Indianapolis, 27 listopada 2012 r. — Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań do biznesowej komunikacji IP, uruchamia sklep internetowy produktów uzupełniających ofertę dystrybutora. Sklep ułatwi klientom Interactive Intelligence dostęp do nowych funkcji, zaś partnerom umożliwi lepszą ekspozycję swoich aplikacji. Interactive Intelligence MarketPlace oferuje szereg produktów dostawcy i firm trzecich, zaprojektowanych […]
Wyróżnione:
-
Autor: krdian dnia 18 grudnia 2020 Brak komentarzy
-
Autor: krdian dnia 26 marca 2020 komentarze 2
Kryzys koronawirusowy staje się głównym testem warunków skrajnych dla firm, zwłaszcza tych mniejszych i tych, które mają obsługę klienta lub call center. Wielu z nich korzysta z firmowego telefonu stacjonarnego, na którym otrzymują zamówienia i zarządzają codziennymi sprawami.
-
Autor: krdian dnia 24 września 2019 Brak komentarzy
W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.
-
Autor: krdian dnia 25 marca 2019 Brak komentarzy
Informujemy, że nowa wersja aplikacji Zadarma z obsługą Push, przygotowana dla smartfonów z systemem Android jest już dostępna! Dzięki powiadomieniom push nie trzeba marnować pakietu internetowego i baterii na połączenie w tle – aplikacja się uruchamia automatycznie przy przyjmowaniu połączenia. Inne aktualizację: Zaktualizowany interfejs i design aplikacji; Zaawansowane powiadomienia push pozwalają na możliwość nieużywania aplikacji […]
-
Autor: krdian dnia 23 stycznia 2019 Brak komentarzy
Firma KONTEL, wiodący rodzimy dystrybutor i importer rozwiązań telekomunikacyjnych, audiowizualnych i projektowych dla biznesu, wprowadził do oferty niezawodne systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona.
-
Autor: krdian dnia 20 grudnia 2018 Brak komentarzy
Rozpoczynamy serię świątecznych prezentów przed czasem! Z okazji zbliżających się świąt i 2019 roku dajemy 19 dni prezentów. Z 19 grudnia 2018 roku do 7 stycznia 2019 roku każdy z użytkowników może dostać:
-
Autor: krdian dnia 7 grudnia 2018 Brak komentarzy
Odpowiedzi brak! Dlaczego klienci nie odbierają telefonów? Są poza zasięgiem,a może posiadasz nieaktualne numery? Co zrobić, by zwiększyć dodzwanialność już w pierwszym kontakcie? Poznaj 3 sposoby radzenia sobie z numerem zajętym, poza zasięgiem i nieaktualnym. #1 Sposób prosty: Pytaj o numer telefonu na różne sposoby Nieaktualny numer telefonu. Powód banalny, a mimo wszystko wg danych […]
-
Autor: krdian dnia 22 listopada 2018 komentarze 2
Już za chwilę wyprzedaże Black Friday i Cyber Monday, z tej okazji przygotowaliśmy megarabaty, które będą dostępne w ciągu 6 dni: – 30% na taryfę „Dla biura EU” na rozmowy na 3 miesiące. Kod promocyjny – BFOFEU. – 50% na pół roku opłaty abonamentowej dla polskich numerów Warszawy , Krakowa, Wrocławia,Gdańsku. A oprócz tego rabat […]
-
Autor: krdian dnia 18 listopada 2018 Brak komentarzy
Okres testowy wydłużony do 21 dni i 25% rabatu na abonament dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube, przez 24 miesiące. Taką promocję przygotowała telefonia TeleCube.pl dla nowych użytkowników, którzy w okresie między 19 a 23 listopada br. dokonają rejestracji, używając specjalnego kodu promocyjnego. Już niebawem Black Friday. Z tej okazji TeleCube.pl, operator telefonii VoIP, przygotował promocję […]
-
Autor: krdian dnia 28 sierpnia 2018 Brak komentarzy
Najnowsza, duża aktualizacja dla produktów FRITZ! przynosi ponad 77 nowych funkcji i ulepszeń w zakresie Wi-Fi, topologii mesh, Smart Home, telefonii i dostępu do Internetu.Użytkownicy mogą teraz włączyć dodatkowe routery FRITZ!Box w swoje sieci mesh za pomocą interfejsów WiFi, telefonii i inteligentnego domu Smart Home, rozszerzając zasięg bezprzewodowy na wszystkie zakamarki domu. Aktualizacja oferuje wyższe […]
1. Korzystaj z rozwiązań w chmurze Zapewnij sobie elastyczność i minimalne koszty narzędzi IT – nie inwestuj w sprzęt informatyczny, tylko w usługi z nim związane. Zamiast kupować sprzęt, zatrudniać specjalistę do zarządzania nim, dokupować kolejne urządzenia do backup, kupować software, który zapewni Ci bezpieczną i szyfrowaną komunikację, możesz wynająć sprzęt, serwis sprzętu, przestrzeń do […]
Warszawa, 26 listopada 2012 roku – firma Integrated Solutions (IS) poinformowała o wdrożeniu rozwiązania Unified Communication IP PABX w Raben Polska, spółce należącej do wiodącego operatora logistycznego – Grupy Raben. Firma świadczy usługi w obszarze logistyki kontaktowej, międzynarodowego transportu drogowego, dystrybucji krajowej, magazynowania i obsługi sklepów internetowych. IP PABX od IS to usługa zarządzanej biznesowej telefonii […]

W latach 2009-2012 – poza spadkiem na początku okresu – wartość rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce nie podlegała znaczącym zmianom i kształtowała się na poziomie 38,5-39 mld zł. Obecnie w sytuacji rosnącego nasycenia usługami i zmian regulacyjnych sukcesem jest niekoniecznie wzrost przychodów, ale ich jak najmniejsza erozja i utrzymanie poziomu rentowności.
Jakiś czas temu otrzymałem zlecenie na skonfigurowanie Asteriska z bazą Oracle na 64-bitowym Centosie. Zadanie wydawało się dosyć proste – podłączyć Asterisk-a za pomocą unixODBC tak jak na systemie 32-bitowym do bazy Oracle. Zainstalowałem niezbędne paczki do skompilowania Asterisk-a, w tym unixODBC-devel. Kompilacja przebiegła gładko. Zainstalowałem 'binarki’ bez problemu. Uruchomienie też przebiegło bezbłędnie. Pora sprawdzić […]

Warszawa, 23 listopada 2012 r. – CaaS Contact Center, rozwiązanie chmurowe dla centrum obsługi klienta firmy Interactive Intelligence, zdobyło tytuł Innowacji Roku 2012 w konkursie organizowanym przez Media Press, wydawcę Forum Biznesu. Celem programu „Innowacja Roku” jest promocja innowacyjności, unikalnych i oryginalnych rozwiązań, produktów lub usług, a także projektów o charakterze innowacyjnym. Ocenie konkursowej podlega […]
Urząd Komunikacji Elektronicznej otrzymuje sygnały od abonentów oraz samych przedsiębiorców telekomunikacyjnych o nowym niepokojącym zjawisku, którego skala w ostatnim czasie nabiera niepokojącego wymiaru. Sprawa dotyczy metody oszukiwania użytkowników usług telefonicznych (najczęściej abonentów sieci telefonii komórkowych) poprzez wykorzystywanie ich skłonności do oddzwaniania na nieodebrane połączenia. Takie połączenia przychodzą często w godzinach wieczornych i w nocy, co […]
Rozmowa telefoniczna to najczęstsza forma nawiązania kontaktu z firmą. Odpowiada za pierwsze wrażenie wywołane u rozmówcy, które nierzadko decyduje o późniejszym nastawieniu do firmy oraz szansach na dalszą owocną współpracę. To właśnie świadomość korzyści płynących z profesjonalnej obsługi osób dzwoniących oraz komfort klienta powoduje rosnącą popularność firmowej infolinii telefonicznej. Nowoczesny przedsiębiorca, dbający o rozwój swojej […]
19 listopada odbyło się, organizowane przez firmy Aiton Caldwell i BizTech Konsulting, bezpłatne seminarium „VoIP i CRM”. Seminarium miało miejsce w siedzibie Microsoft w Warszawie. Tematyka spotkania skupiona była wokół integracji telefonii VoIP z rozwiązaniem Microsoft Dynamics CRM. Jedna z prelekcji traktowała o rozwiązaniach telefonii IP w chmurze, na przykładzie rozwiązań firmy FreecoNet i Vanberg […]