
Grandstream Networks wprowadza na rynek nowy model telefonu IP dla firm z kolorowym wyświetlaczem (seria IP GXP Enterprise) oraz gigabitowymi portami Ethernet.
Kryzys koronawirusowy staje się głównym testem warunków skrajnych dla firm, zwłaszcza tych mniejszych i tych, które mają obsługę klienta lub call center. Wielu z nich korzysta z firmowego telefonu stacjonarnego, na którym otrzymują zamówienia i zarządzają codziennymi sprawami.
W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.
Informujemy, że nowa wersja aplikacji Zadarma z obsługą Push, przygotowana dla smartfonów z systemem Android jest już dostępna! Dzięki powiadomieniom push nie trzeba marnować pakietu internetowego i baterii na połączenie w tle – aplikacja się uruchamia automatycznie przy przyjmowaniu połączenia. Inne aktualizację: Zaktualizowany interfejs i design aplikacji; Zaawansowane powiadomienia push pozwalają na możliwość nieużywania aplikacji […]
Firma KONTEL, wiodący rodzimy dystrybutor i importer rozwiązań telekomunikacyjnych, audiowizualnych i projektowych dla biznesu, wprowadził do oferty niezawodne systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona.
Rozpoczynamy serię świątecznych prezentów przed czasem! Z okazji zbliżających się świąt i 2019 roku dajemy 19 dni prezentów. Z 19 grudnia 2018 roku do 7 stycznia 2019 roku każdy z użytkowników może dostać:
Odpowiedzi brak! Dlaczego klienci nie odbierają telefonów? Są poza zasięgiem,a może posiadasz nieaktualne numery? Co zrobić, by zwiększyć dodzwanialność już w pierwszym kontakcie? Poznaj 3 sposoby radzenia sobie z numerem zajętym, poza zasięgiem i nieaktualnym. #1 Sposób prosty: Pytaj o numer telefonu na różne sposoby Nieaktualny numer telefonu. Powód banalny, a mimo wszystko wg danych […]
Już za chwilę wyprzedaże Black Friday i Cyber Monday, z tej okazji przygotowaliśmy megarabaty, które będą dostępne w ciągu 6 dni: – 30% na taryfę „Dla biura EU” na rozmowy na 3 miesiące. Kod promocyjny – BFOFEU. – 50% na pół roku opłaty abonamentowej dla polskich numerów Warszawy , Krakowa, Wrocławia,Gdańsku. A oprócz tego rabat […]
Okres testowy wydłużony do 21 dni i 25% rabatu na abonament dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube, przez 24 miesiące. Taką promocję przygotowała telefonia TeleCube.pl dla nowych użytkowników, którzy w okresie między 19 a 23 listopada br. dokonają rejestracji, używając specjalnego kodu promocyjnego. Już niebawem Black Friday. Z tej okazji TeleCube.pl, operator telefonii VoIP, przygotował promocję […]
Najnowsza, duża aktualizacja dla produktów FRITZ! przynosi ponad 77 nowych funkcji i ulepszeń w zakresie Wi-Fi, topologii mesh, Smart Home, telefonii i dostępu do Internetu.Użytkownicy mogą teraz włączyć dodatkowe routery FRITZ!Box w swoje sieci mesh za pomocą interfejsów WiFi, telefonii i inteligentnego domu Smart Home, rozszerzając zasięg bezprzewodowy na wszystkie zakamarki domu. Aktualizacja oferuje wyższe […]
Orange Polska i Integrated Solutions (IS) wdrożyły system Interactive Intelligence CIC 4.0 wfirmie TELE-FONIKA Kable S.A., trzecim w Europie producencie kabli i przewodów ze 100 proc. polskim kapitałem. Jej produkty znajdują odbiorców w ponad 80 krajach, dlatego by usprawnić obsługę, firma zdecydowała się na budowę własnego centrum telefonicznej obsługi klientów. W ramach projektu, realizowanego przez Orange Polska i Integrated Solutions, wdrożono m.in. zaawansowany system wsparcia dla pracowników call center – Customer Interaction Center 4.0 (CIC 4.0) firmy Interactive Intelligence.
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, opublikował broszurę podsumowującą aktualną sytuację oraz trendy rozwojowe rynku obsługi klienta. Broszura została przygotowana na podstawie wypowiedzi praktyków branży, konsultantów, przedstawicieli organizacji branżowych i mediów.
Rozwiązania firmy Phybridge, które umożliwiają łatwe wdrażanie systemów telefonii IP, Unified Communication, call center i monitoringu IP przy wykorzystaniu dotychczasowej infrastruktury telefonicznej w budynkach – są już dostępne w Polsce. Producent oferuje je za pośrednictwem firmy Acnet, która została wyłącznym dystrybutorem Phybridge w Polsce.
Integrated Solutions (IS), wyspecjalizowany integrator ICT należący do Orange Polska, zdobył status Premier w ramach programu EMC Solution Provider Partners. Przyznając nowy tytuł, EMC – lider
w dziedzinie przechowywania i przetwarzania informacji, uwzględnił zarówno doświadczenie zespołu IS, jak i wypracowany przez firmę w 2013 roku wolumen sprzedaży.
Genesys, dostawca oprogramowania dla centrów obsługi klienta, sfinalizował zakup firmy OVM Solutions. Głównym celem transakcji jest dalsze poszerzanie globalnej oferty Genesys w zakresie rozwiązań dostępnych w modelu chmurowym, zapewniających wysoce spersonalizowaną komunikację z klientami – wykorzystującą kanał głosowy, SMS-owy, mailowy oraz mobilny.
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, otrzymała tytuł Lidera Usług 2014 w kategorii menu głosowego (IVR) od amerykańskiego magazynu CRM.
Na polskiej mapie operatorów telefonii internetowej (VoIP) pojawił się nowy, solidny gracz – SPIKON. SPIKON to przede wszystkim niskie stawki za połączenia krajowe (z naliczaniem sekundowym): 7 gr brutto za minutę połączenia do sieci stacjonarnych. 18 gr brutto za minutę połączenia do sieci komórkowych. Połączenia wykonywane wewnątrz sieci są darmowe. Równie atrakcyjne są ceny połączeń […]