Prowadzenie biznesu opiera się na sprawnej komunikacji. Często zdarzają się sytuacje, które wymagają uzgodnień kilku osób. Wymiana e-maili lub indywidualne rozmowy przez telefon mogą zająć cały dzień. A wszystko można załatwić w czasie jednego, dobrze zorganizowanego spotkania online – iSpotkania.
Wyróżnione:
-
Autor: krdian dnia 18 grudnia 2020 Brak komentarzy
-
Autor: krdian dnia 26 marca 2020 komentarze 2
Kryzys koronawirusowy staje się głównym testem warunków skrajnych dla firm, zwłaszcza tych mniejszych i tych, które mają obsługę klienta lub call center. Wielu z nich korzysta z firmowego telefonu stacjonarnego, na którym otrzymują zamówienia i zarządzają codziennymi sprawami.
-
Autor: krdian dnia 24 września 2019 Brak komentarzy
W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.
-
Autor: krdian dnia 25 marca 2019 Brak komentarzy
Informujemy, że nowa wersja aplikacji Zadarma z obsługą Push, przygotowana dla smartfonów z systemem Android jest już dostępna! Dzięki powiadomieniom push nie trzeba marnować pakietu internetowego i baterii na połączenie w tle – aplikacja się uruchamia automatycznie przy przyjmowaniu połączenia. Inne aktualizację: Zaktualizowany interfejs i design aplikacji; Zaawansowane powiadomienia push pozwalają na możliwość nieużywania aplikacji […]
-
Autor: krdian dnia 23 stycznia 2019 Brak komentarzy
Firma KONTEL, wiodący rodzimy dystrybutor i importer rozwiązań telekomunikacyjnych, audiowizualnych i projektowych dla biznesu, wprowadził do oferty niezawodne systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona.
-
Autor: krdian dnia 20 grudnia 2018 Brak komentarzy
Rozpoczynamy serię świątecznych prezentów przed czasem! Z okazji zbliżających się świąt i 2019 roku dajemy 19 dni prezentów. Z 19 grudnia 2018 roku do 7 stycznia 2019 roku każdy z użytkowników może dostać:
-
Autor: krdian dnia 7 grudnia 2018 Brak komentarzy
Odpowiedzi brak! Dlaczego klienci nie odbierają telefonów? Są poza zasięgiem,a może posiadasz nieaktualne numery? Co zrobić, by zwiększyć dodzwanialność już w pierwszym kontakcie? Poznaj 3 sposoby radzenia sobie z numerem zajętym, poza zasięgiem i nieaktualnym. #1 Sposób prosty: Pytaj o numer telefonu na różne sposoby Nieaktualny numer telefonu. Powód banalny, a mimo wszystko wg danych […]
-
Autor: krdian dnia 22 listopada 2018 komentarze 2
Już za chwilę wyprzedaże Black Friday i Cyber Monday, z tej okazji przygotowaliśmy megarabaty, które będą dostępne w ciągu 6 dni: – 30% na taryfę „Dla biura EU” na rozmowy na 3 miesiące. Kod promocyjny – BFOFEU. – 50% na pół roku opłaty abonamentowej dla polskich numerów Warszawy , Krakowa, Wrocławia,Gdańsku. A oprócz tego rabat […]
-
Autor: krdian dnia 18 listopada 2018 Brak komentarzy
Okres testowy wydłużony do 21 dni i 25% rabatu na abonament dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube, przez 24 miesiące. Taką promocję przygotowała telefonia TeleCube.pl dla nowych użytkowników, którzy w okresie między 19 a 23 listopada br. dokonają rejestracji, używając specjalnego kodu promocyjnego. Już niebawem Black Friday. Z tej okazji TeleCube.pl, operator telefonii VoIP, przygotował promocję […]
-
Autor: krdian dnia 28 sierpnia 2018 Brak komentarzy
Najnowsza, duża aktualizacja dla produktów FRITZ! przynosi ponad 77 nowych funkcji i ulepszeń w zakresie Wi-Fi, topologii mesh, Smart Home, telefonii i dostępu do Internetu.Użytkownicy mogą teraz włączyć dodatkowe routery FRITZ!Box w swoje sieci mesh za pomocą interfejsów WiFi, telefonii i inteligentnego domu Smart Home, rozszerzając zasięg bezprzewodowy na wszystkie zakamarki domu. Aktualizacja oferuje wyższe […]
SMARTO – dostawca nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych wspomagających komunikację i organizację pracy w firmie, znalazł się w gronie wystawców na III Targach eHandlu we Wrocławiu. Wydarzenie to jest znakomitą okazją dla wszystkich zainteresowanych e-commerce, aby poznać oraz przetestować rozwiązania i narzędzia oferowane przez dostawców. Targi nazywane są przez entuzjastów i ekspertów w branży – świętem polskiego […]
Indianapolis, 26 października 2012 r. — Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, udostępnił nową wersję swojego oprogramowania do automatyzacji kampanii wychodzących, Interaction Dialer®. Wersja 4.0 oprogramowania jest bardziej przyjazna dla użytkownika, łatwiejsza w zarządzaniu i efektywniejsza w działaniu podczas realizacji kampanii wychodzących.
Datera SA po raz kolejny znalazła się wśród 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej według rankingu firmy Deloitte. To efekt inwestycji w rozwój produktów i ekspansji zagranicznej. Jak co roku w październiku firma doradcza Deloitte przedstawiła ranking firm z krajów Europy Środkowej, które rozwijały się najszybciej pod względem wzrostu przychodów. Spośród 26 firm z […]
Warszawa, 26 października 2012 roku – Integrated Solutions (IS) nawiązał współpracę partnerską z firmą Interactive Intelligence (ININ), międzynarodowym dostawcą zintegrowanych rozwiązań z zakresu Contact Center i komunikacji IP dla biznesu. IS uzyskał najwyższy status „Elite Partnera”, oznaczający, że może teraz dostarczać pełne wsparcie w zakresie wdrożenia i serwisu dla produktów ININ. Współpraca z Interactive Intelligence to rozwinięcie działu […]
Od 01 listopada br. HaloNet wprowadzi zmiany w cenniku połączeń. Obowiązywały będą dwie stawki cenowe dla połączeń na polskie numery komórkowe – 28 groszy za minutę połączenia do Orange, Plus i T-Mobile oraz 42 grosze do pozostałych sieci.
Na Wirtualną Centralkę telefoniczną składa się szereg usług umożliwiających zautomatyzowanie obsługi osób dzwoniących do firmy. To doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorstw, zyskujące na popularności z uwagi na niski koszt użytkowania oraz wysoką funkcjonalność. FreecoNet od lat oferuje swoim klientom biznesowym usługi Wirtualnej Centralki, zapewniając im tym samym możliwość sprawnego zarządzania połączeniami przychodzącymi. Wszystkich zainteresowanych tematyką zapraszamy […]
Kilka dni temu ukazała się nowa wersja oprogramowania do monitorowania połączeń VoIP. VoIPmonitor, bo to o nim mowa, w wersji 5.1 został wzbogacony o funkcję dekodowania FAX-ów T.38 i konwertowania ich do formatu PDF. Kolejną nową funkcją jest wewnętrzny system ticke-towy, za pomocą którego można śledzić zgłoszenia klientów. W wersji 5.1 została przepisana implementacja obsługi […]
Grandstream Networks zapowiedział na koniec listopada bieżącego roku, wprowadzenie nowego telefonu IP GXP1160/1165. Aparat będzie wyposażony w graficzny wyświetlacz LCD o rozmiarze 128×40 pikseli, jedną linię telefoniczną (IP) dźwięk jakości HD, zasilanie PoE (tylko w przypadku GXP1165). telefon będzie kompatybilny z popularnymi platformami głosowymi, takimi jak Asterisk, Broadsoft, Metaswitch, 3CX, itp.