28 stycznia została wydana nowa wersja Asteriska 1.6.1. Zawiera między innymi poprawki rejestracji realtime w kanale SIP, poprawki w kanale chan_dahdi, w aplikacjach app_queue, app_queue i app_channelredirect. Więcej szczegółów w changelog’u: http://svn.digium.com/view/asterisk/tags/1.6.1-rc1/ChangeLog?view=co
Wyróżnione:
-
Autor: krdian dnia 18 grudnia 2020 Brak komentarzy
-
Autor: krdian dnia 26 marca 2020 komentarze 2
Kryzys koronawirusowy staje się głównym testem warunków skrajnych dla firm, zwłaszcza tych mniejszych i tych, które mają obsługę klienta lub call center. Wielu z nich korzysta z firmowego telefonu stacjonarnego, na którym otrzymują zamówienia i zarządzają codziennymi sprawami.
-
Autor: krdian dnia 24 września 2019 Brak komentarzy
W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.
-
Autor: krdian dnia 25 marca 2019 Brak komentarzy
Informujemy, że nowa wersja aplikacji Zadarma z obsługą Push, przygotowana dla smartfonów z systemem Android jest już dostępna! Dzięki powiadomieniom push nie trzeba marnować pakietu internetowego i baterii na połączenie w tle – aplikacja się uruchamia automatycznie przy przyjmowaniu połączenia. Inne aktualizację: Zaktualizowany interfejs i design aplikacji; Zaawansowane powiadomienia push pozwalają na możliwość nieużywania aplikacji […]
-
Autor: krdian dnia 23 stycznia 2019 Brak komentarzy
Firma KONTEL, wiodący rodzimy dystrybutor i importer rozwiązań telekomunikacyjnych, audiowizualnych i projektowych dla biznesu, wprowadził do oferty niezawodne systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona.
-
Autor: krdian dnia 20 grudnia 2018 Brak komentarzy
Rozpoczynamy serię świątecznych prezentów przed czasem! Z okazji zbliżających się świąt i 2019 roku dajemy 19 dni prezentów. Z 19 grudnia 2018 roku do 7 stycznia 2019 roku każdy z użytkowników może dostać:
-
Autor: krdian dnia 7 grudnia 2018 Brak komentarzy
Odpowiedzi brak! Dlaczego klienci nie odbierają telefonów? Są poza zasięgiem,a może posiadasz nieaktualne numery? Co zrobić, by zwiększyć dodzwanialność już w pierwszym kontakcie? Poznaj 3 sposoby radzenia sobie z numerem zajętym, poza zasięgiem i nieaktualnym. #1 Sposób prosty: Pytaj o numer telefonu na różne sposoby Nieaktualny numer telefonu. Powód banalny, a mimo wszystko wg danych […]
-
Autor: krdian dnia 22 listopada 2018 komentarze 2
Już za chwilę wyprzedaże Black Friday i Cyber Monday, z tej okazji przygotowaliśmy megarabaty, które będą dostępne w ciągu 6 dni: – 30% na taryfę „Dla biura EU” na rozmowy na 3 miesiące. Kod promocyjny – BFOFEU. – 50% na pół roku opłaty abonamentowej dla polskich numerów Warszawy , Krakowa, Wrocławia,Gdańsku. A oprócz tego rabat […]
-
Autor: krdian dnia 18 listopada 2018 Brak komentarzy
Okres testowy wydłużony do 21 dni i 25% rabatu na abonament dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube, przez 24 miesiące. Taką promocję przygotowała telefonia TeleCube.pl dla nowych użytkowników, którzy w okresie między 19 a 23 listopada br. dokonają rejestracji, używając specjalnego kodu promocyjnego. Już niebawem Black Friday. Z tej okazji TeleCube.pl, operator telefonii VoIP, przygotował promocję […]
-
Autor: krdian dnia 28 sierpnia 2018 Brak komentarzy
Najnowsza, duża aktualizacja dla produktów FRITZ! przynosi ponad 77 nowych funkcji i ulepszeń w zakresie Wi-Fi, topologii mesh, Smart Home, telefonii i dostępu do Internetu.Użytkownicy mogą teraz włączyć dodatkowe routery FRITZ!Box w swoje sieci mesh za pomocą interfejsów WiFi, telefonii i inteligentnego domu Smart Home, rozszerzając zasięg bezprzewodowy na wszystkie zakamarki domu. Aktualizacja oferuje wyższe […]
23 stycznia zostały wydane nowe wersje Asteriska: 1.2.31.1, 1.4.22.2, 1.4.23.1 i 1.6.0.5. Zawierają poprawki bezpieczeństwa związane z autoryzacją w kanale IAX2 (dokładny opis : http://downloads.digium.com/pub/security/AST-2009-001.html). Więcej informacji odnośnie zmian: http://downloads.digium.com/pub/asterisk/ChangeLog-1.2.31.1 http://downloads.digium.com/pub/asterisk/ChangeLog-1.4.22.2 http://downloads.digium.com/pub/asterisk/ChangeLog-1.4.23.1 http://downloads.digium.com/pub/asterisk/ChangeLog-1.6.0.5
W ciągu ostanich kilku lat, na naszym rynku pojawiło się wielu operatorów, świadczących usługi telefonii internetowej. W morzu ofert ciężko wybrać tego, który spełniał by nasze oczekiwania. W takich przypadkach pomocne są porównywarki ofert VoIP. Na jedną z takich natknąłem się ostatnio, wyszukując operatora, który zapewniłby tanie połączenia dla mojej firmy. Serwis eTelefonia w swojej […]
18 listopada 2008 odbędzie się kolejna konferencja GigaCon, tym razem poświęcona Call Center. Tematyka sesji: – infrastruktura telefoniczna i sieciowa – osprzęt komputerowy (modemy, bramki, xDSL, centrale telefoniczne) – system Automatycznej Obsługi Głosowej – IVR, rejestratory rozmów MVR – system integracji infrastrukttury informatycznej i telefonicznej (CTI – Computer Telephony Integration) – zagadnienia ochrony danych osobowych […]
Snom Technology AG wprowadził na rynek nowy telefon VoIP, przeznaczony dla użytkowników biznesowych. Snom 820 łączy wypróbowaną i sprawdzoną technologię VoIP z nowymi funkcjami i wyglądem słuchawki. Słuchawka ma wysokiej rozdzielczości kolorowy wyświetlacz TFT, który pozwala łatwo przeglądać informacje za pomocą przeglądarki XML oraz wysokiej jakości dźwięk. Telefon obsługuje standard WiFi 802.11. Wspiera SRTP i […]
Od 1 października IPFON obniża ceny dla połączeń komórkowych do sieci ERA, PLUS i ORANGE z prezentacją numeru. Nowa cena to 0,53 zł z VAT (0,43 zł netto) za minutę połączenia. Poprzednia cena wynosiła 0,62 zł z VAT.

30 wrzesnia 2008 firma Software-Konferencje Sp. z o.o. zorganizowała konferencję dotyczącą rozwiązań informatycznych wspomagających prace firm telekomunikacyjnych. Impreza odbyła się w warszawskim hotelu Airport Okęcie. Z ciekawszych pozycji można wymienić „Technologia IT od strony klienta firmy telekomunikacyjnej”. Bardzo ciekawy wyklad dr Mariana Kosteckiego o oczekiwaniach i źródłach irytacji klienta firmy telekomunikacyjnej. Analiza kilku technologii IT […]
Digium i Skype podczas tegorocznej konferencji AstriCon zapowiedziały beta wersję „Skype For Asterksk”, która pozwoli na integrację funkcjonalności Skype z serwerem Asterisk, dzięki czemu będzie możliwe wykonywanie, odbieranie i transferowanie połączeń Skype. Skype For Asterisk jest modułem integrującym telefonię Skype z opartymi na Asterisku produktami telefonicznymi.