Przez ostatnie miesiące Facebook pracował nad rozwojem aplikacji mobilnej oraz dalszym rozwojem komunikacji mobilnej. W ten sposób Facebook zaadaptowało strategie „mobile first” widząc w niej wiele rozszerzeń dla swoich funkcji komunikacji mobilnej. Jednym z obszarów, w którym to zrealizował, to aplikacja Messenger. Teraz stara się rozszerzyć swoje serwisy dalej koncentrując się na połączeniach i wiadomościach […]
Wyróżnione:
-
Autor: krdian dnia 18 grudnia 2020 Brak komentarzy
-
Autor: krdian dnia 26 marca 2020 komentarze 2
Kryzys koronawirusowy staje się głównym testem warunków skrajnych dla firm, zwłaszcza tych mniejszych i tych, które mają obsługę klienta lub call center. Wielu z nich korzysta z firmowego telefonu stacjonarnego, na którym otrzymują zamówienia i zarządzają codziennymi sprawami.
-
Autor: krdian dnia 24 września 2019 Brak komentarzy
W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.
-
Autor: krdian dnia 25 marca 2019 Brak komentarzy
Informujemy, że nowa wersja aplikacji Zadarma z obsługą Push, przygotowana dla smartfonów z systemem Android jest już dostępna! Dzięki powiadomieniom push nie trzeba marnować pakietu internetowego i baterii na połączenie w tle – aplikacja się uruchamia automatycznie przy przyjmowaniu połączenia. Inne aktualizację: Zaktualizowany interfejs i design aplikacji; Zaawansowane powiadomienia push pozwalają na możliwość nieużywania aplikacji […]
-
Autor: krdian dnia 23 stycznia 2019 Brak komentarzy
Firma KONTEL, wiodący rodzimy dystrybutor i importer rozwiązań telekomunikacyjnych, audiowizualnych i projektowych dla biznesu, wprowadził do oferty niezawodne systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona.
-
Autor: krdian dnia 20 grudnia 2018 Brak komentarzy
Rozpoczynamy serię świątecznych prezentów przed czasem! Z okazji zbliżających się świąt i 2019 roku dajemy 19 dni prezentów. Z 19 grudnia 2018 roku do 7 stycznia 2019 roku każdy z użytkowników może dostać:
-
Autor: krdian dnia 7 grudnia 2018 Brak komentarzy
Odpowiedzi brak! Dlaczego klienci nie odbierają telefonów? Są poza zasięgiem,a może posiadasz nieaktualne numery? Co zrobić, by zwiększyć dodzwanialność już w pierwszym kontakcie? Poznaj 3 sposoby radzenia sobie z numerem zajętym, poza zasięgiem i nieaktualnym. #1 Sposób prosty: Pytaj o numer telefonu na różne sposoby Nieaktualny numer telefonu. Powód banalny, a mimo wszystko wg danych […]
-
Autor: krdian dnia 22 listopada 2018 komentarze 2
Już za chwilę wyprzedaże Black Friday i Cyber Monday, z tej okazji przygotowaliśmy megarabaty, które będą dostępne w ciągu 6 dni: – 30% na taryfę „Dla biura EU” na rozmowy na 3 miesiące. Kod promocyjny – BFOFEU. – 50% na pół roku opłaty abonamentowej dla polskich numerów Warszawy , Krakowa, Wrocławia,Gdańsku. A oprócz tego rabat […]
-
Autor: krdian dnia 18 listopada 2018 Brak komentarzy
Okres testowy wydłużony do 21 dni i 25% rabatu na abonament dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube, przez 24 miesiące. Taką promocję przygotowała telefonia TeleCube.pl dla nowych użytkowników, którzy w okresie między 19 a 23 listopada br. dokonają rejestracji, używając specjalnego kodu promocyjnego. Już niebawem Black Friday. Z tej okazji TeleCube.pl, operator telefonii VoIP, przygotował promocję […]
-
Autor: krdian dnia 28 sierpnia 2018 Brak komentarzy
Najnowsza, duża aktualizacja dla produktów FRITZ! przynosi ponad 77 nowych funkcji i ulepszeń w zakresie Wi-Fi, topologii mesh, Smart Home, telefonii i dostępu do Internetu.Użytkownicy mogą teraz włączyć dodatkowe routery FRITZ!Box w swoje sieci mesh za pomocą interfejsów WiFi, telefonii i inteligentnego domu Smart Home, rozszerzając zasięg bezprzewodowy na wszystkie zakamarki domu. Aktualizacja oferuje wyższe […]
Z dniem 7 stycznia br. we FreecoNet obniżone zostały ceny za połączenia komórkowe. Aktualnie obowiązujące stawki do poszczególnych sieci, to: Orange od 27 gr/min, T-Mobile od 27 gr/min, Plus od 27 gr/min, Play od 34 gr/min. Szczegółowy cennik znajduje się na stronie www.freeconet.pl/cennik źródło: FreecoNet
Skończył się rok 2012 pora na podsumowanie rankingu operatorów VoIP. Ostatnie dwa miesiące ubiegłego roku przyniosły niespodziankę w postaci nowego operatora, który w krótkim czasie wszedł do czołówki polskich operatorów i finalnie zajął pierwsze miejsce w naszym rankingu. Operator muff, bo to o nim mowa, prowadzi w rankingach zarówno popularności jaki w ilości przekierowań na […]
Na obniżce stawek MTR, stosowanych w rozliczeniach między operatorami, zyskają konsumenci, bo koszt minuty rozmowy powinien spaść. Jednak to, co cieszy konsumentów, martwi firmy telekomunikacyjne, których przychody z tytułu rozliczeń znacznie spadną. Docelowo stawki MTR w lipcu 2013 roku będą niższe – w przypadku niektórych przedsiębiorców – nawet o 85 proc. MTR (Mobile Termination Rate) to kwota, jaką płaci operator sieci, z której […]
Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu organizuje darmowe szkolenia dla osób samo-zatrudnionych, pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Szkolenia o tematyce telekomunikacyjnej skierowane są dla pracowników z wykształceniem technicznym, chcących podnieść swoje kwalifikacje. Zakres szkleń: • Excel – średnio-zaawansowany • Excel – zaawansowany • Zarządzanie punktem handlowym • Zarządzanie zmianą • Projektowanie cyfrowych instalacji TV […]
Wszyscy zainteresowani korzystaniem z telefonii internetowej w swoich smartfonach lub tabletach z systemem Android mogą już pobrać aplikację easyCALL.pl z Google Play. Program easyCALL.pl jest dostępny w internetowym sklepie Google Play, w dziale „Komunikacja”, jako darmowa aplikacja. Po jej pobraniu i zainstalowaniu na smartfonie lub tablecie, każdy dotychczasowy użytkownik easyCALL.pl może natychmiast zacząć wykonywać połączenia […]
Warszawa, 18 grudnia 2012 – Rozwiązania Genesys zostały docenione w najnowszym raporcie firmy badawczej Gartner, poświęconym Workforce Optimization (WFO) – narzędziom wspierającym zarządzanie procesami w centrach obsługi klienta. Raporty Gartner zawierają oceny oparte na kompleksowości poszczególnych rozwiązań oraz analizie ich wdrożeń. Jak stwierdzają autorzy raportu: „Główne zalety rozwiązań WFO to możliwość osiągnięcia niższych kosztów użytkowania […]
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej określił obowiązki regulacyjne i nowe stawki rozliczeń hurtowych dla siedmiu operatorów telefonii komórkowej w zakresie usługi zakańczania połączeń głosowych. Od 1 stycznia 2013 roku obniżone stawki MTR zaczną obowiązywać w rozliczeniach międzyoperatorskich. Decyzje podpisane przez Prezes UKE Magdalenę Gaj w dniu 14 grudnia 2012 r. (a doręczone wszystkim operatorom sieci komórkowych […]
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej w porozumieniu z Komendą Główną Policji, Komendą Główną Państwowej Straży Pożarnej oraz wojewódzkimi jednostkami Ratownictwa Medycznego udostępnił rozwiązanie umożliwiające dyspozytorom służb ratunkowych i odpowiedzialnych za bezpieczeństwo obywateli uzyskiwanie z Platformy Lokalizacyjno Informacyjnej UKE (PLI-CBD) szybszej i bezpośredniej informacji o lokalizacji telefonów, z których wykonywane są połączenia na numery alarmowe. Rozwiązanie przygotowane […]