Zespół developerów Asterisk-a wydał nowe wersje: * 1.2.36 * 1.4.26.3 * 1.6.0.17 * 1.6.1.9 W wersji 1.2.36 poprawiono problem w którym wysyłanie w REGISTER różnych nazw użytkownika w polach From URI i nagłówku Authorization mogło ujawnić czy użytkownik istnieje. Więcej szczegółów w dokumencie AST-2009-008. Wersje 1.4.26.3, 1.6.0.17 i 1.6.1.9 zawierają również poprawki błędu opisanego w […]
Wyróżnione:
-
Autor: krdian dnia 18 grudnia 2020 Brak komentarzy
-
Autor: krdian dnia 26 marca 2020 komentarze 2
Kryzys koronawirusowy staje się głównym testem warunków skrajnych dla firm, zwłaszcza tych mniejszych i tych, które mają obsługę klienta lub call center. Wielu z nich korzysta z firmowego telefonu stacjonarnego, na którym otrzymują zamówienia i zarządzają codziennymi sprawami.
-
Autor: krdian dnia 24 września 2019 Brak komentarzy
W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.
-
Autor: krdian dnia 25 marca 2019 Brak komentarzy
Informujemy, że nowa wersja aplikacji Zadarma z obsługą Push, przygotowana dla smartfonów z systemem Android jest już dostępna! Dzięki powiadomieniom push nie trzeba marnować pakietu internetowego i baterii na połączenie w tle – aplikacja się uruchamia automatycznie przy przyjmowaniu połączenia. Inne aktualizację: Zaktualizowany interfejs i design aplikacji; Zaawansowane powiadomienia push pozwalają na możliwość nieużywania aplikacji […]
-
Autor: krdian dnia 23 stycznia 2019 Brak komentarzy
Firma KONTEL, wiodący rodzimy dystrybutor i importer rozwiązań telekomunikacyjnych, audiowizualnych i projektowych dla biznesu, wprowadził do oferty niezawodne systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona.
-
Autor: krdian dnia 20 grudnia 2018 Brak komentarzy
Rozpoczynamy serię świątecznych prezentów przed czasem! Z okazji zbliżających się świąt i 2019 roku dajemy 19 dni prezentów. Z 19 grudnia 2018 roku do 7 stycznia 2019 roku każdy z użytkowników może dostać:
-
Autor: krdian dnia 7 grudnia 2018 Brak komentarzy
Odpowiedzi brak! Dlaczego klienci nie odbierają telefonów? Są poza zasięgiem,a może posiadasz nieaktualne numery? Co zrobić, by zwiększyć dodzwanialność już w pierwszym kontakcie? Poznaj 3 sposoby radzenia sobie z numerem zajętym, poza zasięgiem i nieaktualnym. #1 Sposób prosty: Pytaj o numer telefonu na różne sposoby Nieaktualny numer telefonu. Powód banalny, a mimo wszystko wg danych […]
-
Autor: krdian dnia 22 listopada 2018 komentarze 2
Już za chwilę wyprzedaże Black Friday i Cyber Monday, z tej okazji przygotowaliśmy megarabaty, które będą dostępne w ciągu 6 dni: – 30% na taryfę „Dla biura EU” na rozmowy na 3 miesiące. Kod promocyjny – BFOFEU. – 50% na pół roku opłaty abonamentowej dla polskich numerów Warszawy , Krakowa, Wrocławia,Gdańsku. A oprócz tego rabat […]
-
Autor: krdian dnia 18 listopada 2018 Brak komentarzy
Okres testowy wydłużony do 21 dni i 25% rabatu na abonament dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube, przez 24 miesiące. Taką promocję przygotowała telefonia TeleCube.pl dla nowych użytkowników, którzy w okresie między 19 a 23 listopada br. dokonają rejestracji, używając specjalnego kodu promocyjnego. Już niebawem Black Friday. Z tej okazji TeleCube.pl, operator telefonii VoIP, przygotował promocję […]
-
Autor: krdian dnia 28 sierpnia 2018 Brak komentarzy
Najnowsza, duża aktualizacja dla produktów FRITZ! przynosi ponad 77 nowych funkcji i ulepszeń w zakresie Wi-Fi, topologii mesh, Smart Home, telefonii i dostępu do Internetu.Użytkownicy mogą teraz włączyć dodatkowe routery FRITZ!Box w swoje sieci mesh za pomocą interfejsów WiFi, telefonii i inteligentnego domu Smart Home, rozszerzając zasięg bezprzewodowy na wszystkie zakamarki domu. Aktualizacja oferuje wyższe […]
W poniedziałek 26 października została wydana nowa wersja Asteriska z gałęźi 1.6.1. Wersja 1.6.1.8 został rozwiązany problem sprawdzania ACL przy weryfikacji SIP INVITE. Problem ten występował tylko w tej gałęzi. Więcej informacji w dokumencieAST-2009-007. Nową wersję Asteriska można pobrać ze strony: http://downloads.asterisk.org/pub/telephony/asterisk/.
Dziś zostały wydane nowe wersje (release candidates) Asterisk-a gałęzi 1.4, 1.6.0, 1.6.1 i 1.6.2. Zawierają poprawki bezpieczeństwa. Więcej informacji: http://downloads.asterisk.org/pub/telephony/asterisk/ChangeLog-1.4.27-rc2 http://downloads.asterisk.org/pub/telephony/asterisk/ChangeLog-1.6.0.16-rc2 http://downloads.asterisk.org/pub/telephony/asterisk/ChangeLog-1.6.1.7-rc2 http://downloads.asterisk.org/pub/telephony/asterisk/ChangeLog-1.6.2.0-rc3 Nowe wersje do pobrania ze strony: http://downloads.asterisk.org/pub/telephony/asterisk/

23 września 2009 Zering Inc. przedstawił system pozwalający wykonywanie połączeń komórkowych. Można za jego pomocą wykonywać połączenia lokalne i międzynarodowe. Zering pozwala na połączenia typu komórka-komórka, komórka-komputer, komputer-komórka i komputer-komputer osobą zarejestrowanym w systemie. Do wykonywania pierwszych dwóch rodzajów połączeń wymagane jest urządzenie USB (patrz zdjęcie). Urządzenie to podłącza się do komputera i domowej linii […]
Topnieją ceny na połączenia do sieci komórkowych Użytkownicy operatora telefonii internetowej IPcall.pl po dzisjejszej obniżce cen zapłacą mniej za połączenia do sieci komórkowych Plus, Orange, Era. Nowa cena za minutę płączenia z clipem ( z identyfikacją numeru ) to zaledwie 35 groszy, połączenia do sieci Play dostępne są w cenie 60 groszy. Wszystkie połączenia realizowane […]
1-2 kwietnia odbędzie się III konferencja tygodnika Computerworld „Call Contact Center: Bądźmy w kontakcie„. ” Tematyka konferencji łączy perspektywę biznesową z technologiczną. Prelegentami są eksperci i uznane autorytety w swoich dziedzinach – od wszystkich oczekujemy podzielenia się z audytorium swoją wiedzą i doświadczeniami, unikając prezentacji o czysto marketingowym charakterze.” W programie konferencji między innymi „Nowe możliwości Unified Communications”, „Istotne problemy branży […]
23 lutego b.r. została wydan kolejna wersja Asteriska serii 1.6.0. Nowa wersja zawiera kilka znaczacych poprawek dla tej serii Asteriska. Wiecej szczegółów na stronie: http://www.asterisk.org/node/48566
„Już od 1 marca br. użytkownicy telefonii internetowej FreecoNet będą dzwonić taniej na numery komórkowe. Do tego grona dołączą także mieszkańcy Leszna i okolic – w ofercie operatora pojawiła się bowiem nowa strefa numeracyjna 0-65.” Więcej szczegółów>>
13 lutego została wydana nowa wersja kandydująca Asteriska z gałęzi 1.6.0. W tej wersji wprowadzone zostały proprawki stabilności. Dodatkowo usunięty zostal problem transferów w kanale IAX. Wiecej szczegółów można znaleźć w changelogu: http://svn.digium.com/view/asterisk/tags/1.6.0.6-rc1/ChangeLog?view=co