz z firmą Huawei dokonały pierwszego w Polsce udanego testu prowadzenia rozmów głosowych za pomocą technologii LTE (Voice over LTE – VoLTE). Testy z udziałem grupy wybranych użytkowników (ang. Friendly User Tests – FUT) zostały przeprowadzone na elementach sieci komercyjnej. Podczas testów udało dostarczyć użytkownikom usługi rozmów głosowych w jakości HD oraz SMS w technologii VoLTE poprzez sieć LTE. jakości HD Voice.

Tagi: [, , , , , , ]
Autor: krdian dnia 24 września 2014 Brak komentarzy

page4-img2Infokioski, sieć publicznych hot-spotów i system łączności VoIP – dzięki inwestycjom
w nowoczesne rozwiązania mieszkańcy Łochowa i odwiedzający go turyści mogą szybko pozyskać najważniejsze informacje o regionie i skontaktować się z władzami miasta.

Autor: krdian dnia 23 września 2014 Brak komentarzy

Wezyr Holidays Coral Travel, jedno z wiodących biur turystycznych na polskim rynku, należące do międzynarodowego koncernu OTI Holding, wdrożyło platformę komunikacyjną Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) w celu usprawnienia jakości obsługi klientów oraz agentów. Projekt przeprowadzili specjaliści z Asseco South Eeastern Europe, firmy partnerskiej Interactive Intelligence.

Autor: krdian dnia 17 września 2014 Brak komentarzy
Premierowe rozwiązania FRITZ! na targach IFA
  • 99 nowych ulepszeń: oprogramowanie FRITZ!OS 6.20

  • Nowy router FRITZ!Box: Turbodoładowana transmisja danych w różnorodnych typach połączeń

  • Telewizja kablowa w sieci domowej, na tabletach i smartfonach

  • Inteligentny ekspert od sieci bezprzewodowej: nowy FRITZ!WLAN Repeater z obsługą technologii Wireless AC

  • Gigabitowy adapter FRITZ!Powerline pracujący z prędkością 1200 Mbit/s

Autor: Mariusz Świątek dnia 4 września 2014 Brak komentarzy
Fanvil i 3CX łączy siły

  Frima 3CX Ltd. twórca PBX 3CX Phone System  i Fanvil, projektant i producent telefonów VoIP łączą siły. Firma 3CX, twórca nagradzanego systemu PBX –  3CX Phone System działającego pod kontrolą Windows i firma Fanvil, projektant i producent telefonów i wideotelefonów VoIP ogłosiły nawiązanie współpracy mające na celu zapewnienie pełnej integralności pomiędzy swoimi produktami. Współpraca […]

Autor: krdian dnia 27 sierpnia 2014 Brak komentarzy

page4-img2Firma Oriflame, globalny producent i dystrybutor kosmetyków, wybrała chmurowe rozwiązanie CaaS Contact Center firmy Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) dla usprawnienia i ujednolicenia procesów obsługi klienta w ponad 50 krajach całego świata.

Autor: krdian dnia 21 sierpnia 2014 Brak komentarzy

page4-img2Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, zauważa, że firmy amerykańskie zdecydowanie częściej niż europejskie wykorzystują technologie chmurowe, co wynika prawdopodobnie z ich większej świadomości i otwartości technologicznej oraz lepszych warunków gospodarczych w ostatnich latach. Według najnowszego raportu firmy Frost & Sullivan “Future of Cloud Computing Technologies in Enterprises in the United States and Europe”, w ciągu najbliższych trzech lat ta dysproporcja dodatkowo wzrośnie, ze względu na większą dynamikę inwestycji chmurowych w Stanach Zjednoczonych.

Autor: krdian dnia 6 sierpnia 2014 Brak komentarzy

page4-img2CaaS Contact Center, rozwiązanie chmurowe dla centrum obsługi klienta firmy Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) po raz drugi z rzędu zostało wyróżnione Złotym Godłem Programu Najwyższa Jakość Quality International, odbywającego się pod patronatem Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000.

Autor: krdian dnia 30 lipca 2014 Brak komentarzy

page4-img2Jednym z najciekawszych wydarzeń globalnej konferencji Interactions 2014, zorganizowanej przez Interactive Intelligence Inc. (Nasdaq: ININ) były dyskusje panelowe z udziałem konsumentów urodzonych pod koniec ubiegłego tysiąclecia oraz analityków i konsultantów branżowych, w których dzielili się oni swoimi preferencjami i opiniami na temat obsługi klienta.

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>