Od 6 grudnia br. w easyCALL.pl obowiązują nowe stawki za połączenia telefoniczne. Minuta do wszystkich sieci komórkowych w Polsce kosztuje tylko 19 groszy, a na stacjonarne – 7 groszy. Znacznej obniżce uległy też ceny połączeń na telefony komórkowe za granicę – np. za minutę rozmowy z abonentami sieci telefonii komórkowych w Wielkiej Brytanii zapłacimy 29 […]
Wyróżnione:
-
Autor: krdian dnia 18 grudnia 2020 Brak komentarzy
-
Autor: krdian dnia 26 marca 2020 komentarze 2
Kryzys koronawirusowy staje się głównym testem warunków skrajnych dla firm, zwłaszcza tych mniejszych i tych, które mają obsługę klienta lub call center. Wielu z nich korzysta z firmowego telefonu stacjonarnego, na którym otrzymują zamówienia i zarządzają codziennymi sprawami.
-
Autor: krdian dnia 24 września 2019 Brak komentarzy
W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.
-
Autor: krdian dnia 25 marca 2019 Brak komentarzy
Informujemy, że nowa wersja aplikacji Zadarma z obsługą Push, przygotowana dla smartfonów z systemem Android jest już dostępna! Dzięki powiadomieniom push nie trzeba marnować pakietu internetowego i baterii na połączenie w tle – aplikacja się uruchamia automatycznie przy przyjmowaniu połączenia. Inne aktualizację: Zaktualizowany interfejs i design aplikacji; Zaawansowane powiadomienia push pozwalają na możliwość nieużywania aplikacji […]
-
Autor: krdian dnia 23 stycznia 2019 Brak komentarzy
Firma KONTEL, wiodący rodzimy dystrybutor i importer rozwiązań telekomunikacyjnych, audiowizualnych i projektowych dla biznesu, wprowadził do oferty niezawodne systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona.
-
Autor: krdian dnia 20 grudnia 2018 Brak komentarzy
Rozpoczynamy serię świątecznych prezentów przed czasem! Z okazji zbliżających się świąt i 2019 roku dajemy 19 dni prezentów. Z 19 grudnia 2018 roku do 7 stycznia 2019 roku każdy z użytkowników może dostać:
-
Autor: krdian dnia 7 grudnia 2018 Brak komentarzy
Odpowiedzi brak! Dlaczego klienci nie odbierają telefonów? Są poza zasięgiem,a może posiadasz nieaktualne numery? Co zrobić, by zwiększyć dodzwanialność już w pierwszym kontakcie? Poznaj 3 sposoby radzenia sobie z numerem zajętym, poza zasięgiem i nieaktualnym. #1 Sposób prosty: Pytaj o numer telefonu na różne sposoby Nieaktualny numer telefonu. Powód banalny, a mimo wszystko wg danych […]
-
Autor: krdian dnia 22 listopada 2018 komentarze 2
Już za chwilę wyprzedaże Black Friday i Cyber Monday, z tej okazji przygotowaliśmy megarabaty, które będą dostępne w ciągu 6 dni: – 30% na taryfę „Dla biura EU” na rozmowy na 3 miesiące. Kod promocyjny – BFOFEU. – 50% na pół roku opłaty abonamentowej dla polskich numerów Warszawy , Krakowa, Wrocławia,Gdańsku. A oprócz tego rabat […]
-
Autor: krdian dnia 18 listopada 2018 Brak komentarzy
Okres testowy wydłużony do 21 dni i 25% rabatu na abonament dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube, przez 24 miesiące. Taką promocję przygotowała telefonia TeleCube.pl dla nowych użytkowników, którzy w okresie między 19 a 23 listopada br. dokonają rejestracji, używając specjalnego kodu promocyjnego. Już niebawem Black Friday. Z tej okazji TeleCube.pl, operator telefonii VoIP, przygotował promocję […]
-
Autor: krdian dnia 28 sierpnia 2018 Brak komentarzy
Najnowsza, duża aktualizacja dla produktów FRITZ! przynosi ponad 77 nowych funkcji i ulepszeń w zakresie Wi-Fi, topologii mesh, Smart Home, telefonii i dostępu do Internetu.Użytkownicy mogą teraz włączyć dodatkowe routery FRITZ!Box w swoje sieci mesh za pomocą interfejsów WiFi, telefonii i inteligentnego domu Smart Home, rozszerzając zasięg bezprzewodowy na wszystkie zakamarki domu. Aktualizacja oferuje wyższe […]
Czym jest infolinia Najkrócej można zdefiniować infolinię jako łatwy do zapamiętania numer telefonu, dostępny dla wybranej grupy interesariuszy firmy lub organizacji – klientów, partnerów biznesowych, mediów, osób zgłaszających określone zdarzenia. Dla firm komercyjnych i organizacji społecznych infolinia stała się niezbędnym narzędziem komunikacji. Jakie są najpopularniejsze rodzaje infolinii 0-800 – infolinie bezpłatne dla klientów dzwoniących […]
Potrzeba komunikacji, wyrażająca się w przesyłaniu i przechowywaniu informacji, rozwijała się wraz z rozwojem społeczeństwa ludzkiego. Od czasów starożytnych światło i dźwięk służyły jako środki dzielenia się informacjami. Dźwięk jako podstawa naszej komunikacji werbalnej. Światło ogniska – gdy odległość między ludźmi była zbyt duża. Właśnie światło okazało się najbardziej skutecznym nośnikiem informacji, przydatnym do wysyłania […]
Listopad przyniósł duże zmiany w rankingu operatorów telefonii VoIP. Wielką niespodziankę sprawił nowy operator muff.pl, który obecnie zajmuje 1 miejsce w rankingu ze średnią 4,67 deklasując operatora Optolan. Optolan obecnie na 5-tą pozycję ze średnią 4,21. Wysokie pozycje zajęli operatorzy iFON i IPCall, odpowiednio 2 i 3 miejsce. Swoja pozycje zachował natomiast FreecoNet (czwarte miejsce). […]
Datera SA, trójmiejski producent zaawansowanych systemów telekomunikacyjnych, zajęła 148. miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych z Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu – Deloitte Fast 500 EMEA.
Datera SA już po raz drugi została laureatką regionalnej (pomorskiej) edycji konkursu „Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju”. Kapituła konkursowa przyznała spółce tytuł „Inspirująca Firma”. Na tytuł „Inspirująca Firma” Datera zasłużyła opracowaniem i wdrożeniem innowacyjnego systemu i oprogramowania do zarządzania projektami. Dzięki temu w firmie, w której każdego dnia powstają dziesiątki linii kodów dla różnych, nowych […]
Aiton Caldwell SA, lider hostowanych usług telekomunikacyjnych (SaaS) dla polskiego sektora MSP, kolejny rok z rzędu został wyróżniony w konkursie „Regionalny Lider Innowacji i Rozwoju”. Kapituła konkursu doceniła zarówno ofertę produktową spółki, jak również innowacyjne podejście do zarządzania firmą. Powtórne zwycięstwo w kategorii „Innowacyjna firma” zezwala Aiton Caldwell SA na reprezentowanie regionu pomorskiego w ogólnokrajowym […]
Do końca 2013 roku nowy operator telefonii internetowej muff planuje pozyskać 50 tys. użytkowników i osiągnąć przychody na poziomie 1,5 mln złotych. Operator skoncentruje się na realizacji wysokiej jakości połączeń za pośrednictwem komputerów stacjonarnych i laptopów, tabletów i smartfonów oraz telefonów domowych.
Warszawa, 27 listopada 2012 r. – Genesys, dostawca rozwiązań wspierających obsługę klienta, otrzymał najwyższą ocenę w raporcie firmy doradczej Gartner, dotyczącym rynku systemów IVR i portali komunikacji głosowej („MarketScope for IVR Systems and Enterprise Voice Portals). Genesys został doceniony m.in. za rozwiązania z zakresu IVR oraz wspierające pierwszy kontakt z klientem.