Autor: krdian dnia 27 listopada 2012 Brak komentarzy

Indianapolis, 27 listopada 2012 r. — Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań do biznesowej komunikacji IP, uruchamia sklep internetowy produktów uzupełniających ofertę dystrybutora. Sklep ułatwi klientom Interactive Intelligence dostęp do nowych funkcji, zaś partnerom umożliwi lepszą ekspozycję swoich aplikacji.   Interactive Intelligence MarketPlace oferuje szereg produktów dostawcy i firm trzecich, zaprojektowanych […]

Autor: krdian dnia 26 listopada 2012 Brak komentarzy

1. Korzystaj z rozwiązań w chmurze Zapewnij sobie elastyczność i minimalne koszty narzędzi IT – nie inwestuj w sprzęt informatyczny, tylko w usługi z nim związane. Zamiast kupować sprzęt, zatrudniać specjalistę do zarządzania nim, dokupować kolejne urządzenia do backup, kupować software, który zapewni Ci bezpieczną i szyfrowaną komunikację, możesz wynająć sprzęt, serwis sprzętu, przestrzeń do […]

Autor: krdian dnia 26 listopada 2012 Brak komentarzy

Warszawa, 26 listopada 2012 roku – firma Integrated Solutions (IS) poinformowała o wdrożeniu rozwiązania Unified Communication IP PABX w Raben Polska, spółce należącej do wiodącego operatora logistycznego – Grupy Raben. Firma świadczy usługi w obszarze logistyki kontaktowej, międzynarodowego transportu drogowego, dystrybucji krajowej, magazynowania i obsługi sklepów internetowych. IP PABX od IS to usługa zarządzanej biznesowej telefonii […]

Autor: krdian dnia 26 listopada 2012 Brak komentarzy
Sytuacja bieżąca i prognozy dla rynku telekomunikacyjnego w Polsce

W latach 2009-2012 – poza spadkiem na początku okresu – wartość rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce nie podlegała znaczącym zmianom i kształtowała się na poziomie 38,5-39 mld zł. Obecnie w sytuacji rosnącego nasycenia usługami i zmian regulacyjnych sukcesem jest niekoniecznie wzrost przychodów, ale ich jak najmniejsza erozja i utrzymanie poziomu rentowności.

Autor: krdian dnia 23 listopada 2012 Brak komentarzy

Jakiś czas temu otrzymałem zlecenie na skonfigurowanie Asteriska z bazą Oracle na 64-bitowym Centosie. Zadanie wydawało się dosyć proste – podłączyć Asterisk-a za pomocą unixODBC tak jak na systemie 32-bitowym do bazy Oracle. Zainstalowałem niezbędne paczki do skompilowania Asterisk-a, w tym unixODBC-devel. Kompilacja przebiegła gładko. Zainstalowałem 'binarki’ bez problemu. Uruchomienie też przebiegło bezbłędnie. Pora sprawdzić […]

Autor: krdian dnia 23 listopada 2012 Brak komentarzy
Rozwiązanie w chmurze firmy Interactive Intelligence wyróżnione tytułem Innowacja Roku 2012

Warszawa, 23 listopada 2012 r. – CaaS Contact Center, rozwiązanie chmurowe dla centrum obsługi klienta firmy Interactive Intelligence, zdobyło tytuł Innowacji Roku 2012 w konkursie organizowanym przez Media Press, wydawcę Forum Biznesu. Celem programu „Innowacja Roku” jest promocja innowacyjności, unikalnych i oryginalnych rozwiązań, produktów lub usług, a także projektów o charakterze innowacyjnym. Ocenie konkursowej podlega […]

Autor: krdian dnia 22 listopada 2012 Brak komentarzy

Urząd Komunikacji Elektronicznej otrzymuje sygnały od abonentów oraz samych przedsiębiorców telekomunikacyjnych o nowym niepokojącym zjawisku, którego skala w ostatnim czasie nabiera niepokojącego wymiaru. Sprawa dotyczy metody oszukiwania użytkowników usług telefonicznych (najczęściej abonentów sieci telefonii komórkowych) poprzez wykorzystywanie ich  skłonności do oddzwaniania na nieodebrane połączenia. Takie połączenia przychodzą często w godzinach wieczornych i w nocy, co […]

Autor: krdian dnia 22 listopada 2012 Brak komentarzy

Rozmowa telefoniczna to najczęstsza forma nawiązania kontaktu z firmą. Odpowiada za pierwsze wrażenie wywołane u rozmówcy, które nierzadko decyduje o późniejszym nastawieniu do firmy oraz szansach na dalszą owocną współpracę. To właśnie świadomość korzyści płynących z profesjonalnej obsługi osób dzwoniących oraz komfort klienta powoduje rosnącą popularność firmowej infolinii telefonicznej. Nowoczesny przedsiębiorca, dbający o rozwój swojej […]

Autor: krdian dnia 21 listopada 2012 Brak komentarzy

19 listopada odbyło się, organizowane przez firmy Aiton Caldwell i  BizTech Konsulting, bezpłatne seminarium „VoIP i CRM”. Seminarium miało miejsce w siedzibie Microsoft w Warszawie. Tematyka spotkania skupiona była wokół integracji telefonii VoIP z rozwiązaniem Microsoft Dynamics CRM. Jedna z prelekcji traktowała o rozwiązaniach telefonii IP w chmurze, na przykładzie rozwiązań firmy FreecoNet i Vanberg […]

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>