5-ego marca 2012 Asterisk Development Team wypuściło nowe wersje Asterisk-a gałęzi 1.8.10 i 10.2.0. Wersje zawierają między innymi poprawki błędów w kodzie iLBC (zgłoszenie ASTERISK-18943), poprawiono prezentację numeru A (callerid) w połączeniach wychodzących (zgłoszenie ASTERISK-1938), poprawiono wychodzące pakiety SIP NOTIFY tak aby nie wskazywały portu 0 (zgłoszenie ASTERISK-19430), poprawiono wychodzące DTMF w trybie inband kanału […]
Wyróżnione:
-
Autor: krdian dnia 18 grudnia 2020 Brak komentarzy
-
Autor: krdian dnia 26 marca 2020 komentarze 2
Kryzys koronawirusowy staje się głównym testem warunków skrajnych dla firm, zwłaszcza tych mniejszych i tych, które mają obsługę klienta lub call center. Wielu z nich korzysta z firmowego telefonu stacjonarnego, na którym otrzymują zamówienia i zarządzają codziennymi sprawami.
-
Autor: krdian dnia 24 września 2019 Brak komentarzy
W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.
-
Autor: krdian dnia 25 marca 2019 Brak komentarzy
Informujemy, że nowa wersja aplikacji Zadarma z obsługą Push, przygotowana dla smartfonów z systemem Android jest już dostępna! Dzięki powiadomieniom push nie trzeba marnować pakietu internetowego i baterii na połączenie w tle – aplikacja się uruchamia automatycznie przy przyjmowaniu połączenia. Inne aktualizację: Zaktualizowany interfejs i design aplikacji; Zaawansowane powiadomienia push pozwalają na możliwość nieużywania aplikacji […]
-
Autor: krdian dnia 23 stycznia 2019 Brak komentarzy
Firma KONTEL, wiodący rodzimy dystrybutor i importer rozwiązań telekomunikacyjnych, audiowizualnych i projektowych dla biznesu, wprowadził do oferty niezawodne systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona.
-
Autor: krdian dnia 20 grudnia 2018 Brak komentarzy
Rozpoczynamy serię świątecznych prezentów przed czasem! Z okazji zbliżających się świąt i 2019 roku dajemy 19 dni prezentów. Z 19 grudnia 2018 roku do 7 stycznia 2019 roku każdy z użytkowników może dostać:
-
Autor: krdian dnia 7 grudnia 2018 Brak komentarzy
Odpowiedzi brak! Dlaczego klienci nie odbierają telefonów? Są poza zasięgiem,a może posiadasz nieaktualne numery? Co zrobić, by zwiększyć dodzwanialność już w pierwszym kontakcie? Poznaj 3 sposoby radzenia sobie z numerem zajętym, poza zasięgiem i nieaktualnym. #1 Sposób prosty: Pytaj o numer telefonu na różne sposoby Nieaktualny numer telefonu. Powód banalny, a mimo wszystko wg danych […]
-
Autor: krdian dnia 22 listopada 2018 komentarze 2
Już za chwilę wyprzedaże Black Friday i Cyber Monday, z tej okazji przygotowaliśmy megarabaty, które będą dostępne w ciągu 6 dni: – 30% na taryfę „Dla biura EU” na rozmowy na 3 miesiące. Kod promocyjny – BFOFEU. – 50% na pół roku opłaty abonamentowej dla polskich numerów Warszawy , Krakowa, Wrocławia,Gdańsku. A oprócz tego rabat […]
-
Autor: krdian dnia 18 listopada 2018 Brak komentarzy
Okres testowy wydłużony do 21 dni i 25% rabatu na abonament dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube, przez 24 miesiące. Taką promocję przygotowała telefonia TeleCube.pl dla nowych użytkowników, którzy w okresie między 19 a 23 listopada br. dokonają rejestracji, używając specjalnego kodu promocyjnego. Już niebawem Black Friday. Z tej okazji TeleCube.pl, operator telefonii VoIP, przygotował promocję […]
-
Autor: krdian dnia 28 sierpnia 2018 Brak komentarzy
Najnowsza, duża aktualizacja dla produktów FRITZ! przynosi ponad 77 nowych funkcji i ulepszeń w zakresie Wi-Fi, topologii mesh, Smart Home, telefonii i dostępu do Internetu.Użytkownicy mogą teraz włączyć dodatkowe routery FRITZ!Box w swoje sieci mesh za pomocą interfejsów WiFi, telefonii i inteligentnego domu Smart Home, rozszerzając zasięg bezprzewodowy na wszystkie zakamarki domu. Aktualizacja oferuje wyższe […]
Grandstream Networkswprowadza na rynek nowy telefon IP dla klientów korporacyjnych o jakości HD. Telefon posiada wiele programowalnych klawiszy i wsparcie dla EHS (Electronic Hook Switch – odbieranie i kończenie połączenia przyciskiem słuchawek) – funkcjonalności wykorzystywanej w przypadku dużego wolumenu ruchu głosowego np. w call/contact center, recepcji czy też telefonicznym wsparciu klienta. GXP2124 wyposażono w cztery […]
21-go lutego ukazała się nowa wersja Yate softswitch-a z funkcjami PBX-a. W nowej wersji poprawiono: informacje debugowania, używanie atomic operations w przypadku kiedy architektura i kompilator wspierają je. oraz dodano nowe funkcjonalności: Komponenty SS7 dla operatorów mobilnych – SCCP, TCAP, MAP i CAMEL. Nową implementację Javascript dla szybkiego prototypownia aplikacji telefonicznych. LNP przez ANSI SS7 […]
4-7 marca po raz trzeci odbędzie się Ogólnopolskie Forum Operatorów Telekomunikacyjnych FORTEL 2012 w Hotelu Gołębiewski w Wiśle. Będzie to pierwsze i jedno z największych spotkań branży kablowej i telekomunikacyjnej. Ogólnopolskie Forum Operatorów Telekomunikacyjnych FORTEL stanowi neutralną platformę do wymiany doświadczeń oraz dyskusji na temat kolejnych etapów rozwoju rynku telekomunikacyjnego oraz nowych technologii w Polsce i na […]

15 lutego ukazała się wersja 0.21 asterCC i asterCC BOX opartej na Asterisk-u platformy Call Center. Zmiany w stosunku do poprzednich wersji to między innymi dodanie sprawdzania pliku CSV czy ma kodowanie UTF8 podczas importu, dodanie rozliczania kampanii, dodanie auto popup notatek najnowszych i o najwyższym priorytecie, dodanie agent_queue_log do rejestrowania logowani i przerw pracy […]
W ubiegłym roku odwiedzający portal voipnews.pl najwięcej głosów oddali na operatora VoIP FreeConet, na drugim miejscu uplasował się HaloNet tuż za nim ipFON. Pod względem kliknięć na strony operatora pierwsze miejsce zajął operator Actio, drugie miejsce Dialofon a na miejscu trzecim easCALL.

RTX wprowadził na rynek DUALPhone 4088 Cordless Skype Phone. Jest to bezprzewodowy telefon umożliwiający jednoczesne podłączenie do Skype i linii PSTN. Telefon posiada kolorowy ekran TFT i doskonałą jakość dźwięku dzięki wykorzystaniu HD audio. W system może obsługiwać dwa konta Skype i można do niego podłączyć cztery słuchawki. Standardowe funkcje, w tym połączenie oczekujące, poczta […]
Revolabs wprowadził na rynek bezprzewodowy telefon konferencyjny Revolabs FLX VoIP. System zapewnia dźwięk HD w bezprzewodowych głośnikach i mikrofonach. FLX VoIP integruje się z większością central telefonicznych IP za pomocą protokołu SIP oferując takie funkcjonalności jak DND (nie przeszkadzać) czy alerty poczty głosowej. System przeznaczony jest do małych i średnich salach konferencyjnych a zastosowanie technologii bezprzewodowej pozwala […]