Fundacja Open Source FunOS, rusza z nowym cyklem szkoleń. Na początku nasze flagowe szkolenie Warsztaty Advanced Open Source VoIP.
Wyróżnione:
-
Autor: krdian dnia 18 grudnia 2020 Brak komentarzy
-
Autor: krdian dnia 26 marca 2020 komentarze 2
Kryzys koronawirusowy staje się głównym testem warunków skrajnych dla firm, zwłaszcza tych mniejszych i tych, które mają obsługę klienta lub call center. Wielu z nich korzysta z firmowego telefonu stacjonarnego, na którym otrzymują zamówienia i zarządzają codziennymi sprawami.
-
Autor: krdian dnia 24 września 2019 Brak komentarzy
W tym tygodniu oficjalnie wystartował darmowy polskojęzyczny system ZCRM, w pełni zintegrowany z wirtualną centralą PBX Zadarma. Budowanie relacji z klientem jest jednym z najważniejszych czynników, który może przesądzić o sukcesie firmy. Zarządzanie kontaktami jest trudnym zadaniem, dlatego, szczególnie w tym zakresie, warto sięgnąć po sprawdzone środki. Wdrożenie profesjonalnego systemu CRM pozwoli na bieżącą kontrolę pełnej historii interakcji z klientem, udoskonalenie usługi, a co za tym idzie – znaczny wzrost sprzedaży.
-
Autor: krdian dnia 25 marca 2019 Brak komentarzy
Informujemy, że nowa wersja aplikacji Zadarma z obsługą Push, przygotowana dla smartfonów z systemem Android jest już dostępna! Dzięki powiadomieniom push nie trzeba marnować pakietu internetowego i baterii na połączenie w tle – aplikacja się uruchamia automatycznie przy przyjmowaniu połączenia. Inne aktualizację: Zaktualizowany interfejs i design aplikacji; Zaawansowane powiadomienia push pozwalają na możliwość nieużywania aplikacji […]
-
Autor: krdian dnia 23 stycznia 2019 Brak komentarzy
Firma KONTEL, wiodący rodzimy dystrybutor i importer rozwiązań telekomunikacyjnych, audiowizualnych i projektowych dla biznesu, wprowadził do oferty niezawodne systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona.
-
Autor: krdian dnia 20 grudnia 2018 Brak komentarzy
Rozpoczynamy serię świątecznych prezentów przed czasem! Z okazji zbliżających się świąt i 2019 roku dajemy 19 dni prezentów. Z 19 grudnia 2018 roku do 7 stycznia 2019 roku każdy z użytkowników może dostać:
-
Autor: krdian dnia 7 grudnia 2018 Brak komentarzy
Odpowiedzi brak! Dlaczego klienci nie odbierają telefonów? Są poza zasięgiem,a może posiadasz nieaktualne numery? Co zrobić, by zwiększyć dodzwanialność już w pierwszym kontakcie? Poznaj 3 sposoby radzenia sobie z numerem zajętym, poza zasięgiem i nieaktualnym. #1 Sposób prosty: Pytaj o numer telefonu na różne sposoby Nieaktualny numer telefonu. Powód banalny, a mimo wszystko wg danych […]
-
Autor: krdian dnia 22 listopada 2018 komentarze 2
Już za chwilę wyprzedaże Black Friday i Cyber Monday, z tej okazji przygotowaliśmy megarabaty, które będą dostępne w ciągu 6 dni: – 30% na taryfę „Dla biura EU” na rozmowy na 3 miesiące. Kod promocyjny – BFOFEU. – 50% na pół roku opłaty abonamentowej dla polskich numerów Warszawy , Krakowa, Wrocławia,Gdańsku. A oprócz tego rabat […]
-
Autor: krdian dnia 18 listopada 2018 Brak komentarzy
Okres testowy wydłużony do 21 dni i 25% rabatu na abonament dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube, przez 24 miesiące. Taką promocję przygotowała telefonia TeleCube.pl dla nowych użytkowników, którzy w okresie między 19 a 23 listopada br. dokonają rejestracji, używając specjalnego kodu promocyjnego. Już niebawem Black Friday. Z tej okazji TeleCube.pl, operator telefonii VoIP, przygotował promocję […]
-
Autor: krdian dnia 28 sierpnia 2018 Brak komentarzy
Najnowsza, duża aktualizacja dla produktów FRITZ! przynosi ponad 77 nowych funkcji i ulepszeń w zakresie Wi-Fi, topologii mesh, Smart Home, telefonii i dostępu do Internetu.Użytkownicy mogą teraz włączyć dodatkowe routery FRITZ!Box w swoje sieci mesh za pomocą interfejsów WiFi, telefonii i inteligentnego domu Smart Home, rozszerzając zasięg bezprzewodowy na wszystkie zakamarki domu. Aktualizacja oferuje wyższe […]
Grupa Wind Mobile z sukcesem wdrożyła i uruchomiła platformę, która z końcem kwietnia przyjęła pierwszych abonentów znanego, globalnego operatora komórkowego.
W kwietniu spółka Software Mind, będąca częścią grupy Wind Mobile, sfinalizowała dwa duże projekty dla krajowych operatorów telekomunikacyjnych. Kontrakty dotyczyły opracowania i stworzenia nowoczesnej aplikacji mobilnej do zarządzania kontem użytkowników, druga z umów obejmowała modernizację istniejącego SSO oraz stworzenie nowej funkcjonalnej aplikacji dla Call Center. Nowe rozwiązania charakteryzują się łatwością użytkowania oraz czerpią z najlepszych doświadczeń klientów.

Najnowszy model AVM: FRITZ!Box 3490, który właśnie pojawił się w polskich sklepach doskonale współpracuje z dowolnym łączem DSL, obsługując ponadto łącza VDSL wraz z vectoringiem i zapewniając szybki dostęp do internetu z prędkościami przekraczającymi 100 Mbit/s. Model ten jest dostępny zarówno w największych sieciach sprzedaży sprzętu RTV oraz sklepach internetowych, a sugerowana cena routera FRITZ!Box 3490 wynosi 699 PLN.

W dniu 23 marca 2015r. firma Acnet wraz z firmą Yeastar, Yealink oraz Free Phone organizujemy całodniową konferencje szkoleniową w Hotelu Victor w Pruszkowie. Chcesz się dowiedzieć więcej o telefonii internetowej, zobaczyć rozwiązania wideo, nauczyć się konfigurować. FreePhone jako partner zaprezentuje przykłady rozwiązań. Zaplanowane są dwie części szkoleń: I […]

Z początkiem marca firma Yealink, czołowy producent telefonów IP na świecie, wprowadziła na rynek dwa innowacyjne zestawy wideokonferencyjne VC400 i VC120. Pierwszy z nich został zaprojektowany z myślą o usprawnianiu codziennej komunikacji szczególnie w głównej siedzibie firmy, drugi dedykowany wykorzystaniu w jej oddziałach na całym świecie. W związku z wprowadzeniem produktów na polski rynek Voipoint, jeden z głównych dystrybutorów produktów Yealink, zachęca do zapisu na bezpłatne prezentacje systemów w siedzibie klienta.
Wyobraź sobie rewolucyjne rozwiązanie w obsłudze klienta Twojej firmy! Twój potencjalny klient właśnie trafił do Ciebie na stronę internetową. Przegląda ofertę, porównuje produkty i usługi. Jak często to bywa w kwestii podjęcia ostatecznej decyzji, klient będzie czuł się pewniej, kiedy dopyta Cię o wszystkie szczegóły związane z prezentowaną na stronie ofertą. Osoba wchodząca na stronę […]