Pragnę przedstawić rozwiązania kolejnego producenta oferującego produkty dla korzystania z telefonii internetowej RTX to duńska firma od lat rozwijająca swój system telefonii DECT System składa się z stacji bazowych RTX 8660 Stacja bazowa RTX 8660 jest elementem systemu RTX IP-DECT, w ramach którego można budować systemy IP-DECT do 40 stacji bazowych i 200 telefonów bezprzewodowych, […]
Wyróżnione:
-
Autor: krdian dnia 18 grudnia 2020 Brak komentarzy
-
Autor: krdian dnia 26 marca 2020 komentarze 2
Kryzys koronawirusowy staje się głównym testem warunków skrajnych dla firm, zwłaszcza tych mniejszych i tych, które mają obsługę klienta lub call center. Wielu z nich korzysta z firmowego telefonu stacjonarnego, na którym otrzymują zamówienia i zarządzają codziennymi sprawami.
-
Autor: krdian dnia 24 września 2019 Brak komentarzy
W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.
-
Autor: krdian dnia 25 marca 2019 Brak komentarzy
Informujemy, że nowa wersja aplikacji Zadarma z obsługą Push, przygotowana dla smartfonów z systemem Android jest już dostępna! Dzięki powiadomieniom push nie trzeba marnować pakietu internetowego i baterii na połączenie w tle – aplikacja się uruchamia automatycznie przy przyjmowaniu połączenia. Inne aktualizację: Zaktualizowany interfejs i design aplikacji; Zaawansowane powiadomienia push pozwalają na możliwość nieużywania aplikacji […]
-
Autor: krdian dnia 23 stycznia 2019 Brak komentarzy
Firma KONTEL, wiodący rodzimy dystrybutor i importer rozwiązań telekomunikacyjnych, audiowizualnych i projektowych dla biznesu, wprowadził do oferty niezawodne systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona.
-
Autor: krdian dnia 20 grudnia 2018 Brak komentarzy
Rozpoczynamy serię świątecznych prezentów przed czasem! Z okazji zbliżających się świąt i 2019 roku dajemy 19 dni prezentów. Z 19 grudnia 2018 roku do 7 stycznia 2019 roku każdy z użytkowników może dostać:
-
Autor: krdian dnia 7 grudnia 2018 Brak komentarzy
Odpowiedzi brak! Dlaczego klienci nie odbierają telefonów? Są poza zasięgiem,a może posiadasz nieaktualne numery? Co zrobić, by zwiększyć dodzwanialność już w pierwszym kontakcie? Poznaj 3 sposoby radzenia sobie z numerem zajętym, poza zasięgiem i nieaktualnym. #1 Sposób prosty: Pytaj o numer telefonu na różne sposoby Nieaktualny numer telefonu. Powód banalny, a mimo wszystko wg danych […]
-
Autor: krdian dnia 22 listopada 2018 komentarze 2
Już za chwilę wyprzedaże Black Friday i Cyber Monday, z tej okazji przygotowaliśmy megarabaty, które będą dostępne w ciągu 6 dni: – 30% na taryfę „Dla biura EU” na rozmowy na 3 miesiące. Kod promocyjny – BFOFEU. – 50% na pół roku opłaty abonamentowej dla polskich numerów Warszawy , Krakowa, Wrocławia,Gdańsku. A oprócz tego rabat […]
-
Autor: krdian dnia 18 listopada 2018 Brak komentarzy
Okres testowy wydłużony do 21 dni i 25% rabatu na abonament dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube, przez 24 miesiące. Taką promocję przygotowała telefonia TeleCube.pl dla nowych użytkowników, którzy w okresie między 19 a 23 listopada br. dokonają rejestracji, używając specjalnego kodu promocyjnego. Już niebawem Black Friday. Z tej okazji TeleCube.pl, operator telefonii VoIP, przygotował promocję […]
-
Autor: krdian dnia 28 sierpnia 2018 Brak komentarzy
Najnowsza, duża aktualizacja dla produktów FRITZ! przynosi ponad 77 nowych funkcji i ulepszeń w zakresie Wi-Fi, topologii mesh, Smart Home, telefonii i dostępu do Internetu.Użytkownicy mogą teraz włączyć dodatkowe routery FRITZ!Box w swoje sieci mesh za pomocą interfejsów WiFi, telefonii i inteligentnego domu Smart Home, rozszerzając zasięg bezprzewodowy na wszystkie zakamarki domu. Aktualizacja oferuje wyższe […]

Firma Genesys już szósty rok z rzędu została umieszczona w kwadracie Liderów w raporcie „Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure” przygotowanym przez niezależnych ekspertów Gartner, Inc. W zestawieniu, firmy tworzące infrastrukturę centrów obsługi klienta analizowane są pod kątem zakresu oferty, innowacyjności proponowanych rozwiązań oraz oceny ich wdrożeń.
Z okazji Mistrzostw Świata w piłce nożnej telefonia HaloNet przygotowała promocję o nazwie „Mistrzowska obniżka w HaloNet”.
Promocja obowiązuje od 12 czerwca do 13 lipca br. W tym okresie klienci HaloNet będą mogli wykonywać połączenia na numery stacjonarne i komórkowe do Brazylii po obniżonej stawce tj. 0,99 zł / min. – GSM oraz 0,099 zł / min. – stacjonarne.
Według opinii ekspertów, zebranych w broszurze „Trendy Contact Center 2014” wydanej przez Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), najważniejszym zjawiskiem definiującym przyszłość obsługi klienta w szerokim horyzoncie czasowym będzie automatyzacja. Systemy informatyczne takie jak: inteligentne wyszukiwarki wiedzy, wirtualni konsultanci lub samoobsługowe aplikacje mobilne, przejmą większość prostych, powtarzalnych interakcji z klientami. Jednak obsługa kluczowych klientów i wsparcie specjalistycznych usług pozostanie zadaniem konsultantów.
Orange Polska i Integrated Solutions (IS) wdrożyły system Interactive Intelligence CIC 4.0 wfirmie TELE-FONIKA Kable S.A., trzecim w Europie producencie kabli i przewodów ze 100 proc. polskim kapitałem. Jej produkty znajdują odbiorców w ponad 80 krajach, dlatego by usprawnić obsługę, firma zdecydowała się na budowę własnego centrum telefonicznej obsługi klientów. W ramach projektu, realizowanego przez Orange Polska i Integrated Solutions, wdrożono m.in. zaawansowany system wsparcia dla pracowników call center – Customer Interaction Center 4.0 (CIC 4.0) firmy Interactive Intelligence.
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, raportuje średni roczny wzrost sprzedaży stanowisk w ofercie Communication-as-a-Service na poziomie 67 procent (w latach 2010 – 2013), do 20 tysięcy stanowisk udostępnionych przez firmę globalnie w modelu chmury.