Autor: krdian dnia 17 maja 2013 Brak komentarzy
Polycom: przeobrażenie polskiego rynku technologii mobilnych, chmurowych oraz rozwiązań do współpracy wideo

Firma Canalys opublikowała raport* z badania rozwoju infrastruktury mobilnej oraz chmury i jej wpływu na współpracę wideo w trzecim kwartale roku 2012. Opracowanie przedstawiające sytuację w europejskich wybranych krajach, w tym w Polsce. Firma Canalys jest niezależną i nie powiązaną z Polycom firmą doradczą.

Autor: krdian dnia 15 maja 2013 Brak komentarzy
Innowacyjna seria biznesowych telefonów IP – Yealink T4X w VoIPoint

VoIPoint, największy dystrybutor urządzeń VoIP w Polsce, wprowadza na rynek polski nową serię eleganckich, biznesowych telefonów SIP IP – telefony Yealink T42G i T46G.
Telefony Yealink T42G i T46G to nowa generacja telefonów VoIP dla użytkowników biznesowych, oczekujących bogatych funkcji telefonicznych, przyjaznego interfejsu użytkownika, a także doskonałej jakości dźwięku. Oba modele to inwestycja w infrastrukturę, umożliwiająca bezproblemowe i tanie przejście na nowoczesne i szybkie sieci szerokopasmowe oparte na Gigabit Ethernet.

Autor: krdian dnia 15 maja 2013 Brak komentarzy

Aiton Caldwell SA, lider polskiego rynku usług telekomunikacyjnych w chmurze oraz dostawca nowoczesnej platformy telekomunikacyjnej działającej w tym modelu, opublikował wyniki finansowe za I kw. 2013 roku. Podane informacje wskazują, iż Spółka rozpoczęła rok 6-proc. wzrostem przychodów ze sprzedaży (3 191 tys. zł) oraz 37-proc. wzrostem wyniku netto (316 tys. zł). W ramach działań operacyjnych, władze spółki kontynuowały rozpoczętą w 2012 roku nową strategię rozwoju firmy, zakładającą wzmocnienie pozycji lidera usług telekomunikacyjnych w chmurze (SaaS) na rynku polskim, jak również zintensyfikowanie współpracy z partnerami zewnętrznymi w zakresie udostępniania platformy telekomunikacyjnej w chmurze (PaaS).

Autor: krdian dnia 15 maja 2013 Brak komentarzy

Datacom System, spółka będąca częścią Integrated Solutions (IS), wyspecjalizowanego integratora ICT należącego do Orange Polska, podpisała umowę z Komendą Główną Straży Granicznej (KGSG). Umowa realizowana jest w ramach przetargu na „Modernizację systemu telekopiowego Straży Granicznej – etap II”; jej wartość wynosi 489.999,96 zł brutto. Zgodnie z zapisami umowy, Datacom w czerwcu 2013 roku dostarczy do placówek granicznych oraz biur oddziałów rejonowych KGSG, 67 urządzeń wielofunkcyjnych marki Xerox w formacie A3.

Autor: FreePhone dnia 15 maja 2013 Brak komentarzy
Yealink ogłosił nową linię telefonów Ultra Elegant

Firma Yealink producent doskonałych telefonów IP ogłosił wprowadzenie nowej linii telefonów Ultra-elegant   Nowa seria Ultra-elegant – dostępna wkrótce    Yealink T-41 Seria telefonów IP T4X została zaprojektowana z myślą o łatwości użytkowania   w najdrobniejszych szczegółach. Nowa podstawa umożliwia ustawienie telefonu w dwóch pozycjach, dodatkowo zamontowano antypoślizgowe gumowe nóżki oraz ergonomiczne, zagłębione przyciski. SIP-T41G wspiera szeroki […]

Autor: krdian dnia 14 maja 2013 Brak komentarzy

Operator telefonii internetowej ExtraVoIP.pl wprowadził nową taryfę ExtraSaver pozwalającą znacząco obniżyć opłaty za połączenia telefoniczne. Na stacjonarne zadzwonimy od 3 groszy za minutę natomiast na polskie komórki do wszystkich sieci w tym Play za 15 groszy za minutę z funkcj prezentacji numeru CLIP.

Autor: krdian dnia 13 maja 2013 Brak komentarzy

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie w zakresie innowacyjnych rozwiązań IP, wykorzystywanych w tradycyjnej infrastrukturze telekomunikacyjnej, Aiton Caldwell udostępnił usługę SIP Trunk pod nową marką SIP Trunking.

Autor: krdian dnia 7 maja 2013 Brak komentarzy

Integrated Solutions (IS), wyspecjalizowany integrator ICT należący do Orange Polska, podpisał umowę z Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich. Wartość umowy wynosi 9,41 mln zł brutto. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury teleinformatycznej. IS realizuje projekt w ramach 2. części przetargu na dostawę i wdrożenie scentralizowanej infrastruktury publicznych służb zatrudnienia, w konsorcjum z firmami Comp i TP S.A. Projekt jest częścią wieloletniego programu „Implementacja i rozwój systemu informacyjnego publicznych służb zatrudnienia”, który ma na celu rozwój systemów dziedzinowych CRZL oraz narzędzi do komunikacji i publikacji informacji.

Autor: krdian dnia 26 kwietnia 2013 Brak komentarzy
Technologie mobilne zmienią sposób obsługi klienta w call center

Według Interactive Intelligence, rozwój rynku urządzeń mobilnych może całkowicie przekształcić sposób komunikacji pomiędzy firmą a konsumentem. Dostęp do wielu kanałów kontaktu z poziomu jednego urządzenia, jednoczesne wykorzystanie usług webowych i głosowych, a także szereg informacji kontekstowych o kliencie, udostępnianych przez aplikacje mobilne, pozwolą wyeliminować bolączki typowe dla dzisiejszych centrów obsługi klienta.

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>