Autor: FreePhone dnia 15 stycznia 2013 Brak komentarzy
Yeastar rozszerza linię urządzeń

Yeastar opublikował informację o nowej centrali z serii MyPBX model U200.

MyPBX_U200

Jest to idealne rozwiązanie dla firm do 200 numerów wewnętrznych – centralę tą możemy wyposażyć w karty obsługujące tradycyjne linie miejskie FXO, ISDN BRA, GSM, oraz linie analogowe wewnętrzne FXS. Mamy do dyspozycji 16 portów wbudowanych.

Autor: krdian dnia 15 stycznia 2013 Brak komentarzy

T-Mobile Austria, spółka zależna Deutsche Telekom, wybrała rozwiązanie contact center firmy Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) do wsparcia pracy 500 konsultantów obsługi klienta w dwóch lokalizacjach.

Platforma komunikacyjna Customer Interaction Center (CIC) została wybrana ze względu na elastyczność, dostępność europejskich centrów danych wspierających wdrożenia w chmurze oraz dobre świadectwo, jakie wystawia firmie ponad 5000 klientów z całego świata.

Autor: krdian dnia 11 stycznia 2013 Brak komentarzy

Redukcja wysokości stmuffawek MTR stanowi pozytywny impuls zmierzający do zwiększenia poziomu konkurencyjności na polskim rynku telekomunikacyjnym, a tym samym pozwala na weryfikację oferty połączeń dla finalnych odbiorców. Podążając za zmianami na rynku, polski operator telefonii internetowej -muff.pl, już dziś wprowadza nowe ceny połączeń. Koszt rozmowy do wszystkich sieci komórkowych (także do Play) wynosi 17 gr/min brutto. Od 11 stycznia br., użytkownicy muff uzyskają jednolitą stawkę za połączenie do sieci komórkowej T-Mobile, Orange, Plus, Polsat oraz Play.

Autor: krdian dnia 10 stycznia 2013 Brak komentarzy
Grupa LoVo wprowadza zintegrowany system wspierający współpracę z partnerami i resellerami

LoVo Telekomunikacja Bliżej Sp. z o.o. podpisała umowę z PARP w związku z otrzymaniem dotacji unijnej w ramach działania 8.2: Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B. Dzięki dotacji cyfryzuje system współpracy z klientami.

Autor: krdian dnia 10 stycznia 2013 Jeden komentarz

Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał 14 grudnia decyzję o obniżeniu stawek rozliczeń międzyoperatorskich. Obniżenie stawek dotyczy Mobile Termination Rate (MTR) – opłaty hurtowej za zakończenie połączenia telefonicznego w sieci mobilnej. Najprościej mówiąc operator „dzwoniący” płaci operatorowi, do którego jest połączenie, za zakończenie tego połączenia. Od 1 stycznia większość operatorów będzie płaciła za takie połączenie 8,26 gr, […]

Autor: krdian dnia 9 stycznia 2013 Brak komentarzy

Telefonia internetowa HaloNet obniża od 24 stycznia br. ceny za połączenia z polskimi numerami komórkowymi. Operator telefonii HaloNet informuje, że od 24 stycznia br. zmniejszy stawki za rozmowy telefoniczne z polskimi numerami mobilnymi. Cena za jednominutowe połączenie wychodzące do wszystkich sieci GSM będzie teraz ujednolicona i wyniesie 24 grosze. Dzięki wprowadzonym zmianom koszty połączeń do […]

Autor: krdian dnia 9 stycznia 2013 Brak komentarzy
Yeastar MyPBX U500

Yestar, producent sprzętu telekomunikacyjnego, zapowiedział wypuszczenie na rynek nowego urządzenia MyPBX z serii U. MyPBX U500 jest dedykowany dla biur zatrudniających do 300 pracowników, posiada 16 portów FXO, FXS, GSM, UMTS, ISDN BRI i obsługuje do 80 jednoczesnych połączeń. Tak jak poprzednie modele z serii U, MyPBX U500 ma nowy wygląd obudowy, obsługuje redundancję (Hot […]

Autor: krdian dnia 9 stycznia 2013 Brak komentarzy
Datera za pieniądze z Unii Europejskiej wykryje nadużycia

Datera SA otrzymała unijne dofinansowanie – ponad 3 miliony złotych – na opracowanie prototypu innowacyjnego oprogramowania do wykrywania nadużyć, tzw. fraudów. Wykorzystanie takiego oprogramowania pozwoli na znaczne ograniczenie wyłudzeń pieniędzy czy kradzieży usług głównie w takich branżach jak telekomunikacja, bankowość i energetyka. Projekt, którego celem jest stworzenie innowacyjnego oprogramowania do wykrywania nadużyć, będzie prowadzony przez […]

Autor: krdian dnia 8 stycznia 2013 Brak komentarzy
IPcall równa stawki do operatorów komórkowych

15 groszy – IPcall równa stawki do operatorów komórkowych ! Od 15 stycznia br. operator telefonii IPcall.pl wprowadza zmiany w swoim cenniku. Od teraz każda minuta do sieci komórkowej niezależnie od operatora do którego wykonujemy połączenie z sieci IPcall będzie kosztowała tylko 15 groszy. Już nie będzie konieczności zastanawiania się u którego operatora telefon posiada […]

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>