
Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych, redakcja VoIP News życzy Państwu dużo radości, zdrowia, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół.
Kryzys koronawirusowy staje się głównym testem warunków skrajnych dla firm, zwłaszcza tych mniejszych i tych, które mają obsługę klienta lub call center. Wielu z nich korzysta z firmowego telefonu stacjonarnego, na którym otrzymują zamówienia i zarządzają codziennymi sprawami.
W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.
Informujemy, że nowa wersja aplikacji Zadarma z obsługą Push, przygotowana dla smartfonów z systemem Android jest już dostępna! Dzięki powiadomieniom push nie trzeba marnować pakietu internetowego i baterii na połączenie w tle – aplikacja się uruchamia automatycznie przy przyjmowaniu połączenia. Inne aktualizację: Zaktualizowany interfejs i design aplikacji; Zaawansowane powiadomienia push pozwalają na możliwość nieużywania aplikacji […]
Firma KONTEL, wiodący rodzimy dystrybutor i importer rozwiązań telekomunikacyjnych, audiowizualnych i projektowych dla biznesu, wprowadził do oferty niezawodne systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona.
Rozpoczynamy serię świątecznych prezentów przed czasem! Z okazji zbliżających się świąt i 2019 roku dajemy 19 dni prezentów. Z 19 grudnia 2018 roku do 7 stycznia 2019 roku każdy z użytkowników może dostać:
Odpowiedzi brak! Dlaczego klienci nie odbierają telefonów? Są poza zasięgiem,a może posiadasz nieaktualne numery? Co zrobić, by zwiększyć dodzwanialność już w pierwszym kontakcie? Poznaj 3 sposoby radzenia sobie z numerem zajętym, poza zasięgiem i nieaktualnym. #1 Sposób prosty: Pytaj o numer telefonu na różne sposoby Nieaktualny numer telefonu. Powód banalny, a mimo wszystko wg danych […]
Już za chwilę wyprzedaże Black Friday i Cyber Monday, z tej okazji przygotowaliśmy megarabaty, które będą dostępne w ciągu 6 dni: – 30% na taryfę „Dla biura EU” na rozmowy na 3 miesiące. Kod promocyjny – BFOFEU. – 50% na pół roku opłaty abonamentowej dla polskich numerów Warszawy , Krakowa, Wrocławia,Gdańsku. A oprócz tego rabat […]
Okres testowy wydłużony do 21 dni i 25% rabatu na abonament dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube, przez 24 miesiące. Taką promocję przygotowała telefonia TeleCube.pl dla nowych użytkowników, którzy w okresie między 19 a 23 listopada br. dokonają rejestracji, używając specjalnego kodu promocyjnego. Już niebawem Black Friday. Z tej okazji TeleCube.pl, operator telefonii VoIP, przygotował promocję […]
Najnowsza, duża aktualizacja dla produktów FRITZ! przynosi ponad 77 nowych funkcji i ulepszeń w zakresie Wi-Fi, topologii mesh, Smart Home, telefonii i dostępu do Internetu.Użytkownicy mogą teraz włączyć dodatkowe routery FRITZ!Box w swoje sieci mesh za pomocą interfejsów WiFi, telefonii i inteligentnego domu Smart Home, rozszerzając zasięg bezprzewodowy na wszystkie zakamarki domu. Aktualizacja oferuje wyższe […]
Dziś ukazała się nowa wersja Jitsi – zintegrowanego komunikatora wspierającego audio, wideo, chat i połączenia głosowe (SIP). Nowa wersja została wzbogacona między innymi o DNSSEC, automatyczne odbieranie (auto-answer), inband DTMF, call info i wiele innych funkcji. Jitsi 1.0 do pobrania z adresu http://jitsi.org/index.php/Main/Download
ICF-1700
Zunifikowana Komunikacja w firmie (Unified Communications) 9 maja 2012r., Warszawa Jak połączyć istniejące systemy i narzędzia by maksymalnie wykorzystać zasoby? Jak uniknąć kłopotów związanych z zagubieniem się pracownika w gąszczu informacji? Unified Communications to platforma komunikacji, która doskonale sprawdza się w instytucjach z rozbudowaną siecią pracowników, firmach z mobilną siecią sprzedaży, towarzystwach ubezpieczeniowych, bankach oraz […]
Asterisk Development Team wypuścił nowe wersje Asterisk-a – 1.8.11.0 i 10.3.0. Nowe wersje zawierają szereg poprawek. Między innymi: poprawkę związana z wyciekiem pamięci (memory leak) i przepełnieniem bufora podczas wykonywania komendy sip show peers, poprawkę w trasowaniu segmentu ACK dla odpowiedzi non-2xx, usunięcie możliwości naruszenia ochrony pamięci z res_odbc przez dodanie blokady przy używaniu uchwytu […]
Grupa TP w, ramach kampanii informacyjnej rebrandingu do marki Orange od 1 kwietnia 2012, opublikowała nową reklamę z Sercem i Rozumem.
Uruchomiłem nową wersję „Listy operatorów VoIP”, która zastąpi stary wykaz operatorów i rating. W nowej wersji dodałem cennik połączeń krajowych dla standardowych taryf oraz rating. Wersja testowa nie ma jeszcze automatycznej aktualizacji cenników, mam nadzieję, że w ciągu przyszłego miesiąca uda mi się skończyć moduł do synchronizacji i API dla operatorów. Lista jest z pewnością […]
Od 1 kwietnia br. będzie obowiązywał nowy cennik połączeń HaloNet. Będzie wiele obniżek i to na popularne kierunki. Potanieją rozmowy do Play – 42 grosze brutto za minutę połączenia. Obniżce ulegną też połączenia do Cyfrowego Polsatu i CenterNetu do 49 groszy. Od kwietnia tańsze będą połączenia z wieloma międzynarodowymi kierunkami. Obniżce ulegną połączenia do do […]
Netspin wydał produkt dla agentów Call Center o nazwie CallSpin. Jest to softphone współpracujący z wieloma kolejkami i CRM-ami, w którym operatorzy mogą widzieć profile klientów i łączyć połączenie z odpowiednim kontaktem. CallSpin jest oparty na protokole SIP i bezpośrednio współpracuje z Asterisk-iem dzięki czemu umożliwia pełne zarządzanie statusem agenta: online/offline i przerwa – agent […]